Saako elisan laskun eräpäivää siirrettyä muulla tavoin kuin soittamalla asiakaspalveluun? omaelisa.fi?? tekstarilla? tms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakin OmaElisa-palvelussa pystyy siirtämään eräpäivää, tosin siitä
otetaan maksu.
Itse olen joskus vaan yksinkertaisesti maksanut myöhässä, korkoahan
ne perivät siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Ainakin OmaElisa-palvelussa pystyy siirtämään eräpäivää, tosin siitä
otetaan maksu.
Itse olen joskus vaan yksinkertaisesti maksanut myöhässä, korkoahan
ne perivät siitä.

en löytänyt kohtaa :( tämän kerran vain haluan siirtää kun lasku oli yli 100e, eikä ole rahaa kuin vasta 23pvä

Se maksaa muistaakseni 5 euroa sitten se siirtäminen... Uskoisin, että onnistuu vain puh.palvelussa, koska kaipa niitten jotenkin pitää tarkistaa tilanne ennen "siirtolupaa"

osaako joku kertoa mistä kohtaa löydän tuon mistä voi siirtää? en halua, että liittymä katkaistaan :(

lisäksi omaelisassa on aivan sekaisin tuo laskun summa, kun olen joskus maksanut myöhässä laskun ja se on liitetty seuraavaan laskuun, olen siitä vähentänyt jo maksetun laskun ja nyt se on taas lisännyt sen edellisen laskunkin summan siihen, summa näyttää yli 200e maksettavaa, vaikka oikeasti lasku on vain satasen. Kiva kun on suoraveloituksella niin pelkään, että se ottaa oikeasti tuon summan tililtä :(

Olen jo verkkopankista ottanut suoraveloituksen pois. Eräpäivä on 11.12 ja pystyn maksamaan sen vasta 23pvä

No jos kaikki laskutkin on noin sekaisin, niin soita nyt hyvä ihminen sinne as.palveluun.
Jotain häikkäähän siellä on, ei ne nyt 2kk vanhoja laskuja sinne enää huvikseen liittele.

Alkuperäinen kirjoittaja PPP:
Muistutus tulee vasta 14 päivää eräpäivästä eli vähän saa myöhästyä ilman muikkarin vitosta. Korot tietysti tulee.

eikös ne sulje liittymän aika nopeasti sen jälkeen??

osaisko joku sanoa, miten saan ajantasalle omaelisan saldot? Näkyy kyllä maksetuissa laskuissa, että olen ne myöhästyneet maksanut, mutta tulevan laskun saldossa pyörivät edelleen, vaikea maksaa suoraan netissä laskua kun ei tiedä mitä summasta vähentäisi

Yhteistyössä