Saako miehesi kehua muiden naisten ulkonäköä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
no tottakai voi sanoa, kommentoin mäkin muita miehiä sille/sen kuullen. aika rajoittunutta on jos ei voi muka sanoa.

Samaa mieltä. Sen verran pitää olla itsetunto kohillaan ettei hernettä vedä aivoihin asti sen takia että toinen sanoo jotain positiivista vastakkaisesta sukupuolesta. Mulla ois muuten ukko lähteny jo aikoja sitten torstai-iltojen takia kun katon Menthalistia.... :D UH, mikä mies! Kauniimpaa hymyä saa hakea!

Sinusta on siis ihan sama sanooko miehesi vastaantulevasta naisesta : Olipa kaunis nainen kuin että sanoisi OLIPA UHKEET TISSIT JA PANTAVANMUOTONEN PERSE!

Mistä teitä älykääpiöitä oikeen sikiää? Missä kohtaa mun tekstiä lukee juuri nuo sanat? Meillä ikääkin kato jo sen verran että ei ihan käytetä muutenkaan tollasta kieltä. :o Jos mies sanoo naista kauniiksi niin minkä mä sille voin? Jos päässään jotain muuta ajattelee niin sillekään en mitään voi. Voi pyhä sylvi sentäs!

Saa kehua ulkonäköä, teen sitä itsekin, mutta tosiaan tuollasista "herkullinen takapuoli" ja "hyvät tissit"-kommenteista älähtäisin ihan varmasti. Jotenkin teiniä ja kypsymätöntä minusta :/

Lisäystä...
Ensinnäkin mulla on itsetunto sen verta heikoilla kantimilla etten kestäs tuollasta toisten kuolaamista mieheltä. Vaikkakaan omassa ulkonäössä ei ole vikaa ja saan kuulla tarpeeksi kehuja.

Mä en tykkäis jos musta puhuttais tuollein, sanottais vaikka hyväperäseks tms. Paremmalta tuntuis ihan vaikka nätiks tai persoonalliseks kehuminen :)

Ollaan kolmekymppinen pariskunta, opettaja ja myyntijohtaja.
Kyllä me,vaikka ollaankin kypsiä aikuisia,vaihdetaan just tollasia kommentteja.
Tosin ei kenenkään muun kanssa kun kahdestaan..
Siis esim. just pari vko sit oltiin yhellä keikalla ja edessä oli sellanen pitkä blondi jolla oli hillittömät meloonit, niin molemmat tuijotettiin niitä ryntäitä kun meni ohi ja tokastiin yhteen ääneen toisilleemme et "herra jumala, aikamoiset meloonit" Ja sit heitettiin läppää et jos vietäis kotiin jälkavaimoks ;)
Ja toi on aika yleistä meille.. aika usein jos on hottis mies tai hottis nainen niin heitetään läppää et otetaan se jalkamieheks/vaimoks...:D
Itse oon pitkä ja hyvä kroppanen,samoin ku mieheni joten eipä ikinä tuu kyl sellasta oloa et oisin jotenki mustasukkanen.. Keräänhän itsekin katseita aikalailla,ja katselen kyllä sukupuolesta huolimatta,jos hyvältä näyttää.. KAIKKIHAN niin tekee.. Ja meillä nyt vaan on sellanen suhde et kaikesta puhutaan ja meillä on vielä samanlainen,pervo huumorintaju,joten on se hyvä et oon löytänyt sopivan miehen ittelleni..

Elämä on mukavaa,kun asenne on lepponen!

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Siis esim. just pari vko sit oltiin yhellä keikalla ja edessä oli sellanen pitkä blondi jolla oli hillittömät meloonit, niin molemmat tuijotettiin niitä ryntäitä kun meni ohi ja tokastiin yhteen ääneen toisilleemme et "herra jumala, aikamoiset meloonit" Ja sit heitettiin läppää et jos vietäis kotiin jälkavaimoks ;)
Ja toi on aika yleistä meille.. aika usein jos on hottis mies tai hottis nainen niin heitetään läppää et otetaan se jalkamieheks/vaimoks...:D
Itse oon pitkä ja hyvä kroppanen,samoin ku mieheni joten eipä ikinä tuu kyl sellasta oloa et oisin jotenki mustasukkanen.. Keräänhän itsekin katseita aikalailla,ja katselen kyllä sukupuolesta huolimatta,jos hyvältä näyttää.. KAIKKIHAN niin tekee.. Ja meillä nyt vaan on sellanen suhde et kaikesta puhutaan ja meillä on vielä samanlainen,pervo huumorintaju,joten on se hyvä et oon löytänyt sopivan miehen ittelleni..

peesi

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

peesi

niin mutta jotenkin eri asia tuolai vitsailla. mitä jos se sun mies tulis ja sanois sulle jostain naisesta että PANTAVA PERSE ON TOSI MEHEVÄ JA SEKSY!!

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:

peesi

niin mutta jotenkin eri asia tuolai vitsailla. mitä jos se sun mies tulis ja sanois sulle jostain naisesta että PANTAVA PERSE ON TOSI MEHEVÄ JA SEKSY!!

Mä sanoisin varmaan et perse on pantava mut tissit vois mun makuun olla isommat. tai jotain muuta.. :D sanoisin mitä miettisin. Voisin hyvin sanoa miehelleni jostain toisesta et on pantava.miehestä tai naisesta.. Ehkä voitais leikitellä ajatuksella kolmenkimpasta.. se on sellanen esileikki et oksat pois..
Vaikka siis oikeesti ei ruvettais kolmenkimppaa, ( ollaan tästäkin puhuttu )
mut ajatuksena se toimii erittäin tehokkaana esileikkinä.. varsinkin jos kuiskitaan siitä julkisella paikalla.. ;)
Suosittelen ;)

Eikö se, että estää miestään, vaikka se olisi miten oma, kehumasta toisen naisen tissejä tai pyllyä loukkaa jo jollain tapaa perustuslaissa säädettyä sananvapautta?

Mä oon niin herkkänahkanen, että ei saa. kauniiksi saa kehua, mutta tollanen :x YÖKS! En tykkää muutenkaan miehistä, joitten suunpielistä valuu kuola eivätkä saa silmiä irti isopyllysestä naapurin Tiinasta...

Alkuperäinen kirjoittaja kamut:
Jos vaikka tarhan tädillä oli herkullisen näköinen takapuoli (näin nätisti sanottuna) niin saako miehesi rauhassa sanoa siitä sinulle ilman että vedät herneitä nenään?
Tai jos telkkarissa vilahtaa uhkea tytsy ja miehes toteaa että onpa hyvät tissit..

Miten teillä suhtaudutaan tällaisiin kommentteihin?

No meillä ei mies kyllä ikipäivänä kommentoisi kenenkään takapuolta tai rintoja tuohon tyyliin. Kommentit ovat enemmänkin luokkaa että onpa kaunis tai hyvännäköinen. Katsotaan yhdessä mm. huippumalliohjelmaa. Ja saa kommentoida, miksi ei saisi?

Alkuperäinen kirjoittaja oksettavaa tollanen..:
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Mie ainakin saan sanoa :xmas: Tiettyyn rajaan asti...

Oih, susta tulee sitten ihana isä pienelle tyttärelles/pojalles :heart:

Seksuaalisesti turhautunut mieskö sitten on parempi? Meillä ainakin mies on isistä parhain,ei juo, on ollut kotona hoitovapaalla jne...
Ja kyllä,me puhutaan ja tehdään kaksisteen aika tuhmiakin juttuja. Mutta meillä luistaa seksi edelleenkin erittäin hyvin ja muutenkin ollaan tosi rakastuneita vielä,vaikka ollaan oltu jo vuosia naimisissa.
Meillä vain nyt sattuu olee rehellinen ja avoin suhde toisiimme ja hyvä itsetunto joten miksi ei puhuttais myös pantavan näköisistä ihmisistä.
On toki sellaisia miehiä joita ei seksi kiinnosta,mutta se millainen isä on ei liity tähä asiaan. Toivo vaan parasta et oma miehes on oikeesti yhtä estonen kuin sinäkin,muuten voi alkaa ruoho näyttää vihreemmältä aidan toisella puolella..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Mieheni ei ylipäätään ole sellainen "kuolaaja"-tyyppi, joka jäisi kiinni esim. tissien tai pyllyjen tuijottelusta. Mutta kyllä me puhutaan yhdessä sekä miesten, että naisten ulkonäöstä. Tiedän tasan tarkkaan, että maailmassa on kauniimpia kasvoja ja parempia vartaloita kuin minulla. Samoin tiedän, että minä olen hänelle se paras paketti, luonteineni ja tunteineni.

antteks, mutta mikä KUSENTIPPA toi sun nikkis oikeen on ??

Ei ole mitään syytä pyytää anteeksi. Taisit jo paljastaa itsestäsi enemmän kuin oli tarkoituskaan.

Saa kehua. Ja vaikkei saisi, kehuisi silti. Täysin yhdentekevää, vaikka hän katsoisi vastaantulleen naisen perään. Sillä mies pitää silloinkin edelleen minun kädestäni ja jatkaa kuin ei mitään.

Yhteistyössä