Saa mammalomalla äitikin vähän lomaa!! Katsos meidän perheessä...

• Viestiketjun aloittaja Hih Ihanaa
  • Ensimmäinen viesti
Hih Ihanaa
Meillä on rakkaan aviomieheni kanssa kaks lasta. Molemmat ovat tyttöjä. Korvikkeella hoitelen tämän viimeisimmän lapsen syötöt. Mies tuli tänään töistä 12 aikaan ja mitäs hänellä olikaan selän takana............... LENTOLIPUT!! Liput Canarian saarille kahdeksi viikoksi kahdelle hengelle! Hän sanoi, että osti liput mulle ja mun siskolle eli me mentäis Canarielle siskoni kanssa! Vähänkö parasta oikeesti...

Niin ja meidän lapset on 4v. ja 2kk ja oon ihan puhki noiden hoidossa!! Mies on raatanu pitkää päivää ja mä oon hoidellu lapsii kotona. 4v. kiusaa aina 2kk vauvaa, nii joudun itse aika koville tässä. Mutta noiden korvikkeiden takia tää lomakin onnistuu. Laps on tottunu korvikkeisiin ja mamma tulee entistä pirteempänä takasin! On mulla ihana mies.. ja siis lapsia hoitaa mun Canarialoman ajan miehen työkaverin vaimo, joka on parastaa aikaa myös itsekseen mammalomalla lapsensa 6kk kanssa. :)

Hih Ihanaa
Eikö kenelläkään ole kommenttia laittaa? Vitsit mä oon intona nyt... Katselin just Hennesiltä lomalle sinne Cararialle bilevaatteita :D

nää ja sit tän päälle tää:
ja siks pitkähihainen, että palan nii helposti :D

"vieras"
Ei siellä taida ihan noin lämmin kuitenkaan olla. Tai vaikka aurinko paistaakin ym niin se tuuli on aika kova ja kylmä. oisi ukkos ajatellu ees sen verran että ois teijät thaimaaseen ym lähettäny.
kait sellanen työkaverin vaimo nyt kakski viikkoa sun pilttejäs hoitaa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";25609602]Ei siellä taida ihan noin lämmin kuitenkaan olla. Tai vaikka aurinko paistaakin ym niin se tuuli on aika kova ja kylmä. oisi ukkos ajatellu ees sen verran että ois teijät thaimaaseen ym lähettäny.
kait sellanen työkaverin vaimo nyt kakski viikkoa sun pilttejäs hoitaa.[/QUOTE]

ja lisäys sen verran että kyllä se ois joko thaimaa taikka ihan floridaan. canaria on so last season, niin nähty

Hih Ihanaa
[QUOTE="vieras";25609602]Ei siellä taida ihan noin lämmin kuitenkaan olla. Tai vaikka aurinko paistaakin ym niin se tuuli on aika kova ja kylmä. oisi ukkos ajatellu ees sen verran että ois teijät thaimaaseen ym lähettäny.
kait sellanen työkaverin vaimo nyt kakski viikkoa sun pilttejäs hoitaa.[/QUOTE]

Niin se työkaveirin vaimo hoitaa päivisin, kun mies on töissä. :p No mä ainakin käsitin mieheni puheista, että Canarialla olis tosi hottia tähän aikaan vuodesta. Näkee sitte.

Hih Ihanaa
[QUOTE="vieras";25609625]Oma muija pois jaloista ja kaverin vaimo vähän viihdyttämään sillä aikaa. Sinä piristyt lomalla ja mies piristyy kotona.[/QUOTE]

Sori vaan, mutta tää miehen työkaverin vaimo hoitelee lapset HÄNEN kotonaan. Hän ei tule meidän kotiimme. Olet oikeassa, että mieskin saa vähän hengähtää, kun kuulemma ottaa korviin kun 4v. kirkuu.

Hih Ihanaa
Taitaa sun miehellä ja tällä kaverin vaimolla olla mahtavat kuherrus viikot.
HEI HALOO!! ne haluaa panna siellä rauhassa, siks laittaa sut muualle.
Mä sanoin jo, että ne lapset hoidetaan miehen työkaverin ja hänen vaimon kotona!!!! Ja miksi muuten se työkaveri olisi suostunut, että hänen vaimons hoitaa meidän lapsia, jos hän epäilisi jotain?? Ei heillä mitään suhdetta ole ja mun mies on uskollinen mulle. Miks se muuten ostais kaikkee kivaa mulle aina...

"vieras"
Kai se työkaveri on vaimoltaan kysynyt, haluaako tämä vieraita lapsia hoidettavakseen? Näes kun yhden kaverini ex-mies aikoinaan jalomielisesti lupaili vastaavaa kavereilleen, että sai nämä seurakseen baareireissuille. Mies oli hyvin hämmästynyt ja loukkaantunut, kun vaimo ei sitten suostunutkaan ottamaan lapsia hoitoon, kun niitä heille tuotiin.

dfok
Outoa et joku hoitas kaksi viikkoa toisen kaksi kuukautta vanhaa vauvaa? Kaksi viikkoahan on viides osa vauvan eletystä elämästä..Ja mullakin kävi pettäminen mielessä ekana, toivottavasti ei ole sitä. Mutta joka tapauksessä kivaa lomaa!

Yhteistyössä