K
Kylmä jälki
Vieras
Tee rikosilmoitus ja pian. Kohta on liian myöhäistä! Jos et itse pysty, ota kaveri mukaan tueksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niinkyllästynyt:Mutta nämä "oma vika kun olit niin kännissä"- huutelijat voivat mennä dildot tanassa puistoihin sammuneiden miesten kimppuun. Teillähän on siihen oikeus!
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Tää kirjottaminen anonyyminä helpottaa mun oloa. Pelkästään se et oon saanut myönnetyksi itselleni et mut on raiskattu, helpottaa. Sanana se on niin vahva ja ruma. Mulla meni kaks viikkoo ennenkuin pystyin sanomaan sen sanan ääneen.
En oo raskaana mut sain siltä äijältä herpeksen. Muita testejä joudun oottamaan syksyyn.
Mä oon ollut aina vahva ja itsevarma, kai se monia on ärsyttäny. Nyt se sai vietyä ne multa. Mä oon niin täynnä vihaa.
Aina kun mä paan silmäni kii mä nään sen äjän mun jalkovälissä. Sit mua alkaa oksettaa. Maha kääntyy ympäri.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:Raiskaus sanan täydessä merkityksessä on katala teko.Mihin vedetään viiru,milloin kysymyksessä on raiskaus?Naiset osaavat tehdä katalia temppuja miehille halutessaan.Yleensä naista uskotaan.He voivat suoltaa täyttä puppua ja viranomaiset naamat vakavana uskovat kaiken.En ole raiskaaja enkä koskaan tule olemaan,mutta olen saanut kokea avioeroasioissa,naisen valehtelu menee täydestä.Olen omalta kohdaltani saanut todistettua silloisen vaimoni valehtelun ja voitin kisan.Valheella on lyhyet jäljet.