S-etukortista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöljä

Vieras
Osaako joku kertoo typerälle, näenkö netistä jostain paljonko mulle on kertyny S-bonuksia sinne jonnekin vai pitääkö se kattoo sillä päätteellä S-ryhmän kaupassa??
Kirjauduin ekaa kertaa tuonne S-kanavan sivulle ja vaihdoin tunnusluvun, mutta en löytäny sieltä kohtaa missä näkyis mun bonukset...

S-kanavasta näet vaan kuluvan kuun ostokertymän ja sen minkä prosentin mukaan tämän kuun bonukset maksetaan. Sen mitä sun s-tilille on jo aikasemmin kertyny saat selville kun hankit pankkitunnukset palvelupisteestä. Ne saa sieltä heti mukaan kun on tehnyt sopimuksen :)

Saat ne esim. Prisman infosta tai nykyäänhän ne taitaa siellä olla ihan S-pankkeja, mutta yleensä siinä infon kanssa samassa paikassa.
S-tilikortti ei kelpaa muissa kuin s-ryhmän liikkeissä, mut jos sulla on jo pankkitunnukset voit helposti netin kautta tilata kortin, jolla voi maksaa muuallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
kyllä voi maksaa, mut bonukset tulee vain s-ryhmän kaupoista

Mutta voihan maksaa s-etukortilla, mutta silti ottaa esim plussa-pisteet plussakortilla?!

uudella s-etukortilla voi maksaa, koska ne on pankkikortteja, mutta se alkuperäinen s-tilikortti ei kelpaa maksuksi kuin s-ryhmän liikkeissä, koska on sen ketjun myöntämä kortti ei varsinainen pankkikortti. näin mulle ainakin on kerrottu, siksi tilasinkin uuden kortin, koska nyt voin s-tilin rahoja käyttää esim. plussa-liikkeissä

varminta olis varmaan tarkistaa sieltä s-pankista

Alkuperäinen kirjoittaja pöljä:
Osaako joku kertoo typerälle, näenkö netistä jostain paljonko mulle on kertyny S-bonuksia sinne jonnekin vai pitääkö se kattoo sillä päätteellä S-ryhmän kaupassa??
Kirjauduin ekaa kertaa tuonne S-kanavan sivulle ja vaihdoin tunnusluvun, mutta en löytäny sieltä kohtaa missä näkyis mun bonukset...

Ne tilitiedot ei näy sieltä s-kanavalla vaan s-pankin sivulla, ne on kaks eri asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Saat ne esim. Prisman infosta tai nykyäänhän ne taitaa siellä olla ihan S-pankkeja, mutta yleensä siinä infon kanssa samassa paikassa.
S-tilikortti ei kelpaa muissa kuin s-ryhmän liikkeissä, mut jos sulla on jo pankkitunnukset voit helposti netin kautta tilata kortin, jolla voi maksaa muuallakin.

Eli mä joudun menemään naapurikaupunkiin, kun meidän kylässä ei ole kuin S-Market ja ABC??
Miksiköhän tästä ei sanottu korttia ottaessa että täytyy jotku tunnukset vielä jostain hakee....

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85:
Tietääkös joku voiko nykysellään tolla s-tilikortilla maksaa muuallakin kun s-ryhmän kaupoissa, kun eikös se periaatteessa oo nykysellään ihan tavan pankkikortti..?

siis sillä tummanvihreellä ei voi maksaa kuin s-ryhmän kaupoissa.

Nyt tällä uudelle vaaleenvihreellä debit/credit-kortilla voi maksaa muissakin liikkeissä eli toimii kuten pankkikortti. Maksaessa sillä s-ryhmän liikkeissä kerrytät maksutapaetua joka on muutama kymmenen senttiä kuukaudessa.

Eli mä joudun menemään naapurikaupunkiin, kun meidän kylässä ei ole kuin S-Market ja ABC??
Miksiköhän tästä ei sanottu korttia ottaessa että täytyy jotku tunnukset vielä jostain hakee....

Se muuttui silloin kun s-pankki tuli ja noi asiakasomistajatilit muuttui pankkitileiksi.
Ennenhän se summa tuli aika kuukausittaisessa tiliotteessa. Nyt siin näkyy vain kerrytetty summa, mutta ei tilin saldoa.

meiän s-marketissa on ainakin pankkipalvelupiste myös.

Oisko siellä S-Marketissa myös tuo S-Pankki? Ja voi ne tunnukset vissiinkin tilata myös puhelimitse...

s-marketissa on varmasti pankin palvelupiste! ja voit soittaa ja pyytää tunnukset niin ne tulee jo ylihuomiseksi kotiin...mulla visa debit ihan loiistava kun voin maksaa netissä ostoksiani sillä verkkokaupoissa (siis joissa vaaditaan visa tai masteri) ja sit kun sillä maksaa saa sen maksutapaedun eli alennusta oliko 0,5%..ja näet kyllä s-kanava.net paljonko olet saanut kunakin kuuna bonusta...kai se jotain tilin tilanteesta kertoo jasit kun tulee lehti niin siinä välissä on kans se tiliote bonuksista

Yhteistyössä