Sä veit multa elämän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja särkynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummallisia asioita:
Meitä oli iso porukka ja pidettiin hauskaa ja sittenkin joku tulee raiskatuksi.
Miksi et huutanut apu, miksei kukaan muu porukasta voinut puuttua asiaan?
EN missään tapauksessa PUOLUSTA raiskaajaa, vaan tuomitsen hänen tekonsa jyrkästi.
Kenelläkään ei ole oikeutta käyttää toista ihmistä hyväkseen oli hän missä tilassa tahansa.
Tosin alunalkaensa pitäisi myös aikuisella naisella itsellään olla jokinlainen itsesuojelu vaisto ja toimia niin, ettei saata itseänsä hallitsemattomaan tilaan vieraassa ympäristössä varsinkaan.
Kyllä naisen tajuton juopottelu on riskinottoa omanelämän tuhosta monellakin tavalla.

Ennen nuorilla oli varsin yleistä liikkua liftaillen ja sen seurauksena tapahtui monia hyväksikäyttöjä ja raakuuksia.

Uskon, että moni tyttö on joutunut nielaisemaan "raiskauksensa" liftausreissullansa säästyäksensä hengissä tai pahoinpitelyltä.
NE ovat kovia hintoja ajattelemattomuudesta.
Maailma on pullollaan hulluja ja hyväksikäyttäjiä, ei siis kannata tietentahtoen asettua "kohteeksi".

Tapahtunutta ei voi omasta elämästä huitaista näkymättömiin, mutta jos kukaan ei koskaan saata vastuuseen näitä pahantekijöitä, niin kuka takaa, etteivät he jatka jonkun toisen naisen tai jopa avuttoman lapsen kohdalla samalla tavalla.
Minusta aloittaja voisi ilmoittaa vähintäänkin raiskaajan vaimolle. Se onko heillä perhettä tai ei - ei oikeuta salailuun ja raiskaajan suojeluun.
Tarvitseeko edes perhe tuollaista hyväksikäyttäjää.

Voivoi...niin surkuhupaisaa lukea, kuinka jotkut täällä ylpeänä selittävät, kuinka "heitä ei voisi koskaan raiskata, kun he EIVÄT koskaan joisi itseään niin humalaan tai he löisivät takaisin.." Ensinnäkin, sinut voidaan raiskata, vaikka et olisi tolkuttomassa humalassa tai vaikka et olisi yhtään humalassa. Tietysti humalatila lisää riskiä tietyissä tapauksissa. Ja tuo tappelisin vastaan -vaihtoehto.. Miehet nyt sattuvat olemaan fyysisesti voimakkaampia kuin naiset. Ainakin suurin osa, ellei nyt mennä äärimmäisyyksiin, kuten 100kg nainen ja 45kg mies. Joten miestä tuskin saa päältä pois muulla kuin tarkalla ja kovalla potkulla jalkojen väliin. Nyt sitä on helppo ajatella, että hupsistakeikkaa potkaisen miestä haaroihin niin kyllä lähtee. Mutta entä sitten, kun se tilanne on oikeasti siinä? Humalainen mies hönkii päällä ja tuntuu siltä että se painaisi ainakin tonnin. Pitää mahdollisesti molemmista käsistäsi kiinni. Itse olet täysin yllättynyt tilanteesta, joka tuli aivan puun takaa. Yritä siinä sitten miettiä, että miten onnistut potkaisemaan miestä munille ja kunnolla. Sillä jos menee vähän ohi, eikä mies tipahdakkaan, niin kyseinen raiskaaja saattaa olla aika vihainen ja purkaa sen uhriin..
Joten ei, ei ja EI ketään ei ole oikeus raiskata missään olosuhteissa, vaikka olisi sammunut alasti torille. Ja kun puhutaan tietoisen riskin ottamisesta juodessaan pään täyteen, niin aika harvat kuitenkaan suunnittelevat illan alussa, että dokaanpas nyt niin paljon että sammun. Suurin osa suomalaisista on kovia juomaan ja juodessa sattuu helposti niin, että jossain vaiheessa huomaa juoneensa enemmän kuin piti. Inhimillisiä erehdyksiä sattuu kaikille, eikä niistä rangaistuksena saisi olla raiskaus ja monen vuoden, ellei koko loppuelämän mukana kulkeva trauma.
Mutta nämä "oma vika kun olit niin kännissä"- huutelijat voivat mennä dildot tanassa puistoihin sammuneiden miesten kimppuun. Teillähän on siihen oikeus!

Alkuperäinen kirjoittaja niinkyllästynyt:
Mutta nämä "oma vika kun olit niin kännissä"- huutelijat voivat mennä dildot tanassa puistoihin sammuneiden miesten kimppuun. Teillähän on siihen oikeus!

Valitettavasti vain tuo humalassa sattuneiden surullisten ja rikollistenkin tapausten vähättely ulottuu kyllä jo miehiinkin. Kuinka usein saamme kuulla että suuri osa henkirikoksista on "vaan" humalaisten (miesten) keskinäisistä kinoista johtuvia puukotuksia yms. Hukkuneet miehet taas ovat niitä tyhmiä sepalus auki kännissä hukkuneita. Nakkikioskin jonossa on suorastaan hauskaa saada turpaan kun on vähän liian kännissä, toinen menettää taas lompakkonsa ja saa mustan silmän sivukadulla. Alkoholisoitunut mies taas on se onneton raukka joka potkaistaan avioliitosta pihalle ja joka sitten päätyy yömajaan haisemaan. Mutta oma vika kun joi.

"Mutta nämä "oma vika kun olit niin kännissä"- huutelijat voivat mennä dildot tanassa puistoihin sammuneiden miesten kimppuun. Teillähän on siihen oikeus!"

Kukaan ei ole ymmärtääkseni sannut, että mihellä on oikeus raiskata humalainen nainen. Eikä sitäkään, että raiskaus ei olisi rikos aina.

MUTTA näyttää olevan vaarallista sanoa, että nainenkin voi pitää itsestään huolta, eikä ottaa riskejä. Esim. nämä aidsia sairastavat tyypit: he olivat suojaamattomassa yhdynnässä, vaikka tiesivät taudistaan ja heidäton tuomittu. Hyvä niin. Mutta eikö saa ihmetellä, mistä löytyy näitä rohkeita naisia, jotka harrastavat suojaamatonta seksiä tuntemattomien kanssa. Naisia ei tarvitse syyllistää, mutta ei myöskään tarvi pitää aivottomina ja viattomina pikkuidiootteina, jotka paha setä nappaa.

Kyllä sitä aika nopeasti ihminen oppii, että osaako kontrolloida juomistaan vai ei. Jos sitä juomistaan ei osaa kontrolloida, vaan joka kerta ns. mopo karkaa käsistä, niin sellaisen ihmisen ei pitäisi juoda ollenkaan tai sitten vain keskittyä kotioloissa ns. kalsarikänneihin.

Olen joskus lukenut joitakin poliisitilastoja ja lähes kaikissa rikoksissa ja onnettomuuksissa alkoholilla on osuutta asiaa olipa kyse vakavista auto-onnettomuuksista, hukkumiskuolemista, väkivaltaisuuksista, tapoista, perheväkivallasta jne. Minusta täällä Suomessa hyssytellään ihan liikaa alkoholin käyttöä. Alkoholilla on tuhottu niin monia henkiä, terveyksiä ja jopa syntymättömien lasten terveyttä, että ihan turha paapoa alkoholin käyttäjiä. Kännissä myös tahtoo ehkäisy unohtua tai esim. kondomi laitetaan huonosti päälle.

AP:n tapauksessakin ilman liiallista juomista hän ei olisi sammunut ja ehkä sellainen pöhöttynyt flegmaattisuuskin olisi ollut säikähtänyttä halua juosta karkuun. Jälkikäteen voi vain jossitella. Olisipa hauska tietää, että onko AP:n elämä jatkunut samaa rataa eli edelleen "pidetään hauskaa" juomalla ja katsotaan naureskellen, että mistä sitä mahtaa itsensä löytää seuraavana aamuna.

"AP:n tapauksessakin ilman liiallista juomista hän ei olisi sammunut ja ehkä sellainen pöhöttynyt flegmaattisuuskin olisi ollut säikähtänyttä halua juosta karkuun"

Niinpä niin..ihmiset vain sattuvat reagoimaan tällaisissa tilanteissa hieman eri tavalla. Jotkut joutuvat yksinkertaisesti shokkiin, eivätkä pysty liikkumaan, vaikka veressä ei olisi tippaakaan alkoholia. Jotkut taas pystyvät heti ajattelemaan selkeästi ja toimimaan tilanteen vaatimalla tavalla. AP:n tapauksessa oli kuvioissa mukana alkoholi. Mutta entä sellaiset ihmiset, jotka eivät ole olleet humalassa, mutta ovat juuri näitä ihmisiä, jotka shokissa ns. jumittuvat? Ovatko hekin itse suurimmaksi osaksi vastuussa raiskauksesta??

Itse en ole koskaan vetänyt itteäni niin örvelöihin, ettei älli pysyisi päässä, jalat kantaisi, ja muutenkin taju pelaisi. Aina olen ottanut niin, että tiukan paikan tullen pystyn laittamaan vastaan, juoksemaan karkuun, soittamaan apua.

Voisitko nyt neuvoa meitä tyhmemipä kertomalla yhden esimerkin, jolloin olet urheasti laittanut vastaan kun sinua on yritetty raiskata!

Jos kerran raiskaus on naisen oma syy, onhan hän ollut kännissä, niin eikö myös jos känninentai sammunut ihminen hakataan ja ryöstetään, ole uhrin syytä?

Pitää muistaa, että raiskaus ja pahoinpitely ovat rikoksia, kännissä oleminen taas ei!

Lisäksi raikatuksi joutuu kyllä myös ihan selvin päin olevat naiset; takavuosina raiskattiin yli 60-kymppinen pyörätuolissa oleva nainen. Hän ei ollut kännissä, eikä pukeutunut provosoivasti, raiskauskin tapahtui keskellä päivää, ulkona!

" ap.:. Mulla on oikeus olla missä kunnossa vaan niin ei mulle saa tehdä pahaa.

Tällä periaattellahan täällä vois tehä ihan mitä haluaa, koska on oikeus tehä mitä vaan? Voin mennä tonne hirttää ihmisii, eikä mua siitä voi rangaista?

KASVA AIKUISEKS!!!!! "

Mitäpä, jos kasvaisit itse? Jokaisella on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen, siitä säädetään ihan oikein laissa. Alkuperäinen on siis aivan oikeassa. Mitä taas tulee hirttämiseen, tappamiseen tms. ne ovat rikoksia (rikoslaki).

Toivon todella, että sinä et koskaan joudu rikoksen kohteeksi, sillä sinun logiikallasi, olet sen itse aiheuttanut.

" ap.:. Mulla on oikeus olla missä kunnossa vaan niin ei mulle saa tehdä pahaa.

Tällä periaattellahan täällä vois tehä ihan mitä haluaa, koska on oikeus tehä mitä vaan? Voin mennä tonne hirttää ihmisii, eikä mua siitä voi rangaista?

KASVA AIKUISEKS!!!!! "

Mitäpä, jos kasvaisit itse? Jokaisella on oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen, siitä säädetään ihan oikein laissa. Alkuperäinen on siis aivan oikeassa. Mitä taas tulee hirttämiseen, tappamiseen tms. ne ovat rikoksia (rikoslaki).

Toivon todella, että sinä et koskaan joudu rikoksen kohteeksi, sillä sinun logiikallasi, olet sen itse aiheuttanut.

Tiesittekö, että liikenteessä liikkuminen lisää riskiä joutua liikenneonnettomuuteen? Minäpä olenkin niin fiksu, että en poistu kotoa! Siis ihan oikeasti, miksi lähtökohta on, että aina pitää olla varuillaan , on ikäänkuin hyväksytty, että turpiin tulee ja raiskata saa!

Homman nimi on kuitenkin se, että kenelle tahansa voi sattua mitä tahansa!

Tässähän sen näkee, suomalaisten hienon suhtautumisen raiskaamiseen. Naiselle, etenkin humalaiselle saa tehdä mitä vaan. Ja jos mies jää kiinni niin hänelle tulee olalle taputusta ja pieni sakko. Naisen elämä on pilattu, ja hän syyttömänä kärsii elinkautista. Miehelle jää käteen fiilis että nyt on tullut kunnolla äijäiltyä kun on saannut maata kännisen eukon. Mutta huomaahan tuon asenteen siitäkin miten miehet huorittelee ja lutkittelee tavallisia naisia joka paikassa, baareissa, töissä ja keskustelupalstoilla eikä kukaan tee asialle mitään.

Onhan se tyhmää vetää hirveät kännit niin että sammuu, mutta sellaisessa tilanteessa ei ole silti oikeutta käyttää toista hyväksi. Minut raiskattiin kun olin ihan selvin päin, yhden siiderin olin tainnut ottaa. Kun mies kävi päälle en pystynyt tekemään mitään. Olin niin järkyttynyt jo siitä että minulle tapahtuu tällaista. Ja harrastan muuten itsepuolustuslajeja. Joten se että nainen on vahva ja selvinpäin, ei välttämättä auta asiaa jos joku kusipää haluaa sinut raiskata. Ja pitää sekin tajuta että mies on yleensä aina naista vahvempi. Joten alistunko raiskaukseen ja pääsen tilanteesta hengissä vai tappelen vastaan, tulen raiskatuksi ja tapetuksi, tai vähintään pahasti hakatuksi.

Zivalle en voi muuta sanoa kuin että onnea vaan hänenkin elämälleen. Ei taida sillä naisella olla ihan puhtaat jauhot pussissa.

Mutta tällainen tämä suomen maa on. On hienoa asua maassa jossa naisten raiskaaminen on ihan ok.

Vastaan tappelemalla ei nainen varmasti miestä voita.

Mutta miten on, jos nainen olisikin ovela. Lähtisi ikäänkuin hommaan mukaan, mutta karkaisi siitä sopivan tilaisuuden tullen. Edellyttää tietysti ettei itse ole sammunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Tää kirjottaminen anonyyminä helpottaa mun oloa. Pelkästään se et oon saanut myönnetyksi itselleni et mut on raiskattu, helpottaa. Sanana se on niin vahva ja ruma. Mulla meni kaks viikkoo ennenkuin pystyin sanomaan sen sanan ääneen.
En oo raskaana mut sain siltä äijältä herpeksen. Muita testejä joudun oottamaan syksyyn.
Mä oon ollut aina vahva ja itsevarma, kai se monia on ärsyttäny. Nyt se sai vietyä ne multa. Mä oon niin täynnä vihaa.
Aina kun mä paan silmäni kii mä nään sen äjän mun jalkovälissä. Sit mua alkaa oksettaa. Maha kääntyy ympäri.

Ihmettelen vain että, miksi et tee ilmoitusta?

Menee nyt vähän aloittajan tilanteesta sivuraiteille, mutta

On niin helppoa puhua, että "Minä en ikinä ole liian humalassa, Minä olen järkevä jne. Oma vika, mitäs läksit!".

Joskus voi tulla tottumattomuudenkin johdosta liian känniin ja sammuakin, mutta jollakin voi olla esimerkiksi vaikea masennus joka oireilee siten että ainoa hetken helpotus esim. unen saamiselle on se (tolkutonkin) känni, eikä sitä käytöstä välttämättä edes itse tiedosta vaikka holtitonta käytöstä ilmenisi. Tähän auttaakin esimerkiksi lyhytkin terapia ja esim. puolen vuoden mielialalääkitys jolla asiat saadaan fysiologisesti kuntoon, sitten ei enää tee mielikään olla kännissä. Sitten voi joukon jatkona toitottaa, että "Enhän MINÄ ikinä ole kännissä, olen järkevä!"

Rikollista on käyttää hyväksi tällaista mahdollisesti toistuvasti oireilevaa henkilöä joka jostain syystä kännäilee kaupungilla. Kun ei kaikki kännäily ole aina tyhmyyttä vaan mahdollisesti oire jostain vakavammasta.

Todella sivistymätöntä automaattisesti syyttää uhria, kun taustatekijöistä ei voi sivullinen tietää yhtään mitään. Mm. tuo Ziva on kyllä uskomattoman... yksinkertainen. Mutta sehän ei olekaan rikos.

Raiskaus on ainoa rikos, jossa uhrin on todistettava syyttömyytensä.
"Sitten kun hiffaatte, missä on hengissä säilymisen juju, voitte tulla uudelleen lässyttämään oikeuksistanne." Zivalle en keksi mitään painokelpoista, ehkä kannattaisia hakea apua, ennen kuin tuo katkeruus syö sinut kokonaan?

Raiskaus sanan täydessä merkityksessä on katala teko.Mihin vedetään viiru,milloin kysymyksessä on raiskaus?Naiset osaavat tehdä katalia temppuja miehille halutessaan.Yleensä naista uskotaan.He voivat suoltaa täyttä puppua ja viranomaiset naamat vakavana uskovat kaiken.En ole raiskaaja enkä koskaan tule olemaan,mutta olen saanut kokea avioeroasioissa,naisen valehtelu menee täydestä.Olen omalta kohdaltani saanut todistettua silloisen vaimoni valehtelun ja voitin kisan.Valheella on lyhyet jäljet.

Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos:
Raiskaus sanan täydessä merkityksessä on katala teko.Mihin vedetään viiru,milloin kysymyksessä on raiskaus?Naiset osaavat tehdä katalia temppuja miehille halutessaan.Yleensä naista uskotaan.He voivat suoltaa täyttä puppua ja viranomaiset naamat vakavana uskovat kaiken.En ole raiskaaja enkä koskaan tule olemaan,mutta olen saanut kokea avioeroasioissa,naisen valehtelu menee täydestä.Olen omalta kohdaltani saanut todistettua silloisen vaimoni valehtelun ja voitin kisan.Valheella on lyhyet jäljet.

Viiru vedetään siihen, kun toinen osapuoli ei halua ja toinen panee väkisin. Kyllä jokainen normaali ihminen tajuaa raiskauksen ja vapaaehtoisen sekstailun eron. Normaali mies pitää huolen siitä, että nainenkin on mukana jutussa ennenkuin aletaan mihinkään. Sammunut ei ole mukana touhuissa, varmaan jokainen tajuaa sen. Sekstailu pitää myös lopettaa, vaikka olisi alussa ollut mukana, jos ei enää haluakkaan.

Eikös raiskauksista tuomita aika harvoin, vaikka ilmiantaisi? Nämä tuosta naisten uskottavuudesta. Jos perstaskustasi varastetaan lompakko, niin ei sinua syyllistetä siksi, että pidit lompakkoasi niin huolimattomasti ja osittain näkyvillä, että jollekin tuli kiusaus viedä se. Raiskattua sensijaan syyllistetään usein.

Raiskausasiassa tuodaan aina esille naisen syyttömyys tapahtumaan.Mies joutuu kärsimään kaiken pahimmassa tapauksessa.Siksi haluan,suorastaan vaadin,raiskaussyytökset pitää tutkia todella tarkkaan.Raiskausraja,voisi kuvitella,veteen piirretty viiva.Luultavasti saan syytösryöpyn niskaani raiskauksen hyväksyjänä,siitä ei ole kysymys,vaan olen oikeudenmukainen,en hyväksy mitään vilppiä.Siinä suhteessa olen ehdoton.Lähdetään tältä pohjalta.

Seon kuule sivhos niin, jotta se joka kankinsa survoo toisen sisälle väkisin SE ON se raiskaaja. Jos nainen ei halua vapaaehtoisesti tietentahtoen naida jonkun kanssa ja naista kuitenkin väkisin naidaan, nainen on silloin raiskattu ja siinä EI ole mitään epäselvyyttä.
Tuliko sivhoksellekin tämä selväksi.

Nainen voi kuitenkin oman henkensä säilyttämiseksi jossan tapauksessa joutua "antautumaan" raiskaajan naitavaksi.

Korostan vielä henkensä säilyttämiseksi ja pieksämiseltä säästyäkseen.

Väkisin naintiin pakottaminen on AINA raiskaus, jos joku miehenkutale yrittää muuta selittää, se puolustelee vain omaa elämellisyyttään.

Yhteistyössä