Happi loppuu ja pierettää
. En olisi uskonut että niin hiki tulee, tosin täällä sisällä on kuuma vaikka ikkunat on auki. Tosi kivaa on tuo pelaaminen Wiillä, joku Sports peli tuli mukana ja sekin on tosi hauska. Nyrkkeily on hyvä tapa purkaa kiukku ja hulahula on tosi hauskaa, täällä olen heilunut ja nauranut maha kippurassa noitten pelien kanssa
! Wii Fit on kiva ja se yoga oli yllättävän vaikeeta mutta sekin oikein kivaa! Pari tuntia meni tuosta noin vaan, en edes huomannut ajankulua
.