s-kaupan raskaustestit,onko viivan paikkaa?

minulla alkoi kuukautiset 20.6 ja ne oli niukemmat kuin yleensä ja kesti vähemmän aikaa.Yleensä minulla tulee aina jälki vuotoa kuukautisten jälkeen mutta nyt ei tullut.Nyt on 8:san päivää siitä kun kuukautiset oli ja minä olen tosi väsynyt,finnejä tulee nyt vaikka yleensä ne tulee ennen kuukautisia,vatsa turpoaa ja olen hemmetin kiukkunen ja päätä särkee.Eli tein s-kaupan testin ja siihen tuli ihan himmeä viiva eli munua kiinnostaa tietää tuleeko siihen yleensä viivan paikkaa,minulle ei kyllä ole ennen tullut.Minun täytynyt jäädä jo edellisisten menkkojen jälkeen raskaaksi jos olen yleensä???
 
Täällä myös toinen joka miettii kyseistä asiaa..tein tänään prismasta ostetun r-testin ja sain haamujen haamun..nyt kp33/34..menkka jomotusta on ollut,joten uskon, että huomenna täti tulee..mutta salaa toivon plussaa..jotenkin vaan tuntuu että se "haamu"oli viivanpaikka..
 
kukka joo siis en oikee erottanu väriä..tänä aamuna tein testin ja haamuhan se on..paitsi et vuotokii alko.. :( et kemiallinen kysees..ellei tapahu jotai ihmettä ja vuoto loppuskii enneku alkokaa..
 
Noppis
Noista S-kaupan testeistä kyllä erottaa että väriä on, jos on. Eli jos et erota, todnäk ei ole väriä. Muutenkin jos viime kierrosta olisit raskaana, kyllä sen pitäisi jo näkyä kunnolla.

Mulla S-kaupan testeissä on ollut aina viivanpaikka, joka näkyy märkänä, kuivana ei oikeastaan. Haamu taas näkyy paremmin kuivana kuin märkänä. Tämä siis mun kokemus.
 
Sellainen harmahtava viivanpaikka niihin välillä tulee, sillä ei ole mitään merkitystä, mutta jos siinä on testiajan puitteissa punaista väriä niin kyllä silloin puhuisin ennemmin haamusta.

Minä sain kerran niillä viivan väärään paikkaan (eli liian lähelle sitä reunaa), ja kerran siinä oli haamu jo valmiiksi paketista otettaessa, en ehtinyt edes pissiä siihen. Onneksi tuli katottua ennen testaamista, varmaan joku viallinen kappale. Kyselin silloin siitä netissä ja oli käynyt muillekin, joten saattoi olla joku tietty erä viallinen.
 
Mulle sattui testiä tehdessä tulla yksi viiva keskelle sitä aluetta. Mun mielest ennemmin on tullu aina reunaan. Täytyy kokeilla tehdä uus testi, mutta tuli vaan mieleen, et jos se kontrolliviiva olis nyt jääny jostain syystä kokonaan pois. Kokemuksia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku1985:
Mulle sattui testiä tehdessä tulla yksi viiva keskelle sitä aluetta. Mun mielest ennemmin on tullu aina reunaan. Täytyy kokeilla tehdä uus testi, mutta tuli vaan mieleen, et jos se kontrolliviiva olis nyt jääny jostain syystä kokonaan pois. Kokemuksia?
En oo vieläkään tehny uutta testiä, ku ei oo päässy kotiin, mut siis tarkoitin tuolla reunaan tulemisella sitä, että on tullu enemmän oikealle se kontrolliviiva, nyt tuli siis ihan keskelle tai jopa vähän vasemmalle. Oon kyl silti tullu siihen tulokseen, että varmaan se oli kuitenkin se kontrolliviiva, koska oli niin paksu.

 

Yhteistyössä