saako kotitalousvähennystä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sukkapari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sukkapari

Aktiivinen jäsen
08.12.2008
2 772
0
36
olemme itse tehneet ison perusparannus työn kylpyhuone/sauna/kodinhoitohuone jne osioon... saammeko kotitalousvähennystä työstä, minkä olemme teettäneet sähkömiehellä, putkimiehellä (meillä on puu lämmitys ja asensi uuden vesipoilerin säiliöineen ja mittareineen).. jäi vähän epäselväksi nuista kotitalousvähennys.fi sivustosta, että saako silloinkin kotitalousvähennystä ulkopuolisilla teetetystä työstä, kun itse remontti on tehty itse!!

kiitos tiedosta... en olis edes koko asiaa hoksannukkaan, ennen kuin sattui tän päivän lehessä "mainos" silmään, et on jotenkin muuttunut!
letkukinttu, kun tuolla sivustolla sanotaan että: Keittiön, kylpyhuoneen ja muiden huoneiden sekä sauna- ja kellaritilojen remontti mukaan lukien sähkö- ja putkityöt. eli ei mainita sitä et saako itse remontti työ olla itse tehtyä

Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
kiitos tiedosta... en olis edes koko asiaa hoksannukkaan, ennen kuin sattui tän päivän lehessä "mainos" silmään, et on jotenkin muuttunut!
letkukinttu, kun tuolla sivustolla sanotaan että: Keittiön, kylpyhuoneen ja muiden huoneiden sekä sauna- ja kellaritilojen remontti mukaan lukien sähkö- ja putkityöt. eli ei mainita sitä et saako itse remontti työ olla itse tehtyä
Saa olla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:
Saa olla. :)

hyvä.. kallis remontti kun koko rapiat 40m2 meni ihan uusiksi... vaihettiin pohjia myöten kerralla kaikki + seinä eristeet ja väliseiniän paikka... tuli maksaan n.20 000m2 kaikkiaan.. ni tuo vähennys kuitenkin tuo edes pikkasen summaa alaspäin..

Myö tehtii iso remontti itte uutee kämppää eikä mistää saanu kotitalousvähennyksiä.
(Ei siis ulkopuolisia tekemässä, tarvikkeista olis saanu jos remppa olis tehty sellasee asuntoo mikä omistetaa mut mikä olis vuokral)