S-Pankista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Mulla on tunnukset kyllä tallessa, mutta olen hukannut avainlukulistan jonnekin. Olen huomenna menossa kysymään uutta listaa, mutta tietääkö joku, tarvitsenko mukaan muuta kuin henkkarit? Mä en nimittäin muista niitä tunnuksia ulkoa, pitäisikö mun nekin kirjoittaa jonnekin ylös?

Minä sain uuden avainkortin vaikka tunnukset oli hukassa. Kysyin samalla uusia tunnuksia, mutta ne olisi maksaneet 20e tai jotain, niin päätin tehdä vielä kunnon etsinnän kotona ja löysin. Eli ei pitäisi tarvia, en usko että sinun tarvitsisi ikinä yhdellekään pankkivirkailijalle omia nettitunnuksiasi antaakaan, eiköhän nuo ole ihan henkilökohtaisia. Enintään tilinumero, mutta tuskin sitäkään.

Ok, enköhän sitten selviä ihan henkkareilla :). Se on meillä ainoastaan bonusten keräämistä varten, mä en maksa siltä tililtä koskaan mitään muuta kuin jos siirtelen rahaa mun "oikean" pankin tilille. Nyt olisi ollut kiva katsoa, paljonko siellä on rahaa, mutta se pahukset lista on jossain ties missä.

Ok, enköhän sitten selviä ihan henkkareilla :). Se on meillä ainoastaan bonusten keräämistä varten, mä en maksa siltä tililtä koskaan mitään muuta kuin jos siirtelen rahaa mun "oikean" pankin tilille. Nyt olisi ollut kiva katsoa, paljonko siellä on rahaa, mutta se pahukset lista on jossain ties missä.

Saldon tarkistamiseen riittää pelkkä tunnusluku.