Saako kysyä mitä saitte "Hyvä kiertään" -ketjusta lapsille lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti
mamma
Itse ei saatu mitään, mutta ystäväni sai lapsilleen äp-laatikollisen hyvää ja laadukasta vaatetta. Ja oli kovasti tyytyväinen. Lahjan antaja oli kuvaillut että yhden lapsen käytöstä käytettyä, siistiä, ei uutta mutta käyttökelpoista kuitenkin. Ei merkkivaatetta. Vaatteet olivat H&M, Lindex, reimatec jne.

vieras
Voiko ymmärtää että mikäli ei mitään kuulu enää pakettien avaamisen jälkeen niin ei oltu tyytyväisiä?
Mä en ole kuullut mitään niin jäin vaan miettimään sellaista mahdollisuutta, tosin uusia tavaroita lähti.Toisaalta tuli kiitokset etukäteen mutta mietityttää vaan jos lapset ei tykänneetkään..

vieras
No riittäähän se mutta olisi vaan ollut mukava tietää, lapsistahan siinä oli kysymys, toisaalta kehtaiskohan sitä vieraalle edes sanoa et nyt meni metsään.No toivotaan että osui eikä uponnut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
riittääkö kiitos kun paketin saanut vai pitääkö kiittää uudelleen avaamisen jälkeen?
Mulle riittää jo tieto siitä että paketti on saapunut perille,eikä jäänyt seikkailemaan jonnekin....

Toki kiitokset lämmittävät mieltä ja varsinkin tieto siitä että lahja on ollut mieluinen :)

pitipäs sattua...
En todellakaan ollut tyytyväinen!! Ihmetyttää miten jotkut pitävät hyväkuntoisena suoraan sanottuna roskiskamaa!! Kyllä ostan itsekkin kirppareilta ja mulle on käytetty kelvannut... Mutta tällä kertaa piti kyll laittaa saamani vaatteet roskiin, en niitä olisi kehdannut päälle laittaa, oli niin huonokuntoista ja LIKAISTA...

Yhteistyössä