saakelin xanor

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana välillä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana välillä"

Vieras
ei hitto,ei siis sovi mulle,ahdiostukseen määrättiin xanor 2mg iltaisin..joo en kyenny aamulla nousemaan sängystä,eli kun vaan olin laittanut herätyksen pois tokkurassa meillä on lapset myöhästyneet pahasti koulusta...tulikuumat kaakaot kaadoin sohvalle..ym..siis oon ollut niin sekasin ja tokkurassa tuosta lääkkeestä,yhdestä pilleristä...joka ilta ja joka aamu...ei voi muuta kait kun lopettaa...argh..muilla kokemuksia tuosta lääkkeestä..?

sentään. Taitaa olla aikamoinen ahdistus jos olet xanoreita saanut. Kyllä mullekin niitä joskus määrättiin ja olin et haloo, en todellakaan vedä näitä. Toinen lekuri määräs sitten 5 mg diapameja pienen satsin ja toimivat ihan helvetin paljon paremmin. Myös opamox olisi parempi vaihtoehto. Itse otin noita diapameja vain lyhyen aikaa ja hain luomuvaihtoehtoja.

Nyt en ole enää pitkään aikaan tarvinnut mitään. Xanorit todella sekoittaa pään ja koukuttavat.

Mulla on Xanor ollut vuosia käytössä, ja annostus on 0,5 mg tällä hetkellä. Alotin 0,25 mg:llä, ja sekin aluksi aiheutti pyörryttävää oloa. Ja minkä helevetin takia sun pittää se illalla ottaa, kun on lyhytvaikutteinen lääke. Minua ahdistaa kyllä päivällä, eikä nukkuessa.

Ei ole kokemusta ko. lääkkeestä, mutta sinua ottaisin kyllä yhteyttä lääkäriin. Eihän toikaan nyt hyvä ole. Kumpi pahempi, sun ahdistus vai että oot koko ajan ihan kanveesissa..

Syötkö mitään muuta lääkettä? Itselläni on cipralex päivittäin ja lisäksi alprox, mutta sitä en tykkää ottaa. Rauhottaa kyllä paniikkikohtausta ja ahdistusta, mutta olo on kun kännisellä.

Mulla on Xanor ollut vuosia käytössä, ja annostus on 0,5 mg tällä hetkellä. Alotin 0,25 mg:llä, ja sekin aluksi aiheutti pyörryttävää oloa. Ja minkä helevetin takia sun pittää se illalla ottaa, kun on lyhytvaikutteinen lääke. Minua ahdistaa kyllä päivällä, eikä nukkuessa.

joo,lekuri sanoi ota illalla,mutta oon alkanut ottaa myös aamulla,välillä keskellä päivää..miten sattuu..ja jumaliste mä meen siitä pihalle,mutta en kyllä raaskis lopettakaan,kun vie kyllä totaalisesti ahdistuksen jamasennuksen pois..todellakin..menee niin ulapalle ettei tajuu ahdistuu mistää,vaikka taivas putois..pakko myöntää että toisaalta ihan jees olo,mutta liian sekasin,alankin ottaa puolet kerrallaan...ja pakko ottaa muutenkin vasta sitten kun lapset on lähteny kouluun ettei nukuta kaikki pommii...ja kun lapset ei oo kotona,niin saa sekoilla vapaasti,heh ;)

Yhteistyössä