Saako migreeniin lääkettä ilman reseptiä?

  • Viestiketjun aloittaja Sari
  • Ensimmäinen viesti
Sari
Älysin just että nää miun päänsärky kohtaukset sopii ihan täysin migreeniin. Luulin että johtuivat silmälaseista, mut nekin on vaihdettu ja taas jo toista päivää särkee päätä. Ei oikein normaalit särkylääkkeet auta.
 
Moi, Migreeniin 90%:sti auttaa panadol. Ite oon saanu ohjeen ottaa 1 gramma panadolia kun migreeni alkaa, ja toinen gramma parin tunnin päästä, jos eka ei auttanut. Muut lääkkeet taitaa olla reseptillä.
 
Sari
Alkuperäinen kirjoittaja shanna:
Moi, Migreeniin 90%:sti auttaa panadol. Ite oon saanu ohjeen ottaa 1 gramma panadolia kun migreeni alkaa, ja toinen gramma parin tunnin päästä, jos eka ei auttanut. Muut lääkkeet taitaa olla reseptillä.
Voi kiitos! Panadolin ostoon siis ja lääkäriaikaa varaamaan.
 
Juh
Mulla ei kyllä panadoli auta mitään jos migreeniä pukkaa. Jos ihan alussa ottaa kaks niin saattaa helpottaa. Suosittelen kyllä käymään lääkärillä ja hakemaan ihan resepti lääkkeet. Tietenkin jos reseptivapaat riittää nii silloinhan ei oo ongelmaa.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja shanna:
Moi, Migreeniin 90%:sti auttaa panadol. Ite oon saanu ohjeen ottaa 1 gramma panadolia kun migreeni alkaa, ja toinen gramma parin tunnin päästä, jos eka ei auttanut. Muut lääkkeet taitaa olla reseptillä.
Ehkä hän tarkoitti, että hänellä auttaa 90% Panadol. Panadol ei ole migreenilääke, eikä tehoa migreeniin kuin aniharvoilla ihmisillä.

Panacod toimii joillakin (tämäkin vain reseptillä), mutta kyllä ne täsmälääkkeet ovat se oikea ratkaisu.
 

Yhteistyössä