Saako 27 vuotias mies olla 17 vuotiaan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ok, kiitos. Minun pitäisi olla tossa välissä ns. puhemiehenä (tai naisena), mutta.... mitä mieltä tosta ikäerosta? Olen kyllä vähän sitä mieltä, että tehköön tuttavuutensa itse jos haluaa.

Lain mukaan saa , mutta asiassa on kaksi puolta , riippuu siitä onko tyttö henkisellä tasolla vanhemman oloinen ja ymmärtä asiat niin mikäs siinä , mutta kuullostaa tuo hieman siltä että vanhempaa seuraa saisi etsiä mutta ihmiset ovat erinlaisia... eikä minun mielestä 17 vuotias mikää lapsi ole.. nuori-aikuinen

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mami:
Lain mukaan saa. Eri asia on miksi aikuinen mies haluaisi niin tehdä. 17-vuotias on vielä niin lapsi ja ikäero on suuri.

Aika nuoria kolleja tuonikäiset 'miehetkin' vielä ovat.

Ei kaikki, onneksi, oma rakas mieheni on 27 ja minä 32, kuusi vuotta olemme olleet yhdessä. Tää kyseinen tapaus on kyllä aika teini vielä, mutta en silti mielellään suosittelis 17 vuotiasta hänelle.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
puhemiehenä? pitääkö sun kysyä puolesta et alax sä olee?

Joo, pisti mulle viesti, että voisinko antaa hänen puhelinnumeron... En halua sotkeutua asiaan. Etenkään jos siitä ei tulis kuin pahaa mieltä, niin kukas se sitten olikaan asialla.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä taidan olla jäävi vastaamaan mitään, koska 16-vuotiaana aloin seurustella 28-vuotiaan kanssa. :whistle:

Ja onhan sillä 17v mimmillä varmaan aivot jotta voi tehdä päätöksen, että haluaako tavata ko henkilön vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Mä taidan olla jäävi vastaamaan mitään, koska 16-vuotiaana aloin seurustella 28-vuotiaan kanssa. :whistle:

Ja onhan sillä 17v mimmillä varmaan aivot jotta voi tehdä päätöksen, että haluaako tavata ko henkilön vai ei.

Ja Onkin, vaikuttaa mukavalle tytölle, mutta siitä miehestä en voi sanoa samaa, taida olla kuin puolikkaat aivot.... Eli en sotkeudu, tehköön tuttavuutensa itse.

Suomen suojaikäraja on 16v. Tuossa ap:n jutussa on aika iso ikäero, mutta ei lain mukaan väärin, ellei tuo 27 v. ole tytön opettaja tms. Silloin tytön pitäisi olla 18v. 17 v. on mielestäni nuori, ei lapsi, toki alaikäinen. Ja voisi olla ikäistensä kanssa(max 3v. ikäeroa)

Nimenomaan näin. Aivan omat aivot mullakin oli käytössä tuon miehen suhteen eikä vanhemmat puuttuneet siihen mitenkään. Mä sitten olin se joka jätti, mies olisi halunnut jatkaa. Eikä kyse ollut mistään miehen kiinnostuksesta vain nuorempiin, koska oli kuitenkin seurustellut oman ikäisensä kanssa monta vuotta.

Nimenomaan näin. Aivan omat aivot mullakin oli käytössä tuon miehen suhteen eikä vanhemmat puuttuneet siihen mitenkään. Mä sitten olin se joka jätti, mies olisi halunnut jatkaa. Eikä kyse ollut mistään miehen kiinnostuksesta vain nuorempiin, koska oli kuitenkin seurustellut oman ikäisensä kanssa monta vuotta.

Tää kyseessä oleva tyttö ei ole mun lapsi.... On meillä töissä työharjoittelussa.

Yhteistyössä