K
kyselen
Vieras
Siis harrastaa seksiä? Yks mies puolinen tuttu haluisi tutusta tuon ikäiseen tyttöön ja minä olen sitä mieltä, että ei kannattais.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:Lain mukaan saa. Eri asia on miksi aikuinen mies haluaisi niin tehdä. 17-vuotias on vielä niin lapsi ja ikäero on suuri.
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:Lain mukaan saa. Eri asia on miksi aikuinen mies haluaisi niin tehdä. 17-vuotias on vielä niin lapsi ja ikäero on suuri.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mami:Lain mukaan saa. Eri asia on miksi aikuinen mies haluaisi niin tehdä. 17-vuotias on vielä niin lapsi ja ikäero on suuri.
Aika nuoria kolleja tuonikäiset 'miehetkin' vielä ovat.
Alkuperäinen kirjoittaja .:puhemiehenä? pitääkö sun kysyä puolesta et alax sä olee?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikös se ole niin että, kun toinen 16 tai 17, toinenkaan ei saa olla yli 18- v??
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä taidan olla jäävi vastaamaan mitään, koska 16-vuotiaana aloin seurustella 28-vuotiaan kanssa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikös se ole niin että, kun toinen 16 tai 17, toinenkaan ei saa olla yli 18- v??
Niin, sitä en juuri muista miten se menee. Jotain siinä oli, että jos mutta mitä?
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä taidan olla jäävi vastaamaan mitään, koska 16-vuotiaana aloin seurustella 28-vuotiaan kanssa.![]()
Ja onhan sillä 17v mimmillä varmaan aivot jotta voi tehdä päätöksen, että haluaako tavata ko henkilön vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikös se ole niin että, kun toinen 16 tai 17, toinenkaan ei saa olla yli 18- v??
Niin, sitä en juuri muista miten se menee. Jotain siinä oli, että jos mutta mitä?
Oikeastiko ?
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä taidan olla jäävi vastaamaan mitään, koska 16-vuotiaana aloin seurustella 28-vuotiaan kanssa.![]()
Ja onhan sillä 17v mimmillä varmaan aivot jotta voi tehdä päätöksen, että haluaako tavata ko henkilön vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä taidan olla jäävi vastaamaan mitään, koska 16-vuotiaana aloin seurustella 28-vuotiaan kanssa.![]()
Nimenomaan näin. Aivan omat aivot mullakin oli käytössä tuon miehen suhteen eikä vanhemmat puuttuneet siihen mitenkään. Mä sitten olin se joka jätti, mies olisi halunnut jatkaa. Eikä kyse ollut mistään miehen kiinnostuksesta vain nuorempiin, koska oli kuitenkin seurustellut oman ikäisensä kanssa monta vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta eikös se ole niin että, kun toinen 16 tai 17, toinenkaan ei saa olla yli 18- v??