Saako laiha loukkaantua piruilusta???

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Minusta laihat, yhdeksänkymmentäkahdeksan sadasta, NAUTTIVAT siitä, että ovat laihoja, Kehuvat, miten voivat syödä pataljoonan verran ruokaa lihomatta grammaakaan. Miten kaikki vaatteet joutuu ostamaan lastenosastolta ja miten vaaka hipoo 50 kg :/.

Enemmän läskejä vaivaa läskit kuin laihoja heidän ihana laihuutensa. Niin se vain on :(.
aijaa mä en ainakaan kehu että voisin syödä niin ja niin paljon ruokaa ja en liho.
mä en nauti siitä että oon laiha.
mun mielestä on HIRVEETÄ joutua ostamaan vaateet lastenosastolta. varsinkin kun ne tuppaa olemaan lyhyet jaloista ja käsistä. ainoo mikä siellä on just sopivaa on aluvaatteet. ja niissä joku ainanen saatanan nalle puh!!

ja jos mä pääsisin edes tuolle 50 kilon rajalle olisin tosi onnellinen. ja en oo se kaks prosenttia. mä tunnen tosi monta ihmistä joille laihuus ei tuonut unelma kroppaa, eikä ihmisten ihailua. ja mua saa haukkua minkä kerkee, koska "saahan lihaviakin"
pääsispä edes lastenvaateosastolle,ite oon 187cm....yritän nyt sit kuumeisesti ettii vaatetta aikuisosastolta mitkä olis tarpeeks kapiat.

Alkuperäinen kirjoittaja hey:
Jos olet läski sulle piruillaan. Jos oot laiha niin silloinkin. Jos oot lyhyt piruillaan, jos pitkä silloin myös. Jos oot muuten normaali pituus+paino niin sitten etitään muuta vikaa...
niin ja kun sullekkin piruillaan niin sinäkin piruilet, välittämättä siitä piruiletko sille samalle joka sinulle piruili, vai jollekkin täysin syyttömälle, onhan se sinun oikeutesi, kun muutkin piruilee, niin sinä kans..

hey
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Jos olet läski sulle piruillaan. Jos oot laiha niin silloinkin. Jos oot lyhyt piruillaan, jos pitkä silloin myös. Jos oot muuten normaali pituus+paino niin sitten etitään muuta vikaa...
niin ja kun sullekkin piruillaan niin sinäkin piruilet, välittämättä siitä piruiletko sille samalle joka sinulle piruili, vai jollekkin täysin syyttömälle, onhan se sinun oikeutesi, kun muutkin piruilee, niin sinä kans..
No mie en kyl piruile muiden ulkonäöstä ainakaan...

juu, eikä ollu sulle tarkoitettu, jatkoin vaan tota juttua ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja siksi:
Siksi koska taustalla on perisuomalainen kateus. Kateutta se on, näin olen päätellyt.
Näin olen sen itekkin ajatellut, sillä normaalipainosilta en ole tällästä vinoilua vastaanoottanut koskaan, ainoostaan aikaskin isoilta tytöiltä...Ite en ole kyseisille ihmisille ikinä sanonut mitään heidän painostaan tai ulkonäöstään muutenkaan

hey
juu, eikä ollu sulle tarkoitettu, jatkoin vaan tota juttua ;) :D
Aah, okei :D En käy ihan täysillä valoilla aina näin illalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:
No arvaa suuttuisko joku, kun sanoisit sille, että hyytelö hyllyy vaa sunki käsissä B) narukäsistä vissii saa huomautella...
Mä sanoin kerran yhdelle, joka pienestä perseestä piruili, että mietis, montako mun persettä menis sun housuihin. :ashamed:

Alhainen kommentti, juu, mutta ei voint mitään, kun jo karkasi suusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Alkuperäinen kirjoittaja JeNNiNeN:
No arvaa suuttuisko joku, kun sanoisit sille, että hyytelö hyllyy vaa sunki käsissä B) narukäsistä vissii saa huomautella...
Mä sanoin kerran yhdelle, joka pienestä perseestä piruili, että mietis, montako mun persettä menis sun housuihin. :ashamed:

Alhainen kommentti, juu, mutta ei voint mitään, kun jo karkasi suusta...
Alhasta juu, mutta ihan ymmärrettäävää, jos jo kyllästymiseen asti saa koko ajan kuulla noita juttuja...melkeen harmittaa, etten ole ite ikinä rohjennut jo täräyttää takas, ois varmaa loppunu tollaset jutut

tirlittan
Piruileeko teille ventovieraat vaiko tutut? Mulle huomauttelee yleensä ventovieraat, tosin ei laihuudesta vaan just päinvastaisesta. Mulla on itellä yleensä tapana heittää läppää (ts. piruilla) omasta painostani :)

Tosin suu loksahti auki, kun kaksi ventovierasta tyttöä tokas vastaantulleessaan: vitun läski!

kuu
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mullakin oli sellaiset geenit, että söin mitä vain ja kuinka paljon vain, ei näkynyt missään. Kaikki aina aukoi päätään mun syömisestä, kun olin aina syömässä.
Mä hävitin ne geenit raskauden myötä. Nyt pitää todella katsoa, mitä suuhunsa laittaa kun välittömästi tulee 2 kiloa lisää vaikka vettä joisi. Äiti oli ihan samanlainen, nuorena ylilaiha ja lasten jälkeen tukevoitunut.
En tiedä mihin ap geeninsä kadotti?
mulla ihan sama vika. ennen raskautta olin anorektisen laiha, mutta ei sille mitään voinu kun ei vaan yksinkertasesti lihonu. nyt yhden lapsen myötä olen NORMAALI painoinen. laihana sai aina kuulla haukkuja ja pilkkauksia... nyt en tiedä millaseks muutun toisen lapsen myötä, mutta raskauden jälkeen tarkotus laihduttaa normaali painon...

Yhteistyössä