S-ryhmässä työskentelevät, toimiiko Dooris nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miksi keksitään tuollainen dooris joka toimii joskus ja jouluna.saa odottaa turhaan työvuorojen näkemistä.tehdään ensin varma systeemi ja sitten vasta laitetaan toimintaan.järki käteen yälkerta

Toimii silloin kun siltä tuntuu ihan kuin Keskimaa yleensä.
Joskun saa näkymään koneelle yleensä ei,on upea systeemi.
Olen tässä tunnin yrittänyt katsoa uutta listaa ei näy ei.
En taida olla Keskimaan suosiossa joo tämä pelleily saa riittää tähän.

Aluksi toimi,nytten kolmeen viikko ei oo toiminut. Onneksi o papernen toivevihko+ listat tule sinälle paper versiona. Työskentelen hämenmaalla, oon kuullu useammalta työkaverilta ettei toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja ässällä töissä;30143311:
Mulla ei kams tpimi dooris.

Teistä retardeista en tiedä, mutta meillä KKK ryhmässä on paitsi hienot valkeat hiippalakit, myös sisäiset keskustelusivut sitä varten, että voimme keskustella onko Doris kuiva vai kostea..

Ihan surkea systeemi koko dooris! Onneks löysin täältä vertaistukea, menee niin hermot kun sunnuntaista asti koittanu päästä kirjautuun mutta ei toimi sitte millään. Puhelimella pääsin kerran ihan työvuorolistaan asti mutta sitten jumitti.

Kyllä voi olla vaikeeta saada tää toimimaan,hermot menee.viime viikolla luki että olemme parantaneet systeemiä ja pitäisi toimia paremmin.Mutta tämäkö on sitä hyvää palvelua,ei toimi niin ei toimi.....

Toimiiko kellään dooris?? Itse en pääse edes rekisteröitymis vaiheesta eteenpäin jossa kysellään henkilötunnusta, tulee vain ilmoitus "Rekisteröinnin yhteydessä tapahtui virhe, kokeile myöhemmin uudelleen" todella raivostuttavaa!!

Onko tää oikee paikka tätä pohtia..? :D kysykää vaikka omalta esimieheltä, ei nää reklamaatiot ainakaa tätä kautta etene ja häneltä selvinnee myös se et onko omassa osuuskaupassa käytössä (:

Toimiiko kellään dooris?? Itse en pääse edes rekisteröitymis vaiheesta eteenpäin jossa kysellään henkilötunnusta, tulee vain ilmoitus "Rekisteröinnin yhteydessä tapahtui virhe, kokeile myöhemmin uudelleen" todella raivostuttavaa!!

Minulla aivan sama ongelma! Olisi kiva kuulla, onko asia saatu järjestettyä, toimiiko Dooris nyt? Vähän tuppaa ärsyttämään, kun ei näe vuoroja..

Yhteistyössä