S-etukortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mie nyt urpona kysäisen.. me vuosi sitten äljäkkeen kanssa otettiin se, äljäkkeen rinnakkaiskortti tuli siinä jonkin viikon kuluttua mutta mä sain omani vasta hiljan. Että tosi hyvin on lähtenyt liikkeelle :D

Mutta, mutta.. sehän on se s-pankin tili, niin miten sen sitten saa? Pitääkö se 100e olla enste kokonaan maksettuna ennenku sen voi sumplia?

Ja sori, mutta mulla ei tosiaan oo tosta mitään infoa jostain syystä :|

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mie nyt urpona kysäisen.. me vuosi sitten äljäkkeen kanssa otettiin se, äljäkkeen rinnakkaiskortti tuli siinä jonkin viikon kuluttua mutta mä sain omani vasta hiljan. Että tosi hyvin on lähtenyt liikkeelle :D

Mutta, mutta.. sehän on se s-pankin tili, niin miten sen sitten saa? Pitääkö se 100e olla enste kokonaan maksettuna ennenku sen voi sumplia?

Ja sori, mutta mulla ei tosiaan oo tosta mitään infoa jostain syystä :|

Oliko se semmonen tarjous et maksoitte 20? ja loput keräätte ostoina?

No kun olet tänne nettiin asti päässyt, niin käy vaikka s-kanavan sivuilla, niin infoa saat. Tai voit vaikka soittaa tai meilata sinne, niin eiköhän ne asiat sieltä parhaiten selviä??

käpsyttelepä lähimpään s-kauppaan kysymään. ja viel paremoi kun meet sellaiseen missä on se pankki kanssa. jos oot maksanut sen 100? niin tili on sulla automaattisesti ja näät sen salasanan siit bonuslaskelmasta ja voit netissä sitä käydä kattomassa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ja siis onhan se S-tili olemassa, mutta ei sinne kerry mitään niin kauan kuin puuttuu yhtään siitä 100? osuusmaksusta.

Ei kerrykään, mutta voinko mä saada siihen jotain tunnuksia tms ennen kuin se on suoritettu vai vasta sen jälkeen.

Ja siis onhan se S-tili olemassa, mutta ei sinne kerry mitään niin kauan kuin puuttuu yhtään siitä 100? osuusmaksusta.

Ei kerrykään, mutta voinko mä saada siihen jotain tunnuksia tms ennen kuin se on suoritettu vai vasta sen jälkeen.

Saa tunnukset.Voihan sinne muutenkin tallettaa rahaa.

Saat kyllä nettitunnukset heti.

Onko teillä vaan ne käteiskortit vai onko toisella tili-kortti?

Alkuperäinen kirjoittaja ööh:
No kun olet tänne nettiin asti päässyt, niin käy vaikka s-kanavan sivuilla, niin infoa saat. Tai voit vaikka soittaa tai meilata sinne, niin eiköhän ne asiat sieltä parhaiten selviä??

Joo, toki selviää. Vuoden verran kyselin sen s-kortin perään ja joka kerran ne laittoi sen tilaukseen ja joka kerran ne sanoi ettei sitä ole tilattu. Niin puhelimessa kuin käydessäkin :whistle:

Yhteistyössä