Saako lempäälän funparkissa syödä omia eväitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä muuten löydykkään enää sivuilta koko HopLoppia.. Minä kun ihmettelin että voiko olla kannattavaa kun on 2 tuollaista paikkaa ihan vierekkäin, mutta ilmeisesti sitten siis HopLop muutettiin osaksi FunParkkia

Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti;26808232:
saa. ja kannattaakin ottaa esim juomaa mukaan, tulee aikas kuuma siellä! :)

Ahaa, ettei ole samallalailla kielletty kuin hoplopissa? Onko siis itselläsi kokemusta kyseisestä paikasta, millainen se muuten on, löytyykö puuhaa 5 ja 9v. pojille?

Jos siellä on kuuma, niin eikö siellä ole mitään ilmastointia...luulis tollasessa paikassa olevan.

ap

[QUOTE="vieras";26808494]Ahaa, ettei ole samallalailla kielletty kuin hoplopissa? Onko siis itselläsi kokemusta kyseisestä paikasta, millainen se muuten on, löytyykö puuhaa 5 ja 9v. pojille?

Jos siellä on kuuma, niin eikö siellä ole mitään ilmastointia...luulis tollasessa paikassa olevan.

ap[/QUOTE]

HopLopin vanhat kamat on siis tuon Funparkin "sisällä". Ei ole kiellettyä varsinaisesti, ellei nyt mitään omia aterioita siellä popsi. Alueelta siis ei voi poistua. On siellä ilmastointi mutta ainakin mun pojat innostuessaan ja liikkuessaan ovat tosi kuumapäitä ;) Ja kyllä, on todellakin tekemistä tuon ikäisille pojille!

Alkuperäinen kirjoittaja 3 pojan äiti;26808575:
HopLopin vanhat kamat on siis tuon Funparkin "sisällä". Ei ole kiellettyä varsinaisesti, ellei nyt mitään omia aterioita siellä popsi. Alueelta siis ei voi poistua. On siellä ilmastointi mutta ainakin mun pojat innostuessaan ja liikkuessaan ovat tosi kuumapäitä ;) Ja kyllä, on todellakin tekemistä tuon ikäisille pojille!

Omia aterioita, lasketaanko sämpylä omaksi ateriaksi tai hedelmät? syödään tukevammin mieluiten muualla, kun siellä on niin suolaset hinnat ja särkkikseen meni jo ihan kivasti rahaa ja niihin kakkasapuskoihin siellä.

Yhteistyössä