Ä
"Äippä"
Vieras
Ajattelin huomenna hakea. Suositteletteko luottokorttia?
Ja saako työssäkäyvä yh sellaisen?
Ei ole ennen ollut.
Ja saako työssäkäyvä yh sellaisen?
Ei ole ennen ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos sulal ei ole muita luottokortteja nin miksipäs ei. Mut HUOM yleensä siihen s-etukorttiin (perus-sellaisenkin) pitää maksaa se osuuskaupan osuusmaksu, joka on tyyliin 100 e. EI ole siis mikään ilmanien kortti. Mut paremmin saa s-bonusta kuin plussapisteitä, se on fakta.
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24988847:Voi maksaa bonuksilla ja tuo satanen on jossain perä-hikiällä, täällä meillä 35.
Ihan täällä pk-seudulla. Täällä on vakavaraisuus kohdallaan, ei tarvitse turhaan asiakkaita lypsää.Nissäs fiinissä paikassa sä asut? itse asun suomen toiseksi suurimassa kasvukeskuksessa Pirkanmaalla ja täällä on sen verran varakkaita ihmisiä ilmeisesti, että voivat maksaa tuon 100 e.![]()
aika turha tuo s-kortti. meillä tuo maksu on 100e. maksoin tuon 20e. sitten loput pitäis kertyvillä bonuksilla. mut jos ostot s-kapupoista jää alle 100e/kk niin eihän sitä bonustakaan kerry kun joku mahdottoman pieni summa. mä jopa menetän enemmän kun hankin ton kortin.
Nissäs fiinissä paikassa sä asut? itse asun suomen toiseksi suurimassa kasvukeskuksessa Pirkanmaalla ja täällä on sen verran varakkaita ihmisiä ilmeisesti, että voivat maksaa tuon 100 e.![]()
No eihän siitä tietenkään ole mitään etuja, jollei KESKITÄ ostojaan s-ryhmään. Meiilä tulee ihan helposti 700-1000 e ostoja, kun ostetaan kaikki ruoka s-kaupasta ja tankataan 2 krt kuussa abc:llä. MEillä 4 lasta. Tuolal summalla saa bonusta sellasen 30-50 e kuussa. Joulukuussa on sit kiva ostaa kaikki joululahjat "ilmaiseksi" bonuksilla.![]()