Saako jostakin pcs-kuvia kotikäyttöön?

  • Viestiketjun aloittaja Äiti25
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 20:27 Äiti25 kirjoitti:
Onko esim. netissä jossain mistä voi tulostaa tai jotain? Googlella en löytänyt...
Taisit kysyä tätä Vauva-palstallakin, eiksjuu? No, netistä niitä ei löydä, niitä tulostetaan erillisellä ohjelmalla.

Voit pyytää niitä puheterapeutilta, neuvolasta, päiväkodista tai lastasi hoitavasta sairaalayksiköstä (siis jossa on ollut diagnosoitavana).

Niitä on helppo tehdä itsekin, piirrät tai liimaat vain valokuvan/lehdestä leikatun kuvan paffille ja kirjoitat alle tikkukirjaimin sen asian, jota kuva esittää. Päällystä kontaktimuovilla tai laminoi (niin ne pysyvät siistimpinä).
 
Oletko katsellut www.papunet.fi ? Siellä on muistaakseni linkkejä "kuvapankkeihin".. googlen kuva haulla löytää myös hyviä kuvia joita voi koneella muokkailla, lisätä kuva tekstit ja sitten tulostaa, näin minä olen tehnyt paljon esim. kuvia ruoka-aineista yms
 
nyt kun muistaisin... pcs-kuvien tapaisia kuvia löytyy englanninkielisiltä sivuilta (tekstin saa wordissa muutettua suomeksi, kun kuvan kopioi ja sinne vie...) www.do2learn.com ! Oikeiden pcs-kuvien ohjemiin on maksettava valtavan kalliit lisenssit. Itse piirretyt ja lehdistä leikatut kuvat ovat myös todella hyviä kuvakommunikaatioon.
 

Yhteistyössä