S-Bonuksista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Kertokaahan nyt tyhymälle että mikä juttu tää s-bonuksien maksaminen oikein on? Siis kun meillä on s-tili (niinkuin varmaan kaikillla s-etukortin omistajilla?) ja sinne maksetaan aina tietyin väliajoin ne kertyneet bonukset. Mut onko nyt siis maksettu jotain osinkoja tmv.????? Siis muuta kuin normi bonuskertymiä? Mä oon ihan ulalla... Ajattelin vaan kun eilen täälläkin näkys kysymyksiä bonusten maksamispäivästä.

Joka kuun 10pvä ( jos sattuu vkonlopulle niin maksetaan perjantaisin, tai arkipyhille niin edellisenä arkipäivänä ) maksetaan edellisen kuun bonuskertymä ostojen mukaan. Mun mielestä nyt ei ainakaan mitään ylimääräisiä makseltu, keväällä tulee meidän suunnalla sitten ne ylijäämäpalautukset =)

ne on ylijäämänpalautuksia ja yleensä ne maksetaan vasta tilinpäätöksen vahvistamisen jälkeen (toukokuussa) joka tehdään siis huhtikuun loppuun mennessä jos tilkausi on normaali kalenterivuosi.

onko sulla verkkopankkitunnukset? tai sit käy prismassa /sokoksessa sieltä voivat kertoa sun tilin saldon ja onko sinne maksettu osinkoja. riippuu paikkakunnasta nää.

Ainakin Pohjois-Savon Peeässä maksaa bonukset aina joka kk 10. päivä. Kerran vuodessa (yleensä joskus kesäaikaan ) on viime vuosina tullut myös jotain ylijäämäpalautusta tms osakkaille.

Yhteistyössä