?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mistä mulla mahtaa olla edes sellainen mielikuva tullut että tuossa "liian aikaisin" seisottamisessa tai kävellyttämisessä voisi olla jotain huonoa? En ees muista perusteluita... Onko niissä jotain perää vai onko taas tyypillistä varoittamista kaikesta mahdollisesta...?
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mistä mulla mahtaa olla edes sellainen mielikuva tullut että tuossa "liian aikaisin" seisottamisessa tai kävellyttämisessä voisi olla jotain huonoa? En ees muista perusteluita... Onko niissä jotain perää vai onko taas tyypillistä varoittamista kaikesta mahdollisesta...?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kyl mie ainakin seisotan ja kävelytän, kun tuo poika nauttii siitä. Tepastelee innoissaan kun käsistä taluttaa![]()
Ja poika tulee ylihuomenna 6kk.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Kyl mie ainakin seisotan ja kävelytän, kun tuo poika nauttii siitä. Tepastelee innoissaan kun käsistä taluttaa![]()
Ja poika tulee ylihuomenna 6kk.
tyhmänä kysyn, että siis seisoo itse jaloillaan ja sä pidät vaan käsistä kiinni?