Alkuperäinen kirjoittaja Välikysymys;30545643:Raiskattiinko sinut vai miten et ollut tietoisessa tilassa?
Ahaa, oletkin niitä hihhuleita, joiden mielestä aina seksiä harrastaessa ollaan tekemässä lasta.
Keskustelua lienee turha jatkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Välikysymys;30545643:Raiskattiinko sinut vai miten et ollut tietoisessa tilassa?
Kyllä on, lapset on aina etupäässä äidin, sitä ei mikään mahti maailmassa muuta.
Toisekseen, jos sinä luulet että kaikki maailman miehet osoittavat sairaan psyykensä heti suhteen alettua ja ennen lapsia, olet todellakin yksinkertainen ja pumpulissa kasvanut sinisilmäinen tampio.
![]()
Juu kerro lisää..
Jos itse olisin aapee ja lapsen isä olisi käyttänyt väkivaltaa (fyysinen on EHDOTON syy) niin tekisin kaikkeni omien läheisteni ja viranomaisten kanssa, että lapsen ei tarvitsisi isää nähdä. Ja aika varmasti siinä onnistuisin kera äitini ja lakimies-setäni.
Kysymys on lapsen oikeudesta terveeseen ympäristöön ja lähipiiriin, johon ei vaan väkivalta kuulu (laki on tässä TÄYSIN yksiselitteinen).
Toivottavasti et saa lapsia.
Todellisuudessa olen elänyt takuulla pidempään kuin sinä ja väitän että ihminen ei perusluonteeltaan muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja sellasta se elämä on;30545575:En ole ap. mutta vastaan omasta kokemuksestani. Ihminen valitettavasti muuttuu eikä aina parempaan suuntaan. Meillä miehen väkivaltaisuuden laukaisi masennus, eikä ole sarjassaan ensimmäinen.
Juu, onhan se aivan järkyttävää ja kieroa vaatia lapselle kasvuolosuhteita, jossa tämän ei tarvitse sietää väkivaltaa tai katsoa sivusta kun muut sitä käyttää lapselle tärkeään ihmiseen. Mulle on ihan sama onko kyse äitimyytistä tai isämyytistä, kun itse en sillä tavalla ajattele. Se vanhemmuus ei muuta ihmisen perusluonnetta ja väkivaltaisuus kertoo pahoista itsehillintäongelmista ja sosiaalisten taitojen puutteesta joka voi monessakin kohtaa vahingoittaa lasta. Lapsi ei ole läheskään aina sovitteleva, helppo, iloinen jne.
Mutta jatka ihmeessä myyttien viljelemisestä, perhesurmat eivät tietenkään mitään opettaneet teille vajakeille.
Enpä ole voinut nähdä miehen lapsen komentamis tyyliä ennen kuin lapset on kasvanut tiettyyn ikään. Minuun kohdistuva huono käytös alkoi lasten syntymien jälkeen,masennus jyllää täälläkin. En todellakaan olisi tehnyt miehen kanssa mitään tulevaisuuden suunnitelmia jos olisi heti alussa ollut kusipää, harva rakastuu huonosti kohtelevaan ihmiseen ja harva näyttää pimeitä puoliaan heti alussa. Mut tosiaankin, on aika surullista ajatella etten voi luottaa mieheen lasten suhteen. Kyse ei ole mistään silloin tällöin tapahtuvasta karjumisesta vaan hänelle normaali komentaminen on liian kovaa kohtelua ja sellaista ei käsittääkseni lapsen pitäisi koko ajan saada. Miten lapsi näyttää turvallisesti tunteita jos ei niitä kukaan ota vastaan...muuten kuin raivoten.