Saako lapseni osoitteen jotenkin selville?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimu"

Vieras
Olen yksinhuoltaja, minulla on 8-vuotias lapsi. Olen salannut osoitetietoni, mutta mietin, että saako lapsen biologinen isä kuitenkin jotain kautta halutessaan lapsen osoitteen selville? Isyys on siis tunnustettu.

Saa väestörekisteristä kuvittelisin. Ainakin minulla siellä näkyy vanhempieni osoite ja kaikki osoitteet joissa itse olen elämässäni asunut. Pankkitunnuksilla niitä pääs kattoo netistä.

Minä hain aikoinaan työni takia osoitetietojen turvakieltoa maistraatista, ja maistraatista suositeltiin silloin suojaamaan koko perhe samoin. Jos lapsesi osoitetietoja ei ole salattu, ne voi periaatteessa kuka vain kysyä, joka tietää nimen ja edes vähän sinnepäin synt.ajan.

[QUOTE="qwerty";25610616]Minä hain aikoinaan työni takia osoitetietojen turvakieltoa maistraatista, ja maistraatista suositeltiin silloin suojaamaan koko perhe samoin. Jos lapsesi osoitetietoja ei ole salattu, ne voi periaatteessa kuka vain kysyä, joka tietää nimen ja edes vähän sinnepäin synt.ajan.[/QUOTE]

Lapsen tiedot on myös suojattu:) Tuli kyllä yllätyksenä, että nekin piti suojata, jotenkin olin ajatellut, että ei lapsen tietoja voi mistään edes saada!

Siis mitä nämä salaamiset tarkoittaa ja mistä ne meidänkin osoitteet löytyy? Väestörekisteristä? Voiko salata omat tietonsa itse vai pitääkö tehdä jokin hakemus ja perustelut ja mitä kaikkea?

mutta joidenkin kohdalla ymmärettyä että salataan! Miks isät oootte paskoja!

Ei se auta olkaa ees vähän ees ymmärtäväisiä! Sinua vituttaa naisen huorautuminen sou vat ite panet joka liikkuu, kunhan saat unohdettua exäss....mieti sitä.

Yhteistyössä