S-pankkiin eka kerran kirjautumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TuiKKu

Aktiivinen jäsen
04.06.2004
4 069
0
36
Joensuu
Saatiin äsken kaupasta noi S-pankin tunnukset ja koitin kirjautua tonne pankin sivuille,mut pyytää tarkistamaan käyttäjätunnuksen/tunnusluvun...siis kertokaa tyhmälle mitä mun pitää laittaa noihin kohtiin?
Tai ok,käyttäjätunnukseksi laitoin just ton 7-numeroisen luvun,joka oli tossa kaupasta saadussa paperissa,ja sit laitoin tunnusluvuksia kohdassa A1 olleen luvun,mut ei :( :ashamed:
Onko noi ne oikeet luvut,vai pitääkö laittaa jotain siitä paperista joka tuli sillon marraskuussa Yhteishyvän mukana? :whistle:

Mä sain sen käyttäjäntunnuksen heti mukaan ja ne tunnusluvut tuli postissa, mutta jos sulla on toi tunnuslukulista niin noinhan sen pitäisi toimia en voi muuta neuvoa sanoa kuin yritä uudestaan ja tarkasta isot ja pienet kirjaimet.

Mun mielestä siinä menee hetko,enneku ne siellä itse pankissa aktivoi ne tunnukset.Pitäähän normiin nettipankkii uutta tunnuslistaa haettaessa ne "aktivoida" juuri siihen tiliin.Kaupassa niitä ei voi aktivoida tietylle omistajajäsenen kortinnumerolle nimenomaan!

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Mä sain sen käyttäjäntunnuksen heti mukaan ja ne tunnusluvut tuli postissa, mutta jos sulla on toi tunnuslukulista niin noinhan sen pitäisi toimia en voi muuta neuvoa sanoa kuin yritä uudestaan ja tarkasta isot ja pienet kirjaimet.

No saatiin tollainen lappu missä on 7-numeroinen tunnusluku( kait ) ja sit a-i-kirjainten ja 01-15 numerosarakkeet,eli siis suht samantyylinen lappu kun verkkopankeissakin :)

Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:
No prkl,ja kaupassa äsken sanoivat,että heti pääsee käyttämään :ashamed: Damn...Oishan tossa kyl toi puh.numero josta vois kysyy..ois auki klo 20 asti :)

itse pääsin kortissa olevalla 4 ensimmäisellä nrolla ekaks sisään,sitten muutin nrot itse haluamikseni

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
No prkl,ja kaupassa äsken sanoivat,että heti pääsee käyttämään :ashamed: Damn...Oishan tossa kyl toi puh.numero josta vois kysyy..ois auki klo 20 asti :)

itse pääsin kortissa olevalla 4 ensimmäisellä nrolla ekaks sisään,sitten muutin nrot itse haluamikseni

Laitoitko siis käyttäjätunnukseksi sen 4 ekaa numeroa,entäs sit tunnusluvuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Mun käyttäjätunnuksessa ainakin on 8 merkkiä, joista osa kirjaimia ja osa numeroita. Sain tunnusluvut silloin kaupasta mukanani ja käyttäjätunnus tuli postissa (ja prisman infosta hain tunnukset).

Joo,näin se varmaan sit menee tässäkin tapauksessa :) Pitänee siis venailla postia. Tässä numerosarjassa kun ei oo muita,kuin pelkkiä numeroita :)

Minä sain käyttäjätunnuksen ja vaihtuvat tunnusluvut heti S-Marketista mukaan, seuraavana päivänä taisin kokeilla ja toimi normaalisti. Käyttäjätunnuksessa muistaakseni ensin 4 kirjainta ja sitten 4 numeroa.

Mun käyttäjätunnuksessa ainakin on 8 merkkiä, joista osa kirjaimia ja osa numeroita. Sain tunnusluvut silloin kaupasta mukanani ja käyttäjätunnus tuli postissa (ja prisman infosta hain tunnukset).

Joo,näin se varmaan sit menee tässäkin tapauksessa :) Pitänee siis venailla postia. Tässä numerosarjassa kun ei oo muita,kuin pelkkiä numeroita :)

Eli se käyttäjätunnus on sellasessa 5-sivusessa paperipinossa, jonka eka sivulla lukee pankkitunnussopimus, saitko tälläsen sieltä kaupasta? Sivulla 2 on se käyttäjätunnus, ei muuta tekstiä. Ja mun tunnuksessa ekax 4 kirjainta, sit 4 numeroa, ei sekasin.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:

Laitoitko siis käyttäjätunnukseksi sen 4 ekaa numeroa,entäs sit tunnusluvuksi?

Apua en muista enää miten se meni

Eli se käyttäjätunnus on sellasessa 5-sivusessa paperipinossa, jonka eka sivulla lukee pankkitunnussopimus, saitko tälläsen sieltä kaupasta? Sivulla 2 on se käyttäjätunnus, ei muuta tekstiä. Ja mun tunnuksessa ekax 4 kirjainta, sit 4 numeroa, ei sekasin.

Ei saatu kun kopio tosta pankkitunnushakemuksesta ja sit noi tunnusluvut
:o

Eikun taisi mennä niin että menin s sivulle kirjoitin s kortin nron,sen jälkeen asiakastunnus ja sen sitten muutin mieleisekseni,koeta meneekö näin ,tai sitten
kokeile !

Ei saatu kun kopio tosta pankkitunnushakemuksesta ja sit noi tunnusluvut
:o

Niin mäkin sain, ja sit tuo sopimus, jossa se käyttäjätunnus on, tuli postissa parin päivän päästä :D.

Juu,sit vaa venaillaan...eiköhän posti tuo oikeet paprut joilla pääsee sit tonne pankkiin :)

Mä sain joulukuussa noi s-pankin verkkopankkitunnukset niin siinä sopimuksessa on oleva käyttäjätunnus on 8-numeroinen eli siinä voi olla joko kirjaimia tai numeroita tai molempia ja sitten siinä ite tunnuslukukortissa ne mennään järjestyksessä ja kannattaa aina yliviivata se luku minkä on just siihen laittanut ettei sitä enää toista kertaa laita koska se ei hyväksy sitä. Ja mä oon päässyt koko ajan noilla tunnuksilla sisään, myös ekalla kerralla.

Yhteistyössä