Ryyppäisitkö mielelläsi enemmän jos olisi mahdollista?

  • Viestiketjun aloittaja Onneksi
  • Ensimmäinen viesti
en
ryyppäisi yhtään enempää. Nuoerena kitattiin harva se päivä, nyt 35v ja joskus saunaolut esim joka toinen viikko 1 plo olutta tai siideriä. Kerran vuodessa otan koko pullollisen punkkua ja olen siitä aika kännissä. Ei kiitos en halua humaltua.
 
äippä4
no en tee mieli yhtään useampaa kuin mitä olen ottanut ja se on kerran vuodessa. ja muistan sen kyllä koko seuraavan vuoden kun otan. tuun niin kipeeks et kaks seuraavaa päivää on pilalla yhden illan ryyppäämisen takia..... eli ei ei ei...
 
yäk
En, mulle riittää lasi siideriä, ehkä noin kerran kuussa. En vaan tykkää mistään missä vähänkin maistuu alkoholi ja toisaalta toi lasi riittää siihen, että nenä menee tukkoon ja tulee nuha... seuraavasta alkaa hampaita pakottaamaan.
 
Wilmuska
Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:
no en tee mieli yhtään useampaa kuin mitä olen ottanut ja se on kerran vuodessa. ja muistan sen kyllä koko seuraavan vuoden kun otan. tuun niin kipeeks et kaks seuraavaa päivää on pilalla yhden illan ryyppäämisen takia..... eli ei ei ei...
Mulla on siis kohtalotoveri :) Juu, sama juttu. Kerran vuodessa riittää kun siitä sitte saa kärsiä monta päivää...
 
vieras
Voi kyllä! Olis niin ihanaa jos vois dokailla, nauraa ja olla täysin rentona vailla mitään muuta tekemistä. Sitä mä aion tehdä jatkuvasti sitten kun lapset on muuttanu pois kotoa. Ei mitää kauheita krapuloita mullekaan, kiitos. Tiedän rajani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi kyllä! Olis niin ihanaa jos vois dokailla, nauraa ja olla täysin rentona vailla mitään muuta tekemistä. Sitä mä aion tehdä jatkuvasti sitten kun lapset on muuttanu pois kotoa. Ei mitää kauheita krapuloita mullekaan, kiitos. Tiedän rajani.
:D suurinpiirtein näin :saint:
 
pum
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
juon nyt jo 4-7krt viikossa. Kärsin alkoholiongelmasta. :( juuri olen kaljoittelemaan lähdössä, iltoja.
ollenkaan töissä ? kiinnostaa kun jotku pystyy juomaan muutaman oluen arkipäivänä eikö teillä ole krapulaa?
 

Yhteistyössä