Sä oot äiti ihana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja butukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

butukka

Jäsen
23.02.2008
481
0
16
ainakin mun makuuni :laugh: ....ja sulla on muutes ihanat pikkuhousut! sanoi 6wuotias tyttäreni kun istuin pissalla ja moiskautti suukon poskelle :heart:
se ei kato aikaa ei paikkaa ja pakko myöntää että likalla on hyvä maku :saint: :D

Suloinen..

Meillä tuo esikoinen 4v poika, on kuunnellut äidin ja isin jutteluita. Tuli tohan yks ilta mun viereen ku tässä koneella istuin. Halas ja sano: " Äiti, tiedätkö että rakastan sinua?"

Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:
Suloinen..

Meillä tuo esikoinen 4v poika, on kuunnellut äidin ja isin jutteluita. Tuli tohan yks ilta mun viereen ku tässä koneella istuin. Halas ja sano: " Äiti, tiedätkö että rakastan sinua?"

Awww, ihana!!! Mun sydän kun jo pakahtuu siitä kun tuo pikkumies 1v11kk aamulla herätessään kääntyilee vuorotellen mun ja isinsä puoleen ja höpöttää: "Moi äiti! Moi iskä! Mitä kuuluu äiti? Mitä kuuluu iskä?" :D

Ei toi poika kyllä varmaan ihan oikeesti tiiä mitä höpöttää... Kuullut vaan samat sanat isin suusta.... Toisin ilman tota Äiti....

Onhan sen suloinen välillä. Pääsääntöisti on kyllä täys riiviö ja mulla menee hermot sen kanssa....

Yhteistyössä