saako 020202 tai 118 kautta selville , jos antaa osoitteen kuka asuu kyseisessä osoitteessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiodet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvällä tuurilla voi.

Monen numeron yhteydessä ei vaan ehkä lue ollenkaan osoitetietoja, ainoastaan paikkakunta, ja jos katuosoite onkin niin se saattaa olla tyyliä Kotikatu 2 A, ilman asunnon numeroa.

Lisäksi monella on myös salainen numero.

(mä olin joskus töissä numerotiedustelussa :) )

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Hyvällä tuurilla voi.

Monen numeron yhteydessä ei vaan ehkä lue ollenkaan osoitetietoja, ainoastaan paikkakunta, ja jos katuosoite onkin niin se saattaa olla tyyliä Kotikatu 2 A, ilman asunnon numeroa.

Tässä on koko osoite

Alkuperäinen kirjoittaja dfts:
Hyvällä tuurilla voi.

Tässä on koko osoite

Ei saa kuulemma enää kokeillin jo :) Kuulemma menee yksityisyyden turvan piikkki tai jtn :)

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Sä siis tiedät osoitteen, muttet tiedä kuka siinä asuu, mutta haluaisit tietää? :) Jaa-a, en tiedä saatko osoitteen perusteella asukasta tietoon... Mutta muakin kiinnostaisi tietää. ;)

tiedätkö onko kyseisellä henkilöllä autoa?
autorekisterikeskuksen kautta kun lähetät rekkarin viestinä ;)

Mutta sun pitää osata koukuttaa.
Osoitepalvelusta saa selville jos tiedät osoitteen ja nimen. Osoitepalvelu on myös netissä.

Numeropalvelusta voi saada selville pienellä jekutuksella vaikka mitä.

Mitä sun tarttee saada ilmi?

Mä kokeilin :D, tiedustelun mukaan meidän osoitteessa asuu vain mun mies, joka tosin näkyy asuvan myös entisen työpaikkansa osoitteessa. Naapurin ex-vaimo, joka muutti pois 3½ v sitten, asuu mukamas edelleen täällä...ei siis ihan ajan tasalla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä siis tiedät osoitteen, muttet tiedä kuka siinä asuu, mutta haluaisit tietää? :) Jaa-a, en tiedä saatko osoitteen perusteella asukasta tietoon... Mutta muakin kiinnostaisi tietää. ;)

tiedätkö onko kyseisellä henkilöllä autoa?
autorekisterikeskuksen kautta kun lähetät rekkarin viestinä ;)
Ei mulla ole edes ketään tiettyä ihmistä mielessä. ;) Mutta eihän sitä ikinä tiedä milloin tuotakin tietoa tarvii. :laugh:

Mä kokeilin :D, tiedustelun mukaan meidän osoitteessa asuu vain mun mies, joka tosin näkyy asuvan myös entisen työpaikkansa osoitteessa. Naapurin ex-vaimo, joka muutti pois 3½ v sitten, asuu mukamas edelleen täällä...ei siis ihan ajan tasalla!
Sorry kun kysyn pöhnäisillä aivoillani, mutta kerrotko ihan tarkkaan miten ja mistä sä tiedon sait? Vois testata että ketä meillä asuu. :laugh: Tai testaa vaikka jonkun jumppatädin osoittetta. :saint:

Sorry kun kysyn pöhnäisillä aivoillani, mutta kerrotko ihan tarkkaan miten ja mistä sä tiedon sait? Vois testata että ketä meillä asuu. :laugh: Tai testaa vaikka jonkun jumppatädin osoittetta. :saint:

:D

Soitin nollakakkoseen ja katsoin Enirosta netin kautta :D

Yhteistyössä