Ryhmä toimii :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päivänlilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juups, näin on! :) Meitä on mukana jo 27 ja meininki on hyvä. Kolme viikkoa uutta elämän tapaa olen noudattanut ja olo on hyvä! Ja ne mukavat ensimäiset "oletko laihtunut"-kommetit on jo kuultu!! :D Aijai se tuntuu mukavalta. =) Ei muuta kun mukaan kaikki kiinnostuneet, joukossa kroppaa pienentyy!! ;) Uusi sananlasku... :whistle:

Hyviä tuloksia taas kaikilla ja meitä onkin jo 39 tsempparia antamassa kiloille huutia :D .

En olisi ikinä uskonut itse saavani näin hyvin kiloja pois vaikka olen ollut yli puolet tästä laihisajasta vielä lomailemassa =) .

Kyllä on loistava fiilis, kun aamulla vaaka taas pisti faktat ruutuun :heart: .

Mutta urakka jatkuu ja työ on kovaa. Silti motivaatio on ihan huipussaan :D .

:wave:

http://groups.msn.com/Kaksplussanpalstanlaihduttajat

Tuonne linkkiin voi jättää hakemuksen jos haluaa mukaan tehotiimiimme. vaihtoehtoisesti voi myös minulle kirjoittaa yksityisviestillä sähköpostiosoitteen, jonne lähetän kutsun ryhmään. Kutsulla ei tarvitse täyttää hakemusta.

Kohta on kuukausi täynnä uutta elämää ja muutos on jo todella nähtävissä :D .

Ryhmässä on tällä hetkellä 40 innokasta laihduttajaa ja monta erilaista laihdutustapaa mahtuu myös mukaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 10:19 Terhikki kirjoitti:
Mitä kikkoja teillä on käytössä - millainen ruokavalio, onko säännöllistä liikunta vai mitäs? :)

Laidasta laitaan. Joku noudatta Painonvartijoitten pisteitä, joillain on koko elämäntyyli pistetty uusiksi, joku on lisännyt paljon liikuntaa, jollain on käytössä vähähiilihydraattinen ruokavalio jne.

Tyyli on vapaa ja kukin on valinnut itselleen sen parahiten sopivimman vaihtoehdon =) . Eikä minusta mitään yhteistä laihdutustapaa voi ollakaan, koska olemme kaikki niin erilaisia =) .

Huomenna on itselläni 5 viikkoa täynnä ja taas punnituspäivä siis edessä :D . Ilmotan tällä palstalla tulokset vain 5 kilon välein ja nyt olen siis tiputtanut jotain 5-10 kilon väliltä B) .

Ryhmän tärkein sääntö on se, että jäsenellä on aito halu laihduttaa :heart: . Ja sivuilla ei haukuta toisia ja aiheesta kirjoitellaan hyvässä hengessä. Sivuilla kerruttuja asioita ei levitellä muualla vaan ne pidetään ihan ryhmän välisenä tietona.

Meillä on hyvä tsemppifiilis ryhmässä ja jäseniä on nyt n. 40.

Mukaan pääsee laittamalla vaikkapa minulle y-viestiä. Mikäli se ei ole mahdollista niin voi jättää myös hakemuksen suoraan sinne sivuille. Linkki varmaan onkin jo mainittu tässä ketjussa. Minulle voi kirjoittaa myös sähköpostia: paivanlilja1971@hotmail.com.

HUOM! Haamujäsenet tullaan poistamaan sivuilta valvojien toimesta eli "väärin perustein" ei kannata vaivautua liittymään.

No niin, siellä minäkin nyt sitten olen :D

Kuten esittelyssäkin sanoin en hirvittävän aktiivinen voi olla, mutta kuitenkin liityin koska kaipaan vähän ryhmän tukea...

Ja vaakaa en vielä omista mutta hankin pikimmiten, saapi sitten kunnolla seurailla tapahtuuko edistymistä :)

miten`s tälläinen laihdutus piiri oikein toimii? itselläni olisi noin 5kg pudotettavaa mutta yksin sitä ei tuu pudotettuu ku aina haksahtaa johonkin herkkupalaan....
diivatar@hotmail.com

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2005 klo 09:19 miss diivatar kirjoitti:
miten`s tälläinen laihdutus piiri oikein toimii? itselläni olisi noin 5kg pudotettavaa mutta yksin sitä ei tuu pudotettuu ku aina haksahtaa johonkin herkkupalaan....
diivatar@hotmail.com

Moikka, laitan sinulle meiliä. Ryhmä toimii muuten hyvin ja aikamoisia tuloksia on saatu aikaiseksi :D .

Kukin laihduttaa tavallaan ja yhteisön sivuilla on jo kattavasti tietoa eri dieeteistä.

Yhteisössä on todella hyvä tsemppihenki eli rähisijöitä sinne ei huolita =) . Ja sivu on siksi juuri yksityinen, koska liiakkilot ovat monelle aika arkaluontoinen asia.

Sivulla saa olla anonyymina halutessaan.

Laitan sinulle sivuston säännät sähköpostilla ja myös kutsun. Itse sivuja oppii käyttämään helposti ja siellä saa ihan oikeasti kysyä mitä vaan ilman, että joku alkaa ilkeilemään takaisin :) .

Kohta saat kaksi meiliä minulta :wave: .

Tämän aloituksen alusta pitäisi löytyä linkki jolla pääset täyttämään "hakukaavakkeen". Jos haluat niin sinulle voidaan laittaa myös suora kutsu yhteisöön, sitä varten tarvitsemme sähköpostiosoitteesi. Voit laittaa sen yy:nä vaikkapa minulle! :)

hei, kuulin huhun että mese menee maksulliseksi, jos toimitte sielä niin mites jatkossa?
Olen jo aloittanut laihduttamisen, alku on mennyt hyvin, mutta sekin kerta on tulossa, kun paino ei enään putoakkaan. silloin on tuki kyllä tarpeen, lisäksi olisi kiva vaihtaa kokemuksia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2005 klo 16:24 minä myös kirjoitti:
hei, kuulin huhun että mese menee maksulliseksi, jos toimitte sielä niin mites jatkossa?
Olen jo aloittanut laihduttamisen, alku on mennyt hyvin, mutta sekin kerta on tulossa, kun paino ei enään putoakkaan. silloin on tuki kyllä tarpeen, lisäksi olisi kiva vaihtaa kokemuksia.

Mehän ei siis olla mesessä. Vaan tuolla netissä yhteisössä. Ei tarvi siis olla meseä edes koneella jos haluaa liittyä meidän ryhmään. Kato toi linkki ja laita sinne hakemus. Tai voit laittaa vaikka yynä sähköpostiosotteen mulle, päivänliljalle tai RouvaRajatapaukselle niin laitetaan sulle kutsua.

Miten sinne oikeen pääsee kirjottelemaan ku jos mä likkaan sitä linkkii mikä tuli sähköpostiin ni se pyytää uutta jäsehakemusta kähettämään???
Vähäks mä oon tyhmä ku en osaa käyttää... :headwall:

Yhteistyössä