saa veikata, millon mä synnytän :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synnyttäjä

Vieras
Eli koko viime viikon irtos limatulppaa ja siitä lähtien on vaihtelevasti supistellut. Nyt tänään sitten supistellut kipeästi ja kivuttomasti välillä viidestä lähtien, välillä väliä on vain 4 minuuttia, mutta saattaa olla jopa 20 min. Tuntuvat ristiselässä ja alamahalla, maha melkein koko ajan kova. saa kertoa myös omia kokemuksia tämmöisistä epävarmoista juupas eipäs lähtiskö vai ei näytille -tilanteista ;)

Tuossa tilanteessa sitä on niin innoissaan, täpinöissään ja onnessaan ajatuksesta "kohta se tapahtuu!". Kun supistuksia alkaa tulla ja jos limiskin on mennyt jo. Mulla tuota innostunutta vaihetta kesti viikon, siitä seuraavat puolitoista viiikkoa oli yhtä helvettiä :D Veikkaan että viikko-pari. Et kerro raskausviikkojasi?

Ensi lauantaina olisi tarkoitus pitää naisteniltamat. Juhlapaikka tämä meidän koti. Olen varannut meille kosmetiikkaesittelijän, kuulin kaverilta että on pätevä ja hänen mukanaan tuomilla tuotteilla saa meikata yms. ja tehdään käishoitoja halukkaille.
Mulla vähän mietityttää tarjoilupuoli, koska oikeasti: En ole koskaan pitänyt mitään aikuisten juhlia. En koskaan. Muutamilla itse käynyt.
Juomat kuuluu asiaan, viiniä? Boolia?
Mitä makeaa ja mitä suolasta naposteltavaa?
Keitetään kahvitkin siinä esittelijän vielä paikalla ollessa niin mitä kahvipöytään? Vähän on kyllästytty perus pasteija-karjalanpiirakka-suolakeksi meninikiin.

Ideat kaikki otetaan vastaan.

Ensi lauantaina olisi tarkoitus pitää naisteniltamat. Juhlapaikka tämä meidän koti. Olen varannut meille kosmetiikkaesittelijän, kuulin kaverilta että on pätevä ja hänen mukanaan tuomilla tuotteilla saa meikata yms. ja tehdään käishoitoja halukkaille.
Mulla vähän mietityttää tarjoilupuoli, koska oikeasti: En ole koskaan pitänyt mitään aikuisten juhlia. En koskaan. Muutamilla itse käynyt.
Juomat kuuluu asiaan, viiniä? Boolia?
Mitä makeaa ja mitä suolasta naposteltavaa?
Keitetään kahvitkin siinä esittelijän vielä paikalla ollessa niin mitä kahvipöytään? Vähän on kyllästytty perus pasteija-karjalanpiirakka-suolakeksi meninikiin.

Ideat kaikki otetaan vastaan.

Anteeksi ap, miten mä aina mokaan tän :laugh:

Tuossa tilanteessa sitä on niin innoissaan, täpinöissään ja onnessaan ajatuksesta "kohta se tapahtuu!". Kun supistuksia alkaa tulla ja jos limiskin on mennyt jo. Mulla tuota innostunutta vaihetta kesti viikon, siitä seuraavat puolitoista viiikkoa oli yhtä helvettiä :D Veikkaan että viikko-pari. Et kerro raskausviikkojasi?

No sanoppa muuta.. :) viikkoja 36+2, kolme viikkoa sitten oli kohdun ulkosuu sentin auki, mut eihän sekään kerro mitään.. alkaa olla jo malttamaton olo..

Jatkuvaa supistusta, maha kovana, mut kivut ei tuntuu menkkajomotukselta.. Yritän nyt pähkäillä, että uskallanko olla kotona niin kauan kuin kestän, ei viitsisi "turhaan" lähteä synnärille. Miten sinä tekisit?

Alkuperäinen kirjoittaja synnyttäjä;22499507:
Jatkuvaa supistusta, maha kovana, mut kivut ei tuntuu menkkajomotukselta.. Yritän nyt pähkäillä, että uskallanko olla kotona niin kauan kuin kestän, ei viitsisi "turhaan" lähteä synnärille. Miten sinä tekisit?

niin siis tuntuu menkkajomotukselta selässä ja välillä mahassa puristavalta

Alkuperäinen kirjoittaja synnyttäjä;22498944:
No sanoppa muuta.. :) viikkoja 36+2, kolme viikkoa sitten oli kohdun ulkosuu sentin auki, mut eihän sekään kerro mitään.. alkaa olla jo malttamaton olo..

Mulle tulikin sellanen kutina että synnytät joulun reteleissä, ja siihen se taitaa mennäkin.

[QUOTE="vieras";22499546]Mulle tulikin sellanen kutina että synnytät joulun reteleissä, ja siihen se taitaa mennäkin.[/QUOTE]

ai joulun aikaan? Ei tää sinne asti mee missään tapauksessa, kyllä tossa vajaan kahden viikon sisään käynnistellään, jos ei muuten tule. :)

Kuinkas iso tulokas on arvioiden mukaan? Nuo "oireet" kyllä kuulostaa aika lupaavilta, mulla oli just tuollaista noin kolme-neljä päivää ennen synnytystä (toisessa raskaudessa). Limatulppa tosin irtosi edellisenä päivänä rytinällä, eli ei tullut useana päivänä.

Yhteistyössä