saako lainaa

Ei varmaa tietoa
Huono olen ehkä vastaamaan, kun en varmuudella tiedä. Mutta itse olemme ainakin saaneet, vieläpä ilman takaajia. Aika pienestä lainastahan tuossa on kyse nykyaikana, mutta riippuuhan se myös paljolti millaiseen kohteeseen laina on tarkoitus pistää. Suosittelisin astelemaan pankkiin ja kysymään rohkeasti, ehkäpä vielä useammastakin pankista, jos ensimmäisestä tulee "pakit".
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 09:58 hulipumpsis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 00:13 äitee77 kirjoitti:
Saa lainaa ite teen sijaisuuksia, miehellä vakityö...palkat ei hurjia. 170the saatiin ilman takaajia :))

millaiset tulot teillä?kuulostaa hurjalta 170 000? ilman takaajia... :/ mikä pankki?kiitän vastauksesta. =)
Hurjalta kuulostaa minustakin. Me ei saatu edes 80 000? lainaa ilman takaajaa, vaikka molemmilla vakkarityöt ja keskitason palkat :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 12:12 äiti kirjoitti:
miehen työ on määräaikainen minä kotona lapsen kanssa. mutta olisi kyllä takaajat joilla omaisuutta... kertokaaha noista lainojen koroista kun ei tavallinen talliainen ymmärrä... :p
Itse en laittaisi takaajien omaisuutta pantiksi talostani. Vastuuttomuutta molemmin puolin.

Sehän tarkoittaa sitä, että jos teillä ei olekaan varaa maksaa lainojanne, menette jonkun muun kukkarolle. Kuulostaako järkevältä: otetaan lainaa ja jos ei saada maksettua, maksatetaan muilla?
 
koroista.. marginaaliprosentti on osa korkoa, on pankkikohtainen lukema, kannattaa kilpailuttaa!! esim. meillä oli säästöpankissa marginaaliprosentti 1,2 ja osuuspankista saimme 0,8 isossa summassa tuntuu suurelta summalta.
Korko kannattaa ottaa joku joka on 12kk esim. euribor tai muu vastaava, ei tuu niin kovai nousuja ja laskuja kuin niihin jotka on 3kk..


meillä mä opiskelen ja miehellä 3 vakityötä.
saatiin 110 000 euroa ja meillä on 3 takaajaa joilla omaisuutta tarpeen tullen..

Toivottavasti auttoi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 10:57 vieras vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 09:58 hulipumpsis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 00:13 äitee77 kirjoitti:
Saa lainaa ite teen sijaisuuksia, miehellä vakityö...palkat ei hurjia. 170the saatiin ilman takaajia :))

millaiset tulot teillä?kuulostaa hurjalta 170 000? ilman takaajia... :/ mikä pankki?kiitän vastauksesta. =)
Hurjalta kuulostaa minustakin. Me ei saatu edes 80 000? lainaa ilman takaajaa, vaikka molemmilla vakkarityöt ja keskitason palkat :(
Nordea pankki antoi. 170the ja kustannusarvio sen verran iso niin ei tarvinnu takaajia. Kilpailutin kaikki kaupunkimme pankit.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 16:19 kukka84 kirjoitti:
koroista.. marginaaliprosentti on osa korkoa, on pankkikohtainen lukema, kannattaa kilpailuttaa!! esim. meillä oli säästöpankissa marginaaliprosentti 1,2 ja osuuspankista saimme 0,8 isossa summassa tuntuu suurelta summalta.
Korko kannattaa ottaa joku joka on 12kk esim. euribor tai muu vastaava, ei tuu niin kovai nousuja ja laskuja kuin niihin jotka on 3kk..


meillä mä opiskelen ja miehellä 3 vakityötä.
saatiin 110 000 euroa ja meillä on 3 takaajaa joilla omaisuutta tarpeen tullen..

Toivottavasti auttoi.
Jos ootte ottanu lainan 0,8 marginaalilla niin KYLLÄ ON ISO!!Meille luvattiin 0,45 ja 0,55. Marginaali mahdollisimman pieneksi. Euribori kannattaa ottaa jos päivän korko alhaanen. Pankin oma prime on yleensä alhaisempi ku euribor (euribor vaihtelee päivittäin). Euriborin ku ottaa se on joko 6kk tai 12kk lainas sama.Sit taas katotaan uudestaan.
 
Sampo Pankista saa
Sampo Pankista saat lainaa niin paljon kuin jaksat pankista ulos kantaa! Tällä pankilla on luotonannossa ihan eri pelisäännöt kuin muilla pankeilla. Muissa pankeissa kysytään asiakkaan menoja, Sampo Pankissa vain tuloja.

Eletäänkö Suomessa taas samanlaisia hulluja vuosia kuin 1980-luvun lopulla? Lainaa otetaan niin paljon kuin pankki antaa ja ollaan korvia myöten veloissa?
 

Yhteistyössä