Ryhtyiskö joku mun kanssani viikon hyväskälakkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tikrutyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Voi räkä
Puhuin itseni juuri suklaamunattomaan pääsiäiseen. :|

(toivottavasti niitä saa sitten huhtikuun alussa alennuksella :xmas: )

No voi, niinpäs vaan pääsiäinen on maaliskuussa. Jos sovittais porukalla, että yhden suklaamunan saa syödä :ashamed:

Tiukka pitää olla,se on sitä kurjuuden maksimointia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mä ilmoittaudun mukaan myös... Tosin mite ihmeessä saan oltua ilman suklaata? Sipsit yms. ovat kai myös kiellettyjen listalla? Ja siis viikosta nyt kai vaan kyse? Enempää en uskalla luvata pystyväni.

Nyt hei tarviin sit kaiken tuen eli muistutetaan toisiamme tästä päivittäin, jooko? :D :wave:

Nimenomaan, tästä pitää muistuttaa joka päivä täällä että pysyy pyhä päätös mielessä =) Sitten viikon päästä voi onnitella itseään ja muita hyvästä suorituksesta! Ei ole liian pitkä aika ja toisaalta riittävän pitkä, että saa tehdä töitä jaksamisen kanssa. Viikkoon mahtuu paljon hyviä telkkaripäiviä, jolloin tekee helvetisti mieli jotain hyvää ja viikonloppu on myös yksi pahimmista ajoista... Mutta kyllä se viikko menee vaikka päällään seisten!

Joo sipsit kans kiellettyjen listalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
:wave:
Ilmoittautuu mukaan mässyttömään maaliskuuhun. Herkutonta helmikuuta olen viettänyt jo reilun viikon, ja paino on pudonnut ihmeen paljon :o =)

Kiitos tästä rohkaisusta, että paino putoaa. Sehän tässä on ainakin mulla tavoitteena...

Mulla on lähtenyt viikossa kaksi kiloa. Enkä todellakaan ole tehnyt muuta kuin ollut syömättä karkkia (melkein syömättä: eilen söin pari lakua ja yhden Pätkiksen :snotty: ) ja pizzaa, sipsejä yms lihottavaa.
Herää kysymys, että jos alkaisi salaattilinjalle ja liikkumaan, niin paljonko paino mahtaisikaan pudota? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Voi räkä

No voi, niinpäs vaan pääsiäinen on maaliskuussa. Jos sovittais porukalla, että yhden suklaamunan saa syödä :ashamed:

sinä senkin |O

Voi räkä

no mutta Ruusa mieti, sitteko Kop-kolmion remppa on valamis niin mehän mennään sinne Waynesiin kahvittelemaan porukalla ja sielä on vaikka mitä kaikkia ihanuuksia tarjolla :p :D

kyllä me nyt naiset pysytään kovana ja yritetään vaihtaa se sukulaatimuna ihan toisenlaiseen :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja syklaaminkukka:
mut eihän se mikään mässytön maaliskuu ole, jos vaan viikko ollaan lakossa, koko kuukausi, niin tuntuukin jossain :whistle:

Tässä on kaksi porukkaa. Toiset on viikon lakossa ja toiset maaliskuun :D

näin o. kylkiluu on ainaski viikon näin alakuun ja mieki oon näköjään siinä mässytön maaliskuu - joukossa :D ihan vahingossa jouvuin siihen :whistle: ;) :laugh:

Pitäskö kokeilla nyt ensi tää viikko ja jos siitä selvitään, vois siitä jatkaa vaikka kokonaisen mässyttömän maaliskuun? Mennään fiilispohjalla =) Viikko on ensiaskel ja siitä vaikka sit jatketaan jos tuntuu että jaksaa jatkaa... Tehdään hianot nimilistat lakkolaisista ja nimen perään pahimmat heikkoudet, joista kuukaudeksi luovutaan :D

Voi räkä

sinä senkin |O

Meidän pitää sitten päivittäin vaihdella kuulumisia,että miten menee :saint:

minä oon parhaillaan 2 viikon karkkilakossa,se tosin loppuu tään viikon perjantaina... oon kyllä syöny jäätelöä,pullia yms... mutta kohtuuella.
tee niin että ainaku syöt jonku herkuin,esim.suklaapatukan,niin lähet tekeen puolen tunnin lenkin!! ja mitä isompi herkku,sitä pitempi lenkki!
on tutkittu että enemmän liikkuvilla äiteillä syntyy pienempiä lapsia! ja onhan se synnytyskin helpompaa"yleensä" jos on hyvässä kunnossa!
tietenkää kaikki ei voi liikkua,eikä saakkaa juurikaa raskausaikana,mutta tarkotan niitä jotka saa,eikä ongelmia oo ollu.
mutta terveellinen ruokavalio ja etenki säännöllinen,on hyväksi. ja liikunta

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Pitäskö kokeilla nyt ensi tää viikko ja jos siitä selvitään, vois siitä jatkaa vaikka kokonaisen mässyttömän maaliskuun? Mennään fiilispohjalla =) Viikko on ensiaskel ja siitä vaikka sit jatketaan jos tuntuu että jaksaa jatkaa... Tehdään hianot nimilistat lakkolaisista ja nimen perään pahimmat heikkoudet, joista kuukaudeksi luovutaan :D

Joo,mut mä passaan vielä tän päivän,sitten olen täysillä mukana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Voi räkä

no mutta Ruusa mieti, sitteko Kop-kolmion remppa on valamis niin mehän mennään sinne Waynesiin kahvittelemaan porukalla ja sielä on vaikka mitä kaikkia ihanuuksia tarjolla :p :D

kyllä me nyt naiset pysytään kovana ja yritetään vaihtaa se sukulaatimuna ihan toisenlaiseen :whistle: :saint:

Ookei, koko kuu kärsimystä, (sisältää voivottelun Äijäparan puolesta) ja myöhemmin kärsimys korvataan mässäämällä. :p

juu kato, sie oot raskaana joten siulle sallitaan lipsumiset sen ekan viikon jäläkeen ko me kaikki tiietään mitä hormoonit saa aikaseks =) meillä ei-raskaana olevilla täytyy sitte olla sitä tahdon lujuutta enempi ko ei oo raskaushormonit sanelemassa että on pakko saaha sachertorttua, pakko saaha, pakko saaha.... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja yolanda:
minä oon parhaillaan 2 viikon karkkilakossa,se tosin loppuu tään viikon perjantaina... oon kyllä syöny jäätelöä,pullia yms... mutta kohtuuella.
tee niin että ainaku syöt jonku herkuin,esim.suklaapatukan,niin lähet tekeen puolen tunnin lenkin!! ja mitä isompi herkku,sitä pitempi lenkki!
on tutkittu että enemmän liikkuvilla äiteillä syntyy pienempiä lapsia! ja onhan se synnytyskin helpompaa"yleensä" jos on hyvässä kunnossa!
tietenkää kaikki ei voi liikkua,eikä saakkaa juurikaa raskausaikana,mutta tarkotan niitä jotka saa,eikä ongelmia oo ollu.
mutta terveellinen ruokavalio ja etenki säännöllinen,on hyväksi. ja liikunta

Tuossa on kans itua... Muhun vois tehota tuo että ikään kuin "rankaisen" itseäni sortumisesta puolen tunnin lenkillä, mitä kurjempi sää sen parempi
:p

haha ok

:D

juu kato, sie oot raskaana joten siulle sallitaan lipsumiset sen ekan viikon jäläkeen ko me kaikki tiietään mitä hormoonit saa aikaseks =) meillä ei-raskaana olevilla täytyy sitte olla sitä tahdon lujuutta enempi ko ei oo raskaushormonit sanelemassa että on pakko saaha sachertorttua, pakko saaha, pakko saaha.... :saint:

haha ok

Sen verran noi työasiat suututtaa että jotain hyvää on saatava ja mies kun lähtee kohta töihin ja illalla kun likka käy nukkumaan niin avot :p :D

En kyllä liity mukaan ennenkuin maaliskuu alkaa :D Eilisestä lähtien olen tehnyt tästä asiasta ajatustyötä ja pitää olla kunnolla ajatuksentasolla valmistautunut tulevaan koitokseen :D

Vastarannankiiski täällä :kieh:

Voi räkä

Ookei, koko kuu kärsimystä, (sisältää voivottelun Äijäparan puolesta) ja myöhemmin kärsimys korvataan mässäämällä. :p

nimenomaan... sie ymmärsit jutun jujun ;) :D

Mä voisin kyllä myös ilmoittautua mukaan! Oon tässä viikon päivät jo kevennellyt ja jättänyt herkut pois (eilen söin kyllä kaksi keksiä). Ja alkuun tuo viikko kuulostaa hyvältä, tosin mun laikkari kestää varmasti maalis-huhtikuunkin vielä ennen kuin tavoite on saavutettu, joten varmaan herkuttomuus jatkuu sinne asti, tosin ehkä sitä sitten pääsiäisenä voi jotain pientä napostella.... :whistle:

Yhteistyössä