Rytmi ihan sekaisin. Klo on 3 ja meillä vielä yks lapsi 15v ei nukku ja minäkin hereillä, mun lapset 1sitten menivät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
nukkumaan:O, siivosimme huonen ja aika taas lensi viuhh, en ees huomannut että klo on mitä on...., mieskin äsken meni nukkumaan ja hänellä herätys klo 5 ja mä meen niin kuin aina varma klo 6 tai 7 nukkumaan vain muutamaksi tunniksi, huoh.... ja mä vielä nyt paistan keksiä:laugh: ja kun ne on valmis ammeseen menen. voi voi

Milanna, onko miehesi lastesi isä? Kun eikös sinun pitänyt erota jossain vaiheessa? Onko tämä nykyinen mies siis joku uusi?

En ole vähään aikaan palstaillut niin ei ihan ole kärryillä :)

Luulisi että noin tuore pari menisi yhtä aikaa nukkumaan ja hellimään. Toissa iltanakos sanoit että näit miestä vaan 5min kun painui heti sänkyynsä. Ei kuulosta siltä että avio-onni kukoistaisi. Ymmärtäsin jos olisitte olleet yhdessä 15v eikä 1,5v.

[QUOTE="vieras";25327524]Luulisi että noin tuore pari menisi yhtä aikaa nukkumaan ja hellimään. Toissa iltanakos sanoit että näit miestä vaan 5min kun painui heti sänkyynsä. Ei kuulosta siltä että avio-onni kukoistaisi. Ymmärtäsin jos olisitte olleet yhdessä 15v eikä 1,5v.[/QUOTE]

no eihän ne nyt ihan tuore pari oo jos 1,5vuotta sitten lyöneet yksiin. mut toisaalta jos heti muuttaa saman katon alle ja mukaan kuuluu vielä molempien lapset niin aika nopeasti se suhdekin yleensä arkipäiväistyy. =)

Lokakuussa 2010 ap asui vielä exänsä kanssa, osteli siihen taloon sohvia ja suunnitteli joulumatkaa perheen kanssa Pariisiin Disneylandiin. :D aika hyvin onnistui elämään jonkin aikaa kaksoiselämää