\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 10:19 Terhikki kirjoitti:
Mitä kikkoja teillä on käytössä - millainen ruokavalio, onko säännöllistä liikunta vai mitäs?
Laidasta laitaan. Joku noudatta Painonvartijoitten pisteitä, joillain on koko elämäntyyli pistetty uusiksi, joku on lisännyt paljon liikuntaa, jollain on käytössä vähähiilihydraattinen ruokavalio jne.
Tyyli on vapaa ja kukin on valinnut itselleen sen parahiten sopivimman vaihtoehdon =) . Eikä minusta mitään yhteistä laihdutustapaa voi ollakaan, koska olemme kaikki niin erilaisia =) .
Huomenna on itselläni 5 viikkoa täynnä ja taas punnituspäivä siis edessä

. Ilmotan tällä palstalla tulokset vain 5 kilon välein ja nyt olen siis tiputtanut jotain 5-10 kilon väliltä B) .
Ryhmän tärkein sääntö on se, että jäsenellä on aito halu laihduttaa :heart: . Ja sivuilla ei haukuta toisia ja aiheesta kirjoitellaan hyvässä hengessä. Sivuilla kerruttuja asioita ei levitellä muualla vaan ne pidetään ihan ryhmän välisenä tietona.
Meillä on hyvä tsemppifiilis ryhmässä ja jäseniä on nyt n. 40.
Mukaan pääsee laittamalla vaikkapa minulle y-viestiä. Mikäli se ei ole mahdollista niin voi jättää myös hakemuksen suoraan sinne sivuille. Linkki varmaan onkin jo mainittu tässä ketjussa. Minulle voi kirjoittaa myös sähköpostia: paivanlilja1971@hotmail.com.
HUOM! Haamujäsenet tullaan poistamaan sivuilta valvojien toimesta eli "väärin perustein" ei kannata vaivautua liittymään.
:wave: