V
vierailija
Vieras
Energiajuomat maistuu paskalta ja tuntuu paskalta, kuten röökikin. Olen 13-vuotias ja olin koukussa energiajuomiin reilun puolen vuoden. En oo muuta ku maistellu vaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tämän jälkeen siis ...Energiajuomat maistuu paskalta ja tuntuu paskalta, kuten röökikin. Olen 13-vuotias ja olin koukussa energiajuomiin reilun puolen vuoden. En oo muuta ku maistellu vaa..
oon ite ostanut mun 5 vuotijaalle lapselle e ässä ä ja red bullia ja batteryä ja tilt k 18 juomaa ja k12 versiota eikäole mitään tullut ainoastaan maha on hirveän kipeä mutta ei sen energia juoman pitäis vaikutaa tähän oon ostanut myös mun samalle 5 vuotiaalle kersalle e ärrä sen mielestä es on parasta tää ei liity keskusteluun mut oon antanut kyllä sen poltaa tupakaakin ja juoda alkoholia että kyllä k 18 tuoteitakin voi antaa jo 5 vuotijaalle
oon ite ostanut mun 5 vuotijaalle lapselle e ässä ä ja red bullia ja batteryä ja tilt k 18 juomaa ja k12 versiota eikäole mitään tullut ainoastaan maha on hirveän kipeä mutta ei sen energia juoman pitäis vaikutaa tähän oon ostanut myös mun samalle 5 vuotiaalle kersalle e ärrä sen mielestä es on parasta tää ei liity keskusteluun mut oon antanut kyllä sen poltaa tupakaakin ja juoda alkoholia että kyllä k 18 tuoteitakin voi antaa jo 5 vuotijaalle
Red Bull on kalliinpaa, mutta myös parempaa, ostakaa sitä!
Ikävä kyllä saavatSurullista katsottavaa kun jo ekaluokkalaiset elää energiajuomilla...