S-bonus asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Mä en löydä enää mistään tilin saldoa, että paljonko sitä bonusta on kertynyt :o
Ennen oli selkeesti koko saldo + erittely eri kuukausilta. :headwall:

Tahtoo tietää heti paljonko saldon on :kieh:

tulee kotiin kerran vuodessa. Maksullisena sen saa vaikka joka kuukausi. Hommaa pankkitunnukset, joilla pääset tutkailemaan tilitapahtumiasi. Tai sitten sen voi kysyä s-pankin asiakaspalvelupisteessä (Prismat, isommat S-marketit, Sokokset). Kolmas vaihtoehto on katsoa tilin saldo saldomaatista, joka löytyy lähes joka toimipisteestä. Niiden päivitys on tosin vielä kesken, mutta pitäisi tulla piakkoin kuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Mä en löydä enää mistään tilin saldoa, että paljonko sitä bonusta on kertynyt :o

Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:

Meikäläinen ei yhtään uutta tiliä avaa enää, vaan menen aina lähimpäään Prismaan tai Sokokseen ja asiakaspalveluun ja nostan rahat suoraan sieltä.

Olen hankkinut Credit-kortin, jolla voi maksaa ostoksia ja bonukset karttuvat tähän ym. , mutta koskaan ei tarkalleen tiedä paljonko rahaa on tilillä, joten nostan sen tarvittaessa lähimmästä paikasta.

Olen kuullut, että lähitulevaisuudessa voisi nähdä saldonkin kassalla ja itsekin, mutta siihen menee vielä aikaa.

Yhteistyössä