saako kierukan itse vedettyä pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kannata tulee kuiteki jotain vakavampaa ku ite yrität repii sitä pois.Mikset mee lääkärille?

niin hassulta kuin se tuntuukin, en menis lääkärille mielellään, kun mua hävettää niin kauheet peräpukamaröllykät. Tiedetään, on ne niit nähny ennenkin, mut taas joku puhuu hirttämisestä, ei kiitos!! Kukaan ei hätyytä, jos olen raskaana, silloin alapään tutkiminen ok.

Mulle lääkäri sillon laiton jälkeen sano,että voi poistaa ite,kun epäilin sopivuutta... langoista vaan kiinni ja helposti tuli. En nimittäin voinut sitten sitä viittä viikkoa kauemmin pitää:/

20 vuotta sitten saunassa miehen kans se jäi hänen sormiinsa...oltiin vähän hiprakassa. Seuraavana päivänä soitin paikkaan (en muista mikä) jossa niitä laitetaan paikoilleen. Siellä vastasi puhelinvastaaja kertoen, että ovat kuukauden suljettuna ja hyvää kesää. Nyt on 18.7. 20 vuotta täyttänyt ihana tytär meillä. :)

Ei hitto mikä keskustelu :D

Mut kyllä kai sen kierukan voi itsekin saada ronkittua pois, vaikkei siinä mitään järkeä tietenkään olekaan... Voihan se joillain poistua itsekseenkin huomaamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
no sehän laitetaan kohdunnipukkaan kiinni läpite niin eikö se sitte repiä jos sen ite vetää sieltä pois?

Voi hyvää päivää! Eikö oo sulle kierukan toimintaperiaatetta ja naisen anatomiaa kerrottu koskaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
no sehän laitetaan kohdunnipukkaan kiinni läpite niin eikö se sitte repiä jos sen ite vetää sieltä pois?

Voi hyvää päivää! Eikö oo sulle kierukan toimintaperiaatetta ja naisen anatomiaa kerrottu koskaan

no eipä oo tarvinnut asiaan perehtyä, mut kerro sä kun tunnut tietävän :hug:

Kyllä ne langat on varmaan vaan niin lyhyet että niihin ei yletä ainakaan ap. Lääkäriin kyllä menisin. Tosiaan, kaikenlaista toosaa on se lääkäri nähnyt, ei sitä ap sun peräpukamat varmaankaan kiinnosta jos et itse haluais niille jotain tehtävän. Täähän on vähän niin kuin, että en kehtaa mennä parturiin kun mulla on niin ruma tukka.. :p

Yhteistyössä