Pieni paniikki
Olen menossa hoitotyön pääsykokeeseen, johon kuuluu ryhmäkeskustelu. Jännitän sitä kovasti etukäteen. Onko mitään vinkkejä, miten sellaisessa tilanteessa "pitäisi" toimia? Onko kellää kokemuksia?
Noo kyllä musta vinkeistä on aina apua. Sitä vartenhan on nää pääsykoe valmennuskurssitkin!Alkuperäinen kirjoittaja eioota jaan:keksisormi edellä vaan rohkeasti niin näkyy että itsetuntoa on rajattomasti
Anteeksi ruma tsoukkini, mutta tuo on aika vaikea paikka siinä mielessä, että neuvoja on melkein mahdoton antaa, "vinkeillä"hän nämä hommat tuskit hoituv at myöskään.
Eli jos et ole ennen ollut niin ainoa mitä ajattelisin että jätä ainakin kaikki liikayrittäminen pois ja yritä päästä zen-mielentilaan. Onnea koettelemukseen!
en hoitopuolen vaan sosiaalipuolen Ja tokihan ihmisestä tulee aina se oma ensivaikutelma (mikä on tärkee!) mutta kyllä mä uskon, et jos ihminen on tietyllä tapaa alalle sopiva niin vinkeillä voi saada vähä jännitystä mahdollisesti pois ja sitä kautta oltua enempi oma itsensä.Alkuperäinen kirjoittaja eioota jaan:harjoitteluun uskon myös, vaan ei taida ap ehtiä harjoitella.
Mutta vinkit - hyvähän se ois varmaan ne tärkeimmät tietää, jos ei ole päässyt harjoittelemaan.
Olitko Karvis nimenomaan hoitopuolen ryhmäkesk.? Väitän, että hakijan koko olemus on ratkaiseva ja ihmisestä näkyy monenlaista puolta vinkeillä ja ilmankin.
Joo yllättävän pienillä asioilla sitä saa muutettua sitä kuvaa mitä itsestään antaa. Kun vaan hoksaa kiinnittää niihin huomiotaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Toi käsijuttu pitää varmasti paikkansa!
Niin ja tuota punastumista ei kannata pelätä. Ei se ketään häiritse, luulen että suurinosa punastelee silloin tällöin tällaisissa tilanteissa. Ja jännittäminenkään ei yleensä näy muille. Vaikka se kliseiseltä kuulostaakin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:...eniten huolettaa se, että punastun. Se on kiusallista ja itsetunto laskee kerralla sitten kohisten! Pakko yrittää olla välittämättä.