Saako 4 vuotiaan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kävijä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kävijä.

Vieras
Mennä lastenhoitohuoneeseen vai onko se vain sitä pienemmille tarkoitettu?

Saan aina "syyttäviä" katseita kun tulen sieltä ulos 4 vuotiaan kanssa. Helpompi on siellä käydä kuin itse naisten vessassa. Pottakin löytyy tai pikkupönttö.

Eikös 4v ole lapsi? Ei niistä muiden ihmisten katseista kannata aina johtopäätöksiä vetää, joskus voi käyttää omiakin aivoja ja tehdä niin kuin itse parhaaksi näkee.

[QUOTE="Nuuh";29621730]Alle kouluikäisen kanssa voi mennä. Pienellä tulee vessan tarve niin äkkiä että ihan hyvin voi mennä.[/QUOTE]

Miksi ei voi mennä sitten naistenvessaan??

Joo mutta tuon ikäinen pärjää jo ihan hyvin naisten/miesten vessassa

Mutta lastenhoitohuone on tilavampi ja siellä on mukavampi käydä yhdessä lapsen kanssa vessasa. Jos vaikka menee Itiksen vessakoppiin, niin sinne ei mahdu kuin just ja just yksi aikuinen sisälle ja jompi kumpi joutuu jäämään ulkopuolelle. Jätätkö 4v:n yksin vessan ulkopuolelle kauppakeskuksessa? Itse en jättäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja kävijä.;29621660:
Mennä lastenhoitohuoneeseen vai onko se vain sitä pienemmille tarkoitettu?

Saan aina "syyttäviä" katseita kun tulen sieltä ulos 4 vuotiaan kanssa. Helpompi on siellä käydä kuin itse naisten vessassa. Pottakin löytyy tai pikkupönttö.

4 vuotias potalla täh?? Eihän tuon ikäinen edes mahdu istumaan pottiin.

No just oltiin pari päivää reissussa ja kyllä oli 4v:n kanssa ahdasta naisten wc-kopissa. Meillä tuon ikäinen ei itsekseen asioi yleisessä vessassa vaan menen mukaan. Kotona asioi kyllä omin päin. Ei ole kuitenkaan kiva jättää ovea auki vaan mielestäni lapsenkin wc-käynti on yksityinen niinkuin aikuisenkin. Aika huonosti niihin pieniin koppeihin vaan mahtuu kahta. Ja varsinkin näin talviaikaan, kun vaatetta ja riisuttavaa on enemmän.

Eli olen sitä mieltä, että 4v:n kanssa saa asioida lastenhoitohuoneessa. Siellä on paremmin tilaa kahdelle.

Miksi ei voi mennä sitten naistenvessaan??

Naistenvessassa ei ole pikkupönttöä lapsille, vaan ne on lastenhoitohuoneessa. Miksi ajattelet, ettei lastenhoitohuone ole kuin vauvoille/taaperoille? Taaperoille on pottia, isommille lapsille pikkupönttö. Ei kait sinne laitettaisi pikkupönttöä, jos ei sitä olisi tarkoitus käyttää??? Mua henkilökohtaisesti jurppii, kun mammat imettää lastenhoitohuoneessa lukkojen takana ja blokkaa vessan puoleksi tunniksi kerralla. Järkytänpä mammoja nyt kunnolla: käyn joskus itsekin pissalla lastenhoitohuoneessa lasten kanssa. En suotu jättämään lapsia oman onnensa nojaan siksi aikaa, että kävisin naistenvessassa.

Monissa lastenhoitohuoneissa ei oile täälläpäin edes vessanpönttöä, potta kylläkin. mutta ei kai tuon ikäinen enää potalla käy? Sellaisessa lastenhuoneessa, missä on sellainen minipönttö niin tottakai, eikös se juuri tuon ikäisille ole tarkoitettu

Yhteistyössä