Saa kahdehtia, meidän vaatehuone. kuva

  • Viestiketjun aloittaja "Riisipuuro"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
[QUOTE="riisipuuro";24402693]se on aivan makuuhuoneen vieressä.

eikä maalihilseile. Sitä ei vain ole maalattua kiiltäväksi pinnaksi.


Ei kaikkien tartte tykätä. Te tuskin edes olisitte ostaneet tälläistä taloa. Mutta me tykätään ja viihdytään.[/QUOTE]

Sanoithan jo aloituksessa, että saa kadehtia :D
 
Tämän vuoksi lähdin
Onpa "kiva" henki täällä 2plussalla, jo muistui mieleen, miksi en enää vuosiin ole täällä kirjoitellut. Heti tyrmätään, haukutaan ja vähätellään, jos jollain on ilon aihetta.

En huomannut mitään galluppia, missä kysyttiin, millaisen vaatehuoneen te kaikki muut haluaisitte. Silti moni huutelee, että MINÄ en tuollaista ottaisi, MINÄ haluaisin sellaisen ja sellaisen vaatehuoneen. En ymmärrä, mikä tällaisessa on tarkoitus?

Ihan tilavalta tuo vaatesäilytystila näyttää ja mukavaa, että itse olette tyytyväisiä. Paljon tuonne varmasti mahtuukin!
 
  • Tykkää
Reactions: versatile
[QUOTE="riisipuuro";24402693]se on aivan makuuhuoneen vieressä.

eikä maalihilseile. Sitä ei vain ole maalattua kiiltäväksi pinnaksi.


Ei kaikkien tartte tykätä. Te tuskin edes olisitte ostaneet tälläistä taloa. Mutta me tykätään ja viihdytään.[/QUOTE]

Anyway tuo tila näyttää siltä, että enpä sinne puhtaita lakanoita veisi likaantumaan.
 
totuus
Alkuperäinen kirjoittaja Tämän vuoksi lähdin;24402729:
Onpa "kiva" henki täällä 2plussalla, jo muistui mieleen, miksi en enää vuosiin ole täällä kirjoitellut. Heti tyrmätään, haukutaan ja vähätellään, jos jollain on ilon aihetta.

En huomannut mitään galluppia, missä kysyttiin, millaisen vaatehuoneen te kaikki muut haluaisitte. Silti moni huutelee, että MINÄ en tuollaista ottaisi, MINÄ haluaisin sellaisen ja sellaisen vaatehuoneen. En ymmärrä, mikä tällaisessa on tarkoitus?

Ihan tilavalta tuo vaatesäilytystila näyttää ja mukavaa, että itse olette tyytyväisiä. Paljon tuonne varmasti mahtuukin!
Ai että pitäis sitte kehua vaan vaiks ei yhtään miellyttäisi? Sehän ois ällöttävää.
Tuskinpa tuo komero oikeesti mihinkään käyttöön edes tulee, tää aloitus oli varmaan porvoosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tämän vuoksi lähdin;24402729:
Onpa "kiva" henki täällä 2plussalla, jo muistui mieleen, miksi en enää vuosiin ole täällä kirjoitellut. Heti tyrmätään, haukutaan ja vähätellään, jos jollain on ilon aihetta.

En huomannut mitään galluppia, missä kysyttiin, millaisen vaatehuoneen te kaikki muut haluaisitte. Silti moni huutelee, että MINÄ en tuollaista ottaisi, MINÄ haluaisin sellaisen ja sellaisen vaatehuoneen. En ymmärrä, mikä tällaisessa on tarkoitus?

Ihan tilavalta tuo vaatesäilytystila näyttää ja mukavaa, että itse olette tyytyväisiä. Paljon tuonne varmasti mahtuukin!
Aina tänne tulee joku jeesus puhumaan "hyvyyden" puolesta. Eikö tämän keskustelun tarkoitus ollutkaan kommentoida, vai miksi ap kyhäsi tällaisen topicin? Mitä pahaa siinä on, että antaa toiselle vähän näkemyksiä?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn2;24402751:
Aina tänne tulee joku jeesus puhumaan "hyvyyden" puolesta. Eikö tämän keskustelun tarkoitus ollutkaan kommentoida, vai miksi ap kyhäsi tällaisen topicin? Mitä pahaa siinä on, että antaa toiselle vähän näkemyksiä?
Nämä näkemykset esitetään aika ikävässä valossa:

"Tämän täytyy olla porvoosta"
"Minä en kyllä tuota huolisi"
"Varmaan alkaa vaatteet haista"
"Näyttää koikaapilta"

Todella ystävällisellä mielellä kirjoitettuja näkemyksiä aapeen vaatekaapista. Jepjep.

Not.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24402768]Nämä näkemykset esitetään aika ikävässä valossa:

"Tämän täytyy olla porvoosta"
"Minä en kyllä tuota huolisi"
"Varmaan alkaa vaatteet haista"
"Näyttää koikaapilta"

Todella ystävällisellä mielellä kirjoitettuja näkemyksiä aapeen vaatekaapista. Jepjep.

Not.[/QUOTE]
Sehän on tuon aloittajatollon mielestä oikeen vaateHUONE!
 
[QUOTE="vieras";24402768]Nämä näkemykset esitetään aika ikävässä valossa:

"Tämän täytyy olla porvoosta"
"Minä en kyllä tuota huolisi"
"Varmaan alkaa vaatteet haista"
"Näyttää koikaapilta"

Todella ystävällisellä mielellä kirjoitettuja näkemyksiä aapeen vaatekaapista. Jepjep.

Not.[/QUOTE]

Hei mä muistuttaisin, että kaikki nuo viestit on vielä näkyvissä, ja nyt sä kyllä vääntelet muiden sanomisia.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24402768]Nämä näkemykset esitetään aika ikävässä valossa:

"Tämän täytyy olla porvoosta"
"Minä en kyllä tuota huolisi"
"Varmaan alkaa vaatteet haista"
"Näyttää koikaapilta"

Todella ystävällisellä mielellä kirjoitettuja näkemyksiä aapeen vaatekaapista. Jepjep.

Not.[/QUOTE]

Jos on valmis levitteleen oman vaatekaappinsa kuvia netissä, niin tarvii olla valmis myös kritiikkiin, juu tokihan sen pitäis olla rakentavaa, mutta kaikkihan ei kaikkia mielytä. Jos ei kestä kritiikkiä, niin sitten on parempi olla laittamatta kuvia tänne.
 
[QUOTE="vieras";24402770]Uskookohan tuo aloittaja oikeasti, että tuo on joku tosi hieno 'vaatehuone'?[/QUOTE]

Siis kyllähän tuossa tilassa olisi potentiaalia pienellä fiksaamisella upeaksikin vaatehuoneeksi, mutta ei se tuollaisenaan tule arjessa toimimaan.
 
riisipuuro.
voi teitä. Kiitos teille ketkä tykkäsitte. Kiitos myös rakentavasta kritiikistä sekä mietteistä.

Loput taas, noh, se on aivan teidän ongelmanne. Ei minun. Koettakaa viettää iloinen syksy ja älkääkä stressatko liikaa toisten asioilla.

-ap-
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24402799]Jos on valmis levitteleen oman vaatekaappinsa kuvia netissä, niin tarvii olla valmis myös kritiikkiin, juu tokihan sen pitäis olla rakentavaa, mutta kaikkihan ei kaikkia mielytä. Jos ei kestä kritiikkiä, niin sitten on parempi olla laittamatta kuvia tänne.[/QUOTE]

Aivan, kritiikki on eri asia kuin asiattomat naureskelut ja haukkumiset. =)
 
:))
järkytys. laittaisin kyllä ihan kunnolla. just pääsin tuollaisesta eroon kun muutettiin. tähän taloon tehtiin kunnon vaatehuone, ullakkotilaan myöskin, talo rakennettu -41. joten sori ap, en ole kateellinen.

remontoikaa kunnolla. laittakaa seiniin levyt ja kunnon hyllytasot, ritiläkorit ym.
 
sivusta
Okei, tässä oma näkymykseni soppaan.

Tämä topicci tuskin on niille, jotka haluavat asua jossain modernissa pulpettikattoisessa kivitalossa, jossa kaikki on laattaa ja huonekalut tyyliin metallia. Nyt hei puhutaan 30-luvulla rakennetusta puu-/hirsitalosta ja sellaista toivottavasti eivät osta ne, jotka kaipaavat moderneja säilytysjärjestelmiä, laattalattioita ja jotain led-upotuksia kattoihin. Mun mielestä vanhoissa taloissa tulee kunnioittaa sen vanhan talon henkeä ja rempata talo tuon hengen mukaisesti. Näin juuri ap:n perhe on tehnytkin. Itse tykkään.
 
"vieras"
No näillä kritisoijilla on uudemmat talot, joten vaatehuoneet on ihan erilaiset.

Meillä on rintsikka, ja kylläpä se vaatehuonetila on tuolla ullakolla. Ja ap, teillä tuo on hieno. Meillä se tila on laittamatta, vanhat ovet ajavat lattian virkaa ja "säilytyshyllyinä" on vain naru vedettynä poikki katon :D Eli tuo teidän ratkaisunne olisi juuri meillekin sopiva. Itse olen ajatellut, että kun tuon tilan remontoi (lattia, seinät) niin laittaisin ehkä jotain elfan tai sovellan hyllyjärjestelmiä sinne, mutta juuri tuolleen kuin teilläkin. Ja isohan se tila on, poikki talon. Eikä siellä todellakaan mitään hiiriä ole, eikä tunkkaista eikä likaistakaan sen enempää kuin tavallisessa huoneessa -saahan tuollakin imuroitua ja pölyt pyyhittyä kuin muuallakin! Kai te muutkin siivoatte omat vaatehuoneenne, vaikka uusia olisivatkin?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24402840]No näillä kritisoijilla on uudemmat talot, joten vaatehuoneet on ihan erilaiset.

Meillä on rintsikka, ja kylläpä se vaatehuonetila on tuolla ullakolla. Ja ap, teillä tuo on hieno. Meillä se tila on laittamatta, vanhat ovet ajavat lattian virkaa ja "säilytyshyllyinä" on vain naru vedettynä poikki katon :D Eli tuo teidän ratkaisunne olisi juuri meillekin sopiva. Itse olen ajatellut, että kun tuon tilan remontoi (lattia, seinät) niin laittaisin ehkä jotain elfan tai sovellan hyllyjärjestelmiä sinne, mutta juuri tuolleen kuin teilläkin. Ja isohan se tila on, poikki talon. Eikä siellä todellakaan mitään hiiriä ole, eikä tunkkaista eikä likaistakaan sen enempää kuin tavallisessa huoneessa -saahan tuollakin imuroitua ja pölyt pyyhittyä kuin muuallakin! Kai te muutkin siivoatte omat vaatehuoneenne, vaikka uusia olisivatkin?[/QUOTE]

Meillä on kans rintsikka, jossa vaatehuone samoin kuin ap:llä ja suosittelen ehdottomasti ritilä koreja, nää levyhyllyt vie hermot, ei pysy järjestys yllä ei sitten millään.
 
:))
[QUOTE="vieras";24402840]No näillä kritisoijilla on uudemmat talot, joten vaatehuoneet on ihan erilaiset.

Meillä on rintsikka, ja kylläpä se vaatehuonetila on tuolla ullakolla. Ja ap, teillä tuo on hieno. Meillä se tila on laittamatta, vanhat ovet ajavat lattian virkaa ja "säilytyshyllyinä" on vain naru vedettynä poikki katon :D Eli tuo teidän ratkaisunne olisi juuri meillekin sopiva. Itse olen ajatellut, että kun tuon tilan remontoi (lattia, seinät) niin laittaisin ehkä jotain elfan tai sovellan hyllyjärjestelmiä sinne, mutta juuri tuolleen kuin teilläkin. Ja isohan se tila on, poikki talon. Eikä siellä todellakaan mitään hiiriä ole, eikä tunkkaista eikä likaistakaan sen enempää kuin tavallisessa huoneessa -saahan tuollakin imuroitua ja pölyt pyyhittyä kuin muuallakin! Kai te muutkin siivoatte omat vaatehuoneenne, vaikka uusia olisivatkin?[/QUOTE]

Höpö höpö taas! Meilläkin on rintsikka!
 

Yhteistyössä