Saako miehesi enemmän vai vähemmän kk käteen palkasta

• Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
virailen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Öhöm:
Jaa raksalta yli 2000? joka kk käteen, en ihan jaksa uskoo
Kyllä muuten tienaa, riippuu tietysti työnantajasta. Mutta se homma ei ole mitään 8-16 -jobia vaan töitä tehdään usein kahdenkin normaalin työpäivän verran vuorokaudessa.
Mun ukko tienaa enemmän ku 2000 kuussa ja on raksalla, ja tekee päivässä töitä 7-15.30!! Eli riippuu aika paljon työnantajasta.

Mi gorda bella
Vähemmän, taisimpa olla ainut joka vastas:) Kun ei se raha aina onnelliseksi tee. Ja mun mielestä mies ei ole velvollinen elättämään monta vuotta koko perhettä. Mutta se onkin vaan mun mielipide;)

vieras
Täytyy myöntää, että ihmettelin suuresti kun sanoitte, että raksamies voi saada käteen kuussa yli 2000 euroa. Kun rupesin lukemaan viestejä tarkemmin niin huomasin asian joka ei heti tullut mieleen. Joku kirjoitti, että mies tekee yli 12h päiviä. Niimpä, se on 4h enemmän kuin normaali työaika eli jos sitä tekee joka päivä niin on se kumma jos ei rahaa tule. Mutta jos se raksamies tekisi vain tavallista 7.5h tai 8h päivää niin palkka olisi kyllä vähän muuta. Mietin tossa, että olenkohan valinnut ihan väärän ammatin kun raksamies tienaa enemmän kuin yliopiston käynyt. Mutta en kyllä kadehdi enää sillä itse pidän 7.5h työajasta enkä olisi valmis tekemään 12h päiviä joka päivä. Ei olisi muuta elämää kuin työ.

Yhteistyössä