Saa kivittää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Anoppini teki minusta nyt sitten Reima-mamman. Vauvalle on aiiivan iihana Reiman haalari, Reiman myssy ja Reiman toppahattu tuolla kaapissa.
Ei ole pitkä matka siihen pahamaineiseen TEC:iin tästä enää. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Tuhma anoppi, mutta sinä tietty käytät kun et halua vanhan ihmisen tunteita loukata, eiks je? :D

Juu pitäähän nyt vanhan ihmisen saada vähän iloa elämäänsä(anoppi on hiukka yli 50 :D )

Tallu; vauvalle tuntuis nyt olevan aikalailla paljon talvivermeitä jo, mutta ompahan valinnan varaa sitten. :D

Väristä en kommentoi, vielä. B)

Ole iloinen anopistasi, mun omani ilmoitti vaan kun kerroimme ekat vauvauutiset, että hän ei aio sit ikinä olla niille lapsen vahtina... ei sit oo enää seuraavien odotuksista hänelle niin kauheasti edes ilmoitettu. :( Eikä hän oo ikinä mitään vauvan vaatetta tuonut tms, ainoastaan tollasia valokuvakehyksiä (tinaa) ristiäislahjaksi. Siinä se sitten onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Ole iloinen anopistasi, mun omani ilmoitti vaan kun kerroimme ekat vauvauutiset, että hän ei aio sit ikinä olla niille lapsen vahtina... ei sit oo enää seuraavien odotuksista hänelle niin kauheasti edes ilmoitettu. :( Eikä hän oo ikinä mitään vauvan vaatetta tuonut tms, ainoastaan tollasia valokuvakehyksiä (tinaa) ristiäislahjaksi. Siinä se sitten onkin.

Voi :hug: :(
Minulla on kyllä ihana anoppi, hurahti suorastaan tähän tulevaan vauvaan kun aikaakin nyt on paljon, anoppi pääsi vuorotteluvapaalle nyt syksyllä(vai-mikä-se-nyt-oli?) :heart:
Anoppilassa odottelee jo upouusi kehtokin vauvelia ja luultavasti paljon paljon muutakin, mitä en ole vielä nähnytkään. :heart:

eiku joskus oon kuvitellut sut jo yli 40 vuotiaaksi ja toisinaan juttusi kuulostaa huomattavasti nuoremmilta niin mietin vaan että minkäköhän ikäinen oikeasti olet.. ei siis millään pahalla.. netti ei vaan kerro ikää, niin nimimerkit ja jutut/mielipiteet yms. kaikki vaan voi hämätä =)

Yhteistyössä