Onko sielä joku ikärajaa?Tarkoitan lasten elokuvat?
ja muuten suositelkaa kaikki mahdollista miten talvella voi hemmotella lapsia?
Kiitos =)
Kiitos =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kyllä voi jo mennä leffaan, jos vaan uskot et lapset jaksaa olla siellä häiritsemättä muita.
Muuta tekemistä vois olla vaikka uimahalli, pulkkamäki (jos on lunta) ja leipominen kotona, sotkuista mutta hauskaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:kaikkiin on ikäraja 3v. myös sallittuihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mulla ideana tehdä suununtaina 3piparkakku taloa 2kpl annan heille koristella miten he haluavat vaan,voivat käytä oma fantaasia siihen ja mä teen kans joku iso itse
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mulla ideana tehdä suununtaina 3piparkakku taloa 2kpl annan heille koristella miten he haluavat vaan,voivat käytä oma fantaasia siihen ja mä teen kans joku iso itse
Varmasti tytöt tykkää =) Mä annoin lasten viime vuonna päättää piparkakkutalon koristelusta ja vieläkin muistavat sen. Viimeksi eilen olivat tarhassa selittäneet siitä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Babybioon yläraja on 2v. Aika paha yhtälö jos on alle ja yli 2v.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Alkuperäinen kirjoittaja mie:kaikkiin on ikäraja 3v. myös sallittuihin.
Pääseekö niihin kuitenkin vanhempien kanssa?
Ainakin tais joissain Harry Pottereissa olla kaksi ikärajaa, ilman vanhempia ja vanhempien kanssa, jos en nyt ihan väärin muista.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Niin,se on varma kiva ideaOletko ostanut erikseen vaan te teitte yks talo vaan?Mä ajattelin jos sä tiedät nä pakkauksessa jotka myyvät kaupassa,jotka on helppo koota,niin ajattelin heille ostaa nä 2kpl ja itse jotain muuta,ehkä mä teen jopa juuna
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Niin,se on varma kiva ideaOletko ostanut erikseen vaan te teitte yks talo vaan?Mä ajattelin jos sä tiedät nä pakkauksessa jotka myyvät kaupassa,jotka on helppo koota,niin ajattelin heille ostaa nä 2kpl ja itse jotain muuta,ehkä mä teen jopa juuna
Me tehtiin kans siitä valmiista paketista ja vain yks talo, minä kun oon niin huono leipomaan :ashamed: Mutta lapset ei onneksi välitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miekkula:Sä kysyit tätä samaa elokuvakysymystä pari kuukautta sittenkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:muuten suositelkaa kaikki mahdollista miten talvella voi hemmotella lapsia?
Kiitos =)
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:muuten suositelkaa kaikki mahdollista miten talvella voi hemmotella lapsia?
Kiitos =)
Mennä ulos tekemään lumipalloja, laskemaan mäkeä, metsäretkelle eväät mukaan. Tekee lumilinnan, lumiukon. Näihin tosin tarvitsee sitä lunta.
Leipoo pullaa pipareita.... Muistathan muuten, että se sulatettu sokeri, jolla piparitalon osat yleensä liimataan yhteen, on tulikuumaa, eikä lapset voi silloin olla kovin lähellä. Koristelussa kyllä.
Tutkimusten mukaan muuten lapsetpitävät parhaina asioina lapsuudesta ihan arkisi yhdessä tehtyjä juttuja, ruuanlaittoa, ulkoilua yms. Aikas jännää, vai mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Joo,mutta hieno se onmä vaan pelkkä että tappelu tulee,kun he aina haluavat kaikki erikseen tehdä :ashamed:
Tiedätkö muuten yhtään että onko muita taloja tai junat tai jotain paketissa marketeissa,kun niitä on niin helppo koota vaan?Mä en ole nähnyt kun nä pienet talot