Siis jos ei ole työkokemustakaan? Suosittelijoita tasan yksi, pankin alalla. Olen kyllä ahkera ja sosiaalinen, mutta lieneekö enemmän haitaksi kuin hyödyksi?
mä oon ollut päiväkodissa, 2 eri kaupassa, vakuutusyhtiössä postituksessa, varastolla ja toimistoapulaisena. ilman koulutusta. juu, ja paikan olisin saanut keskuskeittiöstä mutta sen aikoinaan hylkäsin kun oli jo toinen paikka plakkarissa.
Valitettavasti nykyään katsotaan todistuksia ja työkokemusta, joten niitä pitäisi nyt hankkia. Onneksi työkkäri järjestää nykyään kaikenlaisia ammattikursseja, joten pienellä vaivalla voi ammatin saada ja aika pikaisestikin.
Mä olen ollut kuolunkäyntiavustaja, pizzakokki, kassamyyjä, vaateliikkeen myyjä, a'la carte tarjoilija, ilman koulutusta. Tarjoilin jopa pressalle vappulounaan -01, ilman koulutusta (olis pitäny pyytää suositukset! :headwall: )
Poika on ollut ahtaajana, huoltomiehenä ja trukkikuskina, ilman koulutusta vielä, kun nuorikin on... Miehille vaan tuntuu olevan enemmän paikkoja tarjolla, kouluttamattomille siis. Kaupan kassalla on ollut paras kaverinsa, ja joku kai siivoojanakin.