Saako lasten kanssa eli ale 2v ja ale 4v mennä elokuvaan?

Kyllä voi jo mennä leffaan, jos vaan uskot et lapset jaksaa olla siellä häiritsemättä muita.

Muuta tekemistä vois olla vaikka uimahalli, pulkkamäki (jos on lunta) ja leipominen kotona, sotkuista mutta hauskaa =)

Tuskin alle 2v jaksaa olla elokuvissa koko leffan ajan. Jos siis ihan johonki yleiseen näytökseen mietit mennä. Erikseen taitaa olla jotain vauvabio iltoja joillain paikkakunnilla, missä ei niin haittaa, vaikka lapset vähän touhuaa siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Kyllä voi jo mennä leffaan, jos vaan uskot et lapset jaksaa olla siellä häiritsemättä muita.

Muuta tekemistä vois olla vaikka uimahalli, pulkkamäki (jos on lunta) ja leipominen kotona, sotkuista mutta hauskaa =)

Mulla ideana tehdä suununtaina 3piparkakku taloa 2kpl annan heille koristella miten he haluavat vaan,voivat käytä oma fantaasia siihen ja mä teen kans joku iso itse

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mulla ideana tehdä suununtaina 3piparkakku taloa 2kpl annan heille koristella miten he haluavat vaan,voivat käytä oma fantaasia siihen ja mä teen kans joku iso itse

Varmasti tytöt tykkää =) Mä annoin lasten viime vuonna päättää piparkakkutalon koristelusta ja vieläkin muistavat sen. Viimeksi eilen olivat tarhassa selittäneet siitä :heart:

Varmasti tytöt tykkää =) Mä annoin lasten viime vuonna päättää piparkakkutalon koristelusta ja vieläkin muistavat sen. Viimeksi eilen olivat tarhassa selittäneet siitä :heart:

Niin,se on varma kiva idea:D Oletko ostanut erikseen vaan te teitte yks talo vaan?Mä ajattelin jos sä tiedät nä pakkauksessa jotka myyvät kaupassa,jotka on helppo koota,niin ajattelin heille ostaa nä 2kpl ja itse jotain muuta,ehkä mä teen jopa juuna

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Babybioon yläraja on 2v. Aika paha yhtälö jos on alle ja yli 2v.

On ehkä pahaa yhtälö :/ mutta jos jotain niin lähden,mutta must tuntu että hän viihty sielä,kun hän on aika rauhallinen muutenkin ja tykkä kotona katsoa kaikki elokuvat,nytkin hän katso toi peter pan :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kaikkiin on ikäraja 3v. myös sallittuihin.

Pääseekö niihin kuitenkin vanhempien kanssa?

Ainakin tais joissain Harry Pottereissa olla kaksi ikärajaa, ilman vanhempia ja vanhempien kanssa, jos en nyt ihan väärin muista.

Me mentiin kerran kun poika oli vielä alle 3 niin se sano kassalla et no ei hän meitä aja poiskaan,mut aina se 3 on alin mikä pääsee vanhempien kanssa. nois joissaki on sillee et ikäraja 7 ja vanhempien seurassa 5.

Niin,se on varma kiva idea:D Oletko ostanut erikseen vaan te teitte yks talo vaan?Mä ajattelin jos sä tiedät nä pakkauksessa jotka myyvät kaupassa,jotka on helppo koota,niin ajattelin heille ostaa nä 2kpl ja itse jotain muuta,ehkä mä teen jopa juuna

Me tehtiin kans siitä valmiista paketista ja vain yks talo, minä kun oon niin huono leipomaan :ashamed: Mutta lapset ei onneksi välitä :D

Me tehtiin kans siitä valmiista paketista ja vain yks talo, minä kun oon niin huono leipomaan :ashamed: Mutta lapset ei onneksi välitä :D

Joo,mutta hieno se on :D mä vaan pelkkä että tappelu tulee,kun he aina haluavat kaikki erikseen tehdä :ashamed:
Tiedätkö muuten yhtään että onko muita taloja tai junat tai jotain paketissa marketeissa,kun niitä on niin helppo koota vaan?Mä en ole nähnyt kun nä pienet talot

Lasten elokuviin ON ikärajat, toisissa se on se Sallittu kaikille, toisissa esim. 7, 9 tai 11. Kannattaa lukea ilmoitukset. Aikuisen seurassa pääsee 2v ikärajaa nuorempi joten kyllä noihin sallittuihin saa viedä 2-vuotiaan, eri asia vaan on onko se järkevää. Uskaltaako ja osaako noin pieni lapsi katsoa koko elokuvan hiljaa paikallaan pimeässä salissa jossa äänitehosteetkin tulee ihan toisella tavalla ja voimakkuudella kun kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja miekkula:
Sä kysyit tätä samaa elokuvakysymystä pari kuukautta sittenkin...

eikun se oli varma yli puol vuotta sitten,enkä päässyt silloin,mutta ens viikolla annan aika vain lapsille sen takia pitää viedä jonnekin heitä ja elokuva on yks mielessä,kun he tykkä katsoa vaikka mitä uutta,mutta mulle saa muita ideoita laita kans

muuten suositelkaa kaikki mahdollista miten talvella voi hemmotella lapsia?

Kiitos =)

Mennä ulos tekemään lumipalloja, laskemaan mäkeä, metsäretkelle eväät mukaan. Tekee lumilinnan, lumiukon. Näihin tosin tarvitsee sitä lunta.
Leipoo pullaa pipareita.... Muistathan muuten, että se sulatettu sokeri, jolla piparitalon osat yleensä liimataan yhteen, on tulikuumaa, eikä lapset voi silloin olla kovin lähellä. Koristelussa kyllä.

Tutkimusten mukaan muuten lapsetpitävät parhaina asioina lapsuudesta ihan arkisi yhdessä tehtyjä juttuja, ruuanlaittoa, ulkoilua yms. Aikas jännää, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
muuten suositelkaa kaikki mahdollista miten talvella voi hemmotella lapsia?

Kiitos =)

Mennä ulos tekemään lumipalloja, laskemaan mäkeä, metsäretkelle eväät mukaan. Tekee lumilinnan, lumiukon. Näihin tosin tarvitsee sitä lunta.
Leipoo pullaa pipareita.... Muistathan muuten, että se sulatettu sokeri, jolla piparitalon osat yleensä liimataan yhteen, on tulikuumaa, eikä lapset voi silloin olla kovin lähellä. Koristelussa kyllä.

Tutkimusten mukaan muuten lapsetpitävät parhaina asioina lapsuudesta ihan arkisi yhdessä tehtyjä juttuja, ruuanlaittoa, ulkoilua yms. Aikas jännää, vai mitä?

ja aika halvaksi tulee :D

Joo,mutta hieno se on :D mä vaan pelkkä että tappelu tulee,kun he aina haluavat kaikki erikseen tehdä :ashamed:
Tiedätkö muuten yhtään että onko muita taloja tai junat tai jotain paketissa marketeissa,kun niitä on niin helppo koota vaan?Mä en ole nähnyt kun nä pienet talot

Ei ole tullut vastaan muita kuin niitä ihan tavallisia taloja; ne onneksi riittää meille =)

Yhteistyössä