Saako mies lyödä naista, jos nainen lyö ja käy päälle?

  • Viestiketjun aloittaja "Jaajo"
  • Ensimmäinen viesti
tavallaan
Mikä on perustilanne? Vähäinen väkivalta?
sano otähän kun ei oo koskaan nainen hyökänny päälle :) mut jos nyrkeillä tulis ihan päälle niin kyllä mä blokkaisin sen kädet haltuun ja ottaisin selalsen hali otteen et se ei pääsisis enempää huitomaan. Mut sit jos viellä tulee ajtko kysymys kerron tarinan joka oli kolmas ja vika kerta kun oon juotunu tappelamaan oli yks iso mies läiskäs puistossa sellasta 15 vuotiasta tyttöä päähän noh mulla meni hermot ja sanoin sille et tuus ottaa mun kaa matsia. Noh mentiin vähän kauemmas otin paidan pois ja sanoin tuu vaan se tyli ison miehen massalal hyppäsin sivuun kopautin sitä päähän se kaatu sanoin sille ylös se nousi. Sit se yritti taas tein se ntoiste päin ja taas läiskäsin sitä kerran päähän ja potkasin sitä mahaan sit se luovutti ja meni maahan makaaman... Mutta parahiten se ennaltaehkäisy toimii kun oot rauhottava puheella väkivalta ei o oratkasu ja viimesestä tappelusta tuleekin jo 6 vuotta .. tiädän tapuksia jossa yhteen iskuun on kuoltu niin kyllä se kannattaa lähtee pois jos mahdollista aina ei ...
 
"Mies.."
Ajatus ettei saisi lyödä, juontaa juurensa ajalta jolloin miehet olivat miehiä ;)
Nykyään naisetkin harrastavat nyrkkeilyä ym lajeja ja ovat ihan oikeasti vakavasti otettavia uhkia tähän vastapuolelle tietokoneen ääreessä varttunut mies niin pakkohan siinä on itseään puolustaa..

Huomaa tänkin ketjun kommenteista, esim tavallaan kommentista
"mut jos nyrkeillä tulis ihan päälle niin kyllä mä blokkaisin sen kädet haltuun ja ottaisin selalsen hali otteen et se ei pääsisis enempää huitomaan" että ajatusmailman on väheksyvä--

Voin kertoa kokemuksesta, siitä on väheksyminen kaukana kun 70kg ihminen alkaa lyömään ja osaa sen oli sitten kyseessä mies tai nainen. Naiset vielä imo käyttävät sumeilematta enemmän (ilkeyttä päällekarkauksissa)
 
"Mies.."
[QUOTE="teeri";30342500]Jokainen terve mies pystyy lyömään yhdellä iskulla naisen tajuttomaksi halutessaan, joten kyllä se kummasti rauhoittaa sitä riehumista. a.[/QUOTE]

Nyrkkeilyä 15v harrastaneena ei voi kommentoida millään muulla tavoin kuin hahahhahahahhahah..
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
[QUOTE="Mies..";30343440]Nyrkkeilyä 15v harrastaneena ei voi kommentoida millään muulla tavoin kuin hahahhahahahhahah..[/QUOTE]

Voidaan myös ajatella, että mikään ei ole parempi asetelma, kuin olla täysin "aliarvioitu". Sitä pääsee yllättämään aika helpolla :)
No mutta eiköhän jokainen, joka on jonkinlaisen kontaktilajin parissa viettänyt aikaa (kuten ilmeisesti sinäkin), ymmärtää, että perusjäkä ei kerkeä kissaa sanomaan, kun sillä on jo taju kankaalla, mikäli vastapuolella on vähääkään reenannut mimmi.
 
iu
Olis kyllä kiinnostavaa tietää, miten moni tähän ketjuun osallistuneista on joutunut naisen hyökkäyksen kohteeksi. Elänkö mä jossakin rinnakkaistodellisuudessa, kun en oo koskaan joutunut ees kissatappelun todistajaksi?

Mutta muuten olen samaa mieltä Suomen lain kanssa, eli itseään saa hätävarjella, mutta liioitella ei saa. (Laissa ei kai puhuta mitään sukupuolista?)
 
jeepi
No naisilla ei ole voimaa juuri yhtään, joten ihan yks ja vitun sama vaikka olisi treenannut mitä lajia hyvänsä vaikka koko ikänsä. Nämähän on näitä naisten harhaluuloja joille miehet lähinnä nauraa, kun joku nainen kertoo jostain itsepuolustuslajiharrrastuksestaan.

Naiset on miehille vähän niinkuin pikkulapsia, miehet eivät viitsi kertoa heille totuutta ettei heille tule paha mieli. Mutta kunnon kannalta ihan kiva että harrastavat, mitään muuta hyötyä heidän harrastuksestaan ei ole.
 
Vierasmiess
Ja siis olen sitä mieltä, että jos nainen käy mieheen käsiksi, niin miehellä on täysi oikeus puolustaa itseään.
Niinpä, ajatusleikkinä voisi ajatella tällai:

mies puristelee tuntematonta naista perseestä tisseistä --> nainen vetäisee (oikeutetusti?) lapsyllä tai käsilaukulla päähän. --> mies sai ansionsa mukaan?

nainen puristelee tuntematonta miestä takapuolesta --> mies vetäisee naiselta avarilla posken kirjavaksi ja silmät pyörimään --> vitunmoinen huuto kuinka mies on hakkaja?
 
No naisilla ei ole voimaa juuri yhtään, joten ihan yks ja vitun sama vaikka olisi treenannut mitä lajia hyvänsä vaikka koko ikänsä. Nämähän on näitä naisten harhaluuloja joille miehet lähinnä nauraa, kun joku nainen kertoo jostain itsepuolustuslajiharrrastuksestaan.

Naiset on miehille vähän niinkuin pikkulapsia, miehet eivät viitsi kertoa heille totuutta ettei heille tule paha mieli. Mutta kunnon kannalta ihan kiva että harrastavat, mitään muuta hyötyä heidän harrastuksestaan ei ole.
:)
No mene ihmeesäs Eevan kanssa kehään.
 
Mies...
No naisilla ei ole voimaa juuri yhtään, joten ihan yks ja vitun sama vaikka olisi treenannut mitä lajia hyvänsä vaikka koko ikänsä. Nämähän on näitä naisten harhaluuloja joille miehet lähinnä nauraa, kun joku nainen kertoo jostain itsepuolustuslajiharrrastuksestaan.

Naiset on miehille vähän niinkuin pikkulapsia, miehet eivät viitsi kertoa heille totuutta ettei heille tule paha mieli. Mutta kunnon kannalta ihan kiva että harrastavat, mitään muuta hyötyä heidän harrastuksestaan ei ole.
Ei niin, mäkin tunnen urheilupiireistä toistakymmentä naista mitkä vetävät esim maasta +100kg (eihän tää paljon ole mä vedän karvan alle 200kg) (tunnen muuten monta miestä jotka eivät nosta edes 100) mutta lyöminenpä ei tarvitsekkaan voimaa ollakseen tehokasta ;) Monilla naisilla on vielä noita ihania sormuksia kädessä, repii mukavasti kun tälläinen henkilö paukuttaa nassuun.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
"Mies.."
Mitä luulet, että kävisi jos minä satakiloinen mies menisin hänen kanssa kehään, nostaisin hänet suorille käsille ilmaan ja heittäisin seinään, siihen loppuisi se homma. Mutta eläkää noissa fantasioissa ja jossain harhaluuloissanne, ei mua voisi vähempää kiinnostaa.

Mä oon ollut evan kanssa kehässä ja joo mä epäilen että kävisi vähän toisin ;) JOS sulla ei ole kokemusta kehästä niin sä olisit todnäk nurkassa ja yrittäisit suojata päätäsi-.
 
jeepi
No olen mä näitä tapauksia nähny senverran, että paljon jaksa pelottaa naiset. Jotkut maailmanmestarinaiset jotka ovat treenanneet koko ikänsä kädenvääntöä, häviävät normimiehille. Näitähän löytyy esim, youtubesta. Mahtaa olla aika helvetin noloa, kun joku treenamaton läski voittaa koko ikänsä treenanneen.
 
[QUOTE="Mies..";30343514]Mä oon ollut evan kanssa kehässä ja joo mä epäilen että kävisi vähän toisin ;) JOS sulla ei ole kokemusta kehästä niin sä olisit todnäk nurkassa ja yrittäisit suojata päätäsi-.[/QUOTE]

No, antaa hänen uskoa, että se 100 kiloa jotenkin suojaa häntä ja tekee hänestä vahvan...

Ja mitä tulee miehiin, niin toki osa miehistä tuntuu olevan luontaisesti vahvoja ja isoja.. mutta mä olen viimeaikoina nähnyt aika paljon ihan toisenlaisiakin. Semmosia, jotka ei meinaa jaksaa kantaa kauppakassia autolleen.
 
Niinpä, ajatusleikkinä voisi ajatella tällai:

mies puristelee tuntematonta naista perseestä tisseistä --> nainen vetäisee (oikeutetusti?) lapsyllä tai käsilaukulla päähän. --> mies sai ansionsa mukaan?

nainen puristelee tuntematonta miestä takapuolesta --> mies vetäisee naiselta avarilla posken kirjavaksi ja silmät pyörimään --> vitunmoinen huuto kuinka mies on hakkaja?
Aina ei käy tasan onnenlahjat.
 
"Mies.."
No olen mä näitä tapauksia nähny senverran, että paljon jaksa pelottaa naiset. Jotkut maailmanmestarinaiset jotka ovat treenanneet koko ikänsä kädenvääntöä, häviävät normimiehille. Näitähän löytyy esim, youtubesta. Mahtaa olla aika helvetin noloa, kun joku treenamaton läski voittaa koko ikänsä treenanneen.
Juu täysin totta vaikka nainen tekisi mitä niin ei pääse samalle tasolle kuin mies, Monesti vaan huvittaa vitusti miesten yliarvioiminen.. Esim: sellaiseen olen törmännyt satoja kertoja että mies (aloittelija) menee kehään nyrkkeilyssä naisen kanssa ajatuksena että enhän mä voi tota edes lyödä-

Lopputulos on sitten se että se +3v aktiivisesti treenannut nainen vetää puolitehoilla ja tän aloittelija miehen ego pyyhitään kilpikonnasuojauksen kautta maanrakoon.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
"Mies.."
;) tunnen muuten muutaman naisen jotka ovat onnistuneet rikkomaan niillä hyttysen ininää muistuttavilla lyönneillä kasvojen luita miehiltä kovissa sparreissa (katsos kun ei me tarvita kypärää ämmää vastaan).--.

Jos sä tietäisit jotain jostain sä tietäisit myös sellaisen asian että ajoitus meinaa melko paljon lyömisessä, ja kun sä ryntäät nappaamaan kiinni 100kg massallasi +60kg nekkailijaa niin vastapalloon paukahtaa takasuora joka rikkoo paikkoja ;)
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
jeepi
Enemmän minä tunnun törmäävän näihin naisiin joilla oikeasti on todella pahoja harhaluuloja itsestään, omista kyvyistään ja voimistaan. Paras itsepuolustus keino on edelleen juosta karkuun ja varsinkin naisille tätä suosittelen hyvin lämpimästi, olitpa nyt treenannut mitä hyvänsä, luultavasti juuri juuri pärjäät pikkulapselle tosipaikan tullen jos edes sillekkään.
 
Enemmän minä tunnun törmäävän näihin naisiin joilla oikeasti on todella pahoja harhaluuloja itsestään, omista kyvyistään ja voimistaan. Paras itsepuolustus keino on edelleen juosta karkuun ja varsinkin naisille tätä suosittelen hyvin lämpimästi, olitpa nyt treenannut mitä hyvänsä, luultavasti juuri juuri pärjäät pikkulapselle tosipaikan tullen jos edes sillekkään.
Tuo onkin sitten ihan eriasia. Kaikilla naisilla ne luulot eivät vaan ole harhaluuloja. Sitäpaitsi etkö sä itsekkin ole vähän harhaluuloinen kuvitellessasi pärjääväsi KAIKILLE naisille?
 
"Mies.."
Enemmän minä tunnun törmäävän näihin naisiin joilla oikeasti on todella pahoja harhaluuloja itsestään, omista kyvyistään ja voimistaan. Paras itsepuolustus keino on edelleen juosta karkuun ja varsinkin naisille tätä suosittelen hyvin lämpimästi, olitpa nyt treenannut mitä hyvänsä, luultavasti juuri juuri pärjäät pikkulapselle tosipaikan tullen jos edes sillekkään.
tunnen itsekkin paljon kuvatunlaisia naisia.. Mutta se ei tosiaan poista sitä faktaa ettei ne kaikki ole ihan kovinkaan mukavia jos sille päälle sattuvat.

On myös tosi paljon ip tekniikoita mm kyynärpäät jotka eivät vaadi juuri paskaakaan voimaa tehdäkseen pahaa jälkeä..
Puhumattakaan sitten tuolla kadulla kun aletaan vetää niillä terävillä sormuksilla silmään, piikkikoroilla potkuja vartaloon ym kivaa.
 
ei ollu väheksyvää
[QUOTE="Mies..";30343408]Ajatus ettei saisi lyödä, juontaa juurensa ajalta jolloin miehet olivat miehiä ;)
Nykyään naisetkin harrastavat nyrkkeilyä ym lajeja ja ovat ihan oikeasti vakavasti otettavia uhkia tähän vastapuolelle tietokoneen ääreessä varttunut mies niin pakkohan siinä on itseään puolustaa..

Huomaa tänkin ketjun kommenteista, esim tavallaan kommentista
"mut jos nyrkeillä tulis ihan päälle niin kyllä mä blokkaisin sen kädet haltuun ja ottaisin selalsen hali otteen et se ei pääsisis enempää huitomaan" että ajatusmailman on väheksyvä--

Voin kertoa kokemuksesta, siitä on väheksyminen kaukana kun 70kg ihminen alkaa lyömään ja osaa sen oli sitten kyseessä mies tai nainen. Naiset vielä imo käyttävät sumeilematta enemmän (ilkeyttä päällekarkauksissa)[/QUOTE]
lukea vähän kirjallisuutta bushidoista ja saholilaisesta sota filosfiasta. ennakoida liikkeet ja täysin tyyni sillai nsaat toisen hali otteeseen helpostikkin .
 

Yhteistyössä