SAA**NA POSTI!!!!!!LISÄÄN ETTEI TULLA TOISENKAAN KERRAN..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Battimanni

Aktiivinen jäsen
14.08.2009
3 594
0
36
TAAS |O |O
porukat laitto mulle kotiin tulemaan paketin niin eipä kukaan soittanut mulle mitään siis se on kotipaketti missä puhelin numero..olin äsken suihkussa niin oli tiputettu lappu että paketti haettavissa!!
eikö niiden saatana pidä soittaa kun ovat sitä tuomassa?????????????????????????????
kiva juttu..suihkun takia sitten saa raahattua 30 kilon pakettia mitenkään kantamalla!

ja lisänä että valitin yms tuosta niin tuli soitto ettei se ollut muistanut soittaa se jakaja..noh sanoi että tulee tuomaan hetken päästä kun ehtii..
menin lasten kanssa tonne hiekkikselle OLETTAEN ETTÄ MULLE NYT SOITETAAN!
arvatkaapa soittiko :kieh: justii oltii tulossa tohon pihan puolelle kun kusti oli menossa autoon ja kurvaamassa pois tuli pikkanen kiire juosta sen perään tarkistaan kellä se on käynyt tässä ja meillähän se..oli aika kyrsiintyneen näköinen mutta niin olin minäkin jos se olis taas vienyt sen mennessään :kieh: Kysyin että miksei se nyt hitto voinut soittaa niin oletti että olen kotona kun olin siitä paketista napissut :kieh:

ihme touhua, olis niitten pitäny soittaa sulle. postissa on muutenki kaikki jutut perseestä, viimeks ku tein muuttoilmotusta mun postit meni ties minne. toivottavasti sat sen paketin jotenki hoidettua :/

AI NUMERO LAITETAAN HUVIKSEEN SIIHEN VAI?
voi prkl!!!!!!!!!
soitan sinne ja sanon asiasta pari valittua sillä mä en saa tota mitenkään kantamalla haettua!stn!

ja lisään et oli laitettu jakelu sovitusti!

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
joo, ei ne soita. ne tulee oventaa ja häipyy samointein jos ei eka pimpotuksella avata. en mäkään ymmärrä sitä puhelinnumeroa siinä kun eivät sitä käytä

Jos edes ottavat pakettia mukaan, mulle on käynyt usein niinkin et on vaan tullu lappu postin mukana eikä ovikello ole soinu. Paras oli kyl normaali A4 kirjekuori joka "ei mahtunu" luukusta. Kirjeessä oli paksuutta jopa 4xpaperiarkki...

vali,vali, vali, vali............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................SAATANA..........................................................................vali............

Kyllä meitin postimies soittaa ovikelloa! Ja yleensä tukka pystys ja yöpuvus kun oven avaan! :ashamed: Kerran samanen postimies näki minut ystäväni luona (normi vaatteet päällä) ja toteskin vaan, et "Hei vaan! Kerrankin hereillä!" :/

se nyt riippuu siitä onko se paketti sellainen että soitetaan vai sellainen että se tuodaan muttei soiteta!
Eli jos oli sellainen paketti joka tuodaan ilman soittoa(näitä on suurinosa)ja mikäli ei tavoiteta paketin vastaanottajaa,sen saapi noutaa postista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:
Kyllä meitin postimies soittaa ovikelloa! Ja yleensä tukka pystys ja yöpuvus kun oven avaan! :ashamed: Kerran samanen postimies näki minut ystäväni luona (normi vaatteet päällä) ja toteskin vaan, et "Hei vaan! Kerrankin hereillä!" :/

joo mä olin suihkussa kun kello soi ja kerkesin vaan pyyhkee nakkaan päälle ja mennä ovelle ei ollu ketään.kerran soitti ja läks lapun jättäen :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

joo mä olin suihkussa kun kello soi ja kerkesin vaan pyyhkee nakkaan päälle ja mennä ovelle ei ollu ketään.kerran soitti ja läks lapun jättäen :headwall:

No 2 tuntiako siellä oven takana pitäs oottaa, JOS vaikka joku tulis :whistle: :wave:

ON SE SIITTEN VAIKEAA JOILLEKIN. Postin toimitusehdoissa, jotka oavt nähtävissä Itellan kotisivuilla ja kaikissa postitoimipaikoissa, joissa voi kysyä myös neuvoa. niissä on eriksee Ovelle-paketti, joka toimitetaan ennen klo 14.oo. Yksi toimitusyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta jätetään saapumisilmoitus ja paketti on noudettavissa postin toimipisteestä.

Kotipaketti (hinta korkeampi) toimitettaan kotiin vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana ja siitä soitetaan etukäteen.

Mikä ihme siinä on, että aina pitää haukkua muita noin törkeästi, vaikka toinen osapuoli on toiminut sopimuksen mukaan ja oikein. Typeriä ihmistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ON SE SIITTEN VAIKEAA JOILLEKIN. Postin toimitusehdoissa, jotka oavt nähtävissä Itellan kotisivuilla ja kaikissa postitoimipaikoissa, joissa voi kysyä myös neuvoa. niissä on eriksee Ovelle-paketti, joka toimitetaan ennen klo 14.oo. Yksi toimitusyritys. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta jätetään saapumisilmoitus ja paketti on noudettavissa postin toimipisteestä.

Kotipaketti (hinta korkeampi) toimitettaan kotiin vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana ja siitä soitetaan etukäteen.

Mikä ihme siinä on, että aina pitää haukkua muita noin törkeästi, vaikka toinen osapuoli on toiminut sopimuksen mukaan ja oikein. Typeriä ihmistä.

=) :flower:

Näin sanotaan Itellan sivuilla:

Ovellepaketti:
Jaetaan suoraan vastaanottajalle lähes kaikkialle seuraavana työpäivänä (ma-pe) klo 14 mennessä. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään saapumisilmoitus, ja lähetys on noudettavissa postista.

Ei siihen kuulukaan mitään puhemilmella soittelua..

Kotipakettiin kuuluu ennakkonsopiminen:

Kotipaketti:
Aina ennakkosoitto vastaanottajalle jakeluajankohdan sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, postitetaan vastaanottajalle soittopyyntö jakeluajankohdasta sopimiseksi.

Jakelupäivät ma-pe klo 9-21.

Eli on paketteja jotka on ns.kotipaketteja jotka siis koitetaan toimittaa seuraavassa kannossa kotiin, mutta jos ei olla vastaanottamassa, siitä jätetään ko. lappu. Eikä siitä erikseen soitella.

Sitten toinen asia on kotiinkannettuna paketit, joissa tulisi soittaa ja sopia toimitusajankohta.

Veikkaampa että sinulla kyseessä tuo ekanlainen paketti ja postimies toiminut ihan oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:

No 2 tuntiako siellä oven takana pitäs oottaa, JOS vaikka joku tulis :whistle: :wave:

soitetaan kerran ja lähdetään?
siis ovikelloa ja paketissa oli jaetaan sovitusti mitä siinä on vaikea käsittää että onhan niiden tuotava saivat sentään 28e tuosta rahaa prkl!
siis oli kyseessä paketti mikä pitää tuoda kun soittavat mutta näin ei käynyt taaskaan!
ja tota pakettia en saa sieltä nyt haettua painaa niin pirusti.
lähettäjä ottanut sen että tuodaan kotiin ja soitetaan sovittuaika että on kotona.eli siis palvelusta on maksettu.

Yhteistyössä