Ryhmäseksiä köksän tunnilla

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"No niin, rakkaat nudistileiriläiset" ilkialaston hehkeä köksänopettajatteremme aloitti. "Minä otan sperman - ei kun kerman vatkauksen". Koko nakuileva luokka hörähti open vitsille. "Kuka ottaa jauhokulhon? Saara ja Petteri siellä, hyvä! Entä munien käsittely? Elsa osaa sen homman Matin kanssa. Ja taikinan vaivaus, sinkut Niina ja Teemu, menkääpä yhteen".

Koko luokka aloitti ahkeran työn touhun. Ope vispasi rankasti kermaa. "Hupsista, kermaa roiskahti häpykummullekin", hän huudahti. "Minä voin putsata", Ilmari huudahti luokan takaa. "Saako puhdistaa nuolemalla", hän kysyi. "Saa toki, kunhan olet perusteellinen ja huolellinen", ope vastasi ja Ilmari aloitti tarkan nuolemisen".

Niina alkoi vaivata taikinaa kulhossa. "Tämä on niin raskasta, auta Teemu", hän sanoi. Teemu tuli Niinan taakse ja otti tiukan otteen lanteista. "Nyt voimme vaivata yhdessä taikinaa", hän sanoi. "Laitanko vielä tukisauvan sisääsi, että pystymme tekemään kunnolla pullaa uuniin", hän kysyi. "Laita vaan", Niina vastasi iloinen odottava hymy huulillaan.

"Jauhot pitää mitata", Petteri tokaisi kaataessaan desimittaan jauhoja. "Hupsista, nyt se putosi!" "Ei se mitään", Saara sanoi kyykistyen nostamaan desimittaa Petterin edestä, ja hupsista, kuinka ollakaan, jauhoa oli pudonnut sukukalleuksillelin. "Minä voin nuolla pois", Saara sanoi hilpeästi, ja imaisi Petterin kovettunutta komeutta.

Elas koputteli munia kulhoon rikki, mutta voi, valkuaista lennähti rinnoillekin. Matti alkoi levittää sitä Elsan rinnoille ja "leipoi" niitäkin. "Tämä on kuulemma hyväksi iholle", hän totesi ja laajensi käsiensä kaarta yhä alemmas.

Pian luokasta kuului kiihkeä voihke, pikkuhiljaa vaimentuen helpotuksen murahduksien ja ulahduksien kautta hengästyneeseen huokailuun.

"Sitten pullat uuniin, syödään ja tiskataan", sanoi ilosta hihkuva ja hikeä valuva opettajatar ja jatkoi:"jonka jälkeen kohti seuraavaa nudistileirin työpistettä".
 

Yhteistyössä