Saako asuntolainaa kun toinen hoitovapaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viltsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viltsu

Vieras
Saakohan asuntolainaa kun mies on vakituisessa työssä ja ollaan muuttamassa miehen työn perässä toiselle paikkakunnalle. Mun työ jää vanhalle paikkakunnalle (vakityö) ja työpaikkaa ollaan muutenkin sulkemassa siihen mennessä kun hoitovapaa loppuu. Työt multa loppuvat. Mutta olen siis vielä työsuhteessa hoitovapaan ajan.

Riippuu varmaan aika paljon miehen tuloista ja lainansummasta. Me ainakin saatiin lainaa vaikka olin lapsen kanssa kotona vailla vakituista työpaikka ja miehellä hyväpalkkainen vakittuinen työpaikka. Tosin siitä on nyt 5v. aikaa, pankkien lainaperusteet on sen jälkeen voineet kiristyä, mutta aina kannataa kysyä.

Meillä oli vain miehen palkka ja itse olen kotiäitinä. Kysyttiin pankissa mahdollista työhön menoa(mutta en ole pienen lapsen vuoksi menossa vähään aikaan) saimme lainan ilman takaajia tms.

Alkuperäinen kirjoittaja omakoti kullan kallis:
Meillä oli vain miehen palkka ja itse olen kotiäitinä. Kysyttiin pankissa mahdollista työhön menoa(mutta en ole pienen lapsen vuoksi menossa vähään aikaan) saimme lainan ilman takaajia tms.

Lisäys vielä tähän että vuosi sitten ostettiin ;)

Yhteistyössä