Saako imettäjä juoda pepsimaxia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helppiä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29140850]En juo, jos juon Limpparia niin yleensä ostan coca-colaa tai jaffaa. Et tunnu tajuavan miten myrkyllistä ja kuinka paljon kuolemia se "sokeriton" on aiheuttanut. Varmaan vedät energiajuomikain.[/QUOTE]

Pistä hei ihmeessä linkki tuosta aiheesta, kuinka paljon kuolemia makeutusaineella makeutettu limppari on aiheuttanut! Nyt alkoi kiinnostaa!

Nuo keinomakeutusaineet tuppaa sotkemaan insuliinimekanismin + aspartaamit yms aiheuttavat toisille pahempia tempauksia ja isommalla aika välillä ties mitä .
Kroppa saattaa tuottaa insuliinia pelkästä makean mausta. Näin ainakin rottakokeissa on käynyt.

En joisi mitään kofeiinipitoista raskausaikana, enkä imetysaikana, koska olen lukenut kofeiinin olevan sikiölle yhtä haitallista kuin tupakka...

Onneksi en juo sellaista kuraa muutenkaan. :)

Niin ja tosiaan tutkimuksia olen lukenut, että aspartaami on sellaista myrkkyä, että suurina määrinä syövyttää reikiä aivoihin. (Mutta nämä määrät niin isoja, että saisit varmaan juoda 100000 pulloa päivässä että ylittyisi se raja) :)

[QUOTE="viekku";29140813]No siis ei todellakaan. Vauva saa sokerimyrkytyksen. Vähintään.[/QUOTE]

ole sokeria, minä join koska oli rd, en kylläkään pullollista(1,5l) vaan pari lasia!

Kuumimmat

Yhteistyössä