I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Hyvällä tuurilla voi.
Monen numeron yhteydessä ei vaan ehkä lue ollenkaan osoitetietoja, ainoastaan paikkakunta, ja jos katuosoite onkin niin se saattaa olla tyyliä Kotikatu 2 A, ilman asunnon numeroa.
Lisäksi monella on myös salainen numero.
(mä olin joskus töissä numerotiedustelussa)
Alkuperäinen kirjoittaja dfts:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Hyvällä tuurilla voi.
Monen numeron yhteydessä ei vaan ehkä lue ollenkaan osoitetietoja, ainoastaan paikkakunta, ja jos katuosoite onkin niin se saattaa olla tyyliä Kotikatu 2 A, ilman asunnon numeroa.
Lisäksi monella on myös salainen numero.
(mä olin joskus töissä numerotiedustelussa)
Tässä on koko osoite
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sä siis tiedät osoitteen, muttet tiedä kuka siinä asuu, mutta haluaisit tietää?Jaa-a, en tiedä saatko osoitteen perusteella asukasta tietoon... Mutta muakin kiinnostaisi tietää.
![]()
Ei mulla ole edes ketään tiettyä ihmistä mielessä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sä siis tiedät osoitteen, muttet tiedä kuka siinä asuu, mutta haluaisit tietää?Jaa-a, en tiedä saatko osoitteen perusteella asukasta tietoon... Mutta muakin kiinnostaisi tietää.
![]()
tiedätkö onko kyseisellä henkilöllä autoa?
autorekisterikeskuksen kautta kun lähetät rekkarin viestinä![]()
Sorry kun kysyn pöhnäisillä aivoillani, mutta kerrotko ihan tarkkaan miten ja mistä sä tiedon sait? Vois testata että ketä meillä asuu.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä kokeilin, tiedustelun mukaan meidän osoitteessa asuu vain mun mies, joka tosin näkyy asuvan myös entisen työpaikkansa osoitteessa. Naapurin ex-vaimo, joka muutti pois 3½ v sitten, asuu mukamas edelleen täällä...ei siis ihan ajan tasalla!
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry kun kysyn pöhnäisillä aivoillani, mutta kerrotko ihan tarkkaan miten ja mistä sä tiedon sait? Vois testata että ketä meillä asuu.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä kokeilin, tiedustelun mukaan meidän osoitteessa asuu vain mun mies, joka tosin näkyy asuvan myös entisen työpaikkansa osoitteessa. Naapurin ex-vaimo, joka muutti pois 3½ v sitten, asuu mukamas edelleen täällä...ei siis ihan ajan tasalla!
Tai testaa vaikka jonkun jumppatädin osoittetta. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry kun kysyn pöhnäisillä aivoillani, mutta kerrotko ihan tarkkaan miten ja mistä sä tiedon sait? Vois testata että ketä meillä asuu.Tai testaa vaikka jonkun jumppatädin osoittetta. :saint:
Ok.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Sorry kun kysyn pöhnäisillä aivoillani, mutta kerrotko ihan tarkkaan miten ja mistä sä tiedon sait? Vois testata että ketä meillä asuu.Tai testaa vaikka jonkun jumppatädin osoittetta. :saint:
Soitin nollakakkoseen ja katsoin Enirosta netin kautta![]()