S-pankin visaa kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja siis rahaa voi siirtää mistä vaan sinne tai sieltä minne vaan. ja maksaa laskuja ect. nostaa otto-automaatilta ja ihan kaikkea mitä muillakin pankkikorteilla voi.

Ei pysty siirtämään tilille verkkopankissa, näin ainakin vielä n. viikko sitten, kun ihmettelimme asiaa ja kysyimme Prisman S-pankki neuvonnasta, niin he sanoivat ettei ole vielä mahdollista, mutta tulee jatkossa toimimaan niin että voi siirtää. Vielä ei olla kehitetty niin pitkälle...ja me ei ainakaan pystytä vielä, nostamaan kyllä, tietenkin tunnus pitää olla.

^kyllä pitäisi toimia ihan kuten edellä kirjoitin :/ vai olenko käsittänyt jotain nyt väärin?jos sulla on rahaa visalla ja haluat siltä siirtää esim. op:n tilille tai vaikka maksaa laskuja tms niin kyllä on mahdollista.
ja siis oon s-ryhmällä töissä kassavastaavan hommissa

Ei pysty siirtämään s-visalta tilille rahaa niin kuin esim. Osuuspankin Visalta voi siirtää omalle tilille verkkopankissa. Itsekin olen ässällä töissä. Joudut nostaan rahat visalta automaatilta ja sitten viemään ne pankkiin jotta tallettaavat sun tilille. Tuohon käsittääkseni tulossa muutos, että pystyisi siirtämään rahaa niin kuin muissakin pankeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja minäpätäällä:
Ei pysty siirtämään s-visalta tilille rahaa niin kuin esim. Osuuspankin Visalta voi siirtää omalle tilille verkkopankissa. Itsekin olen ässällä töissä. Joudut nostaan rahat visalta automaatilta ja sitten viemään ne pankkiin jotta tallettaavat sun tilille. Tuohon käsittääkseni tulossa muutos, että pystyisi siirtämään rahaa niin kuin muissakin pankeissa.

aika hölmöä. Toivottavasti muuttus pian.