S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:On olemassa ihan siihen tarkoitettuja maaleja, kuulemma.
Mut sit on ne saumatkin saman väriset, eli ainakin mun mielestä aika tyhmän näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:On olemassa ihan siihen tarkoitettuja maaleja, kuulemma.
Mut sit on ne saumatkin saman väriset, eli ainakin mun mielestä aika tyhmän näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ai niin joo, jos kyse kiiltävistä kaakeleista, ei maali taida niissä pysyä. Hieman röpelöpintaiset kaakelit varmaan parempia maalattavia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ai niin joo, jos kyse kiiltävistä kaakeleista, ei maali taida niissä pysyä. Hieman röpelöpintaiset kaakelit varmaan parempia maalattavia.
Vanhat, jostain 60-luvulta kotoisin olevat kaakelit (rumat kuin mitkäkin)